Prawda o pl.soc.polityka

Data: 2011-05-01 03:28:28
Autor: Tzva Adonai
Prawda o pl.soc.polityka
Wszyscy obecni tu Polacy czują się źle w obecnej rzeczywistości. Marzą
o powrocie peerelowskiego socjalizmu, ale jednak nieco
zmodyfikowanego. Bez zbędnego internacjonalizmu, bez bajek o murzynku
Bambo i przyjaźni międzynarodowej, za to z baśniami ludowymi,
narodowymi, sławiącymi słowiańskie braterstwo i drużbę polsko-rosyjską
oraz polsko-białoruską, żeby było swojsko i narodowo...

No i żeby było biało-czerwono, ale jednocześnie socjalistycznie i
łatwo. Żeby ubyło wam lat, żeby znowu można było się ruchać bez
kondomów na harcerskich obozach, żeby słońca ładniej świeciło, a
powietrze pachniało brzozami i czystymi rzekami.

Żeby to pracownik był panem we własnym kraju, a nie pracodawca, żeby
mleko sprzedawano w butelkach z taką fajną srebrną zdrapką na
wieczku...

Po chuj wam ten kapitalizm, katolicyzm, Watykan, Kaczyński i Radio
Maryja, prawda?....

Żeby można było bić studentów żydowskiego pochodzenia na uczelniach za
nieprawomyślność, żeby profesorowie zarabiali mniej od robotników,
żeby państwo wpierało na każdym kroku...

Data: 2011-05-01 12:32:43
Autor: Grzegorz Z.
Prawda o pl.soc.polityka
Bez zbędnego internacjonalizmu, bez bajek o murzynku
Bambo i przyjaźni międzynarodowej

Murzynek i przyjaźń międzynarodowa akurat była okej.

Data: 2011-05-01 03:35:06
Autor: Tzva Adonai
Prawda o pl.soc.polityka
Grzegorz Z. napisał(a):

Murzynek i przyja�� mi�dzynarodowa akurat by�a okej.

Prawdziwi Polacy są innego zdania...

Data: 2011-05-02 04:26:08
Autor: cirrus
Prawda o pl.soc.polityka
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:13ke265cwugbk.1pu5eevl3znge$.dlg40tude.net...
Bez zbędnego internacjonalizmu, bez bajek o murzynku
Bambo i przyjaźni międzynarodowej
Murzynek i przyjaźń międzynarodowa akurat była okej.

Internacjonalizm.

--
stevep

Data: 2011-05-01 12:39:30
Autor: boukun
Prawda o pl.soc.polityka

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:5ec1d498-714a-4c39-b134-cffc74f21bfbb19g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Hmmm, a jaka była przyjemność, jak się takie zagniecione i wygłaskane paznokciemi złotka wygrywało w dmuchanki, niczym pieniążki...  Ja miałem tego całą kolekcję, o różnych kolorach. Albo takie historyjki od gumy Donalda, za 5 zł (potem chyba 7 zł), miałem takie pudełeczko, a wnim chyba z tysiąc historyjek. Często na przykład, jak szedłem do kościoła i widziałem na chodniku opakowanie po Donaldzie to się schylałem i szukałem w nim historyjki, jak znalazłem to od razu wiedziałem, czy już taką mam...  Ach, to były naprawdę piękne i wspaniałe czasy...

boukun

Data: 2011-05-02 04:27:10
Autor: cirrus
Prawda o pl.soc.polityka
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ipjdrb$os6$1mx1.internetia.pl...
[...]

Paznokcie to zrywało wtedu UB akowcom.

--
stevep

Data: 2011-05-02 14:25:29
Autor: boukun
Prawda o pl.soc.polityka

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ipl4qc$9ub$1news.vectranet.pl...
[...]

Głupek jesteś, w 1961 roku, jak ja się urodziłem, to nie było żadnego UB, potomkowie UB sprawują dzisiaj władzę, w Polsce żadnej rewolucji nie było od 1945 roku..., tylko stan wojenny, ujarzmiający wolny polski naród w 1981 roku...

boukun

Data: 2011-05-02 17:14:01
Autor: cirrus
Prawda o pl.soc.polityka
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ipm8eg$p64$1mx1.internetia.pl...
[...]

To miałeś szczęście, ale to nie zmienia faktów z przed twojego urodzenia.

--
stevep

Data: 2011-05-02 20:45:07
Autor: boukun
Prawda o pl.soc.polityka

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ipmho7$pc7$1news.vectranet.pl...
[...]

A wiesz o tym, że żona obecnego prezydenta jest córką wysoko postawionego urzędnika MBP? Mówi ci to coś?

boukun

Data: 2011-05-03 13:32:33
Autor: pluton
Prawda o pl.soc.polityka
Głupek jesteś, w 1961 roku, jak ja się urodziłem, to nie było żadnego UB,
potomkowie UB sprawują dzisiaj władzę,

Jak nie bylo UB, to skad sie wzieli ich potomkowie ?

Nullification

Data: 2011-05-03 15:49:01
Autor: boukun
Prawda o pl.soc.polityka

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipoorm$p5c$1inews.gazeta.pl...
Głupek jesteś, w 1961 roku, jak ja się urodziłem, to nie było żadnego UB,
potomkowie UB sprawują dzisiaj władzę,

Jak nie bylo UB, to skad sie wzieli ich potomkowie ?

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

W ten sposób na to patrząc, to masz rację, mamy wciąż UB u władzy...

boukun

Data: 2011-05-03 19:24:29
Autor: pluton
Prawda o pl.soc.polityka
UB,

> Jak nie bylo UB, to skad sie wzieli ich potomkowie ?

W ten sposób na to patrząc, to masz rację, mamy wciąż UB u władzy...

Ale skad oni sie wzieli, skoro nie mieli przodkow ? Wykluli sie z jajek,
ktore spadly z kosmosu ?

Nullification

Data: 2011-05-02 17:54:32
Autor: jadrys
Prawda o pl.soc.polityka
W dniu 2011-05-02 04:27, cirrus pisze:

Paznokcie to zrywało wtedu UB akowcom.

A Niektórzy AKowcy, a zwłaszcza NSZowcy co robili z UBkami?

Data: 2011-05-02 17:58:06
Autor: u2
Prawda o pl.soc.polityka
W dniu 2011-05-02 17:54, jadrys pisze:
Paznokcie to zrywało wtedu UB akowcom.

A Niektórzy AKowcy, a zwłaszcza NSZowcy co robili z UBkami?

Chodzi tobie o wykonywanie wyrokow smierci przez AK na ub-owskich
oprawcow ?  Wszystko to z perspektywy dziejowej okazalo sie sluszne i
sprawiedliwe.

Data: 2011-05-02 20:46:06
Autor: boukun
Prawda o pl.soc.polityka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4dbed490$0$2504$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Szczególnie śmiesznie to brzmi, gdy pada z ust potomków UB...

boukun

Data: 2011-05-02 21:44:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Prawda o pl.soc.polityka
cirrus wrote:

Paznokcie to zrywało wtedu UB akowcom.

Noto, jakwidzis po wypedzi tego ŁOPENTANEGONAGOWEM U2, samo zrywanie paznokci, to zamało było - na syćkich powinne być "wyroki" zrobione...

Data: 2011-05-02 21:56:05
Autor: u2
Prawda o pl.soc.polityka
W dniu 2011-05-02 21:44, Polok_Prawdziwy pisze:
cirrus wrote:

Paznokcie to zrywało wtedu UB akowcom.

Noto, jakwidzis po wypedzi tego ŁOPENTANEGONAGOWEM U2, samo zrywanie paznokci, to zamało było - na syćkich powinne być "wyroki" zrobione...

A ty to robisz codziennie swojej kozie i burkowi :)

Data: 2011-05-01 14:14:48
Autor: Marek
Prawda o pl.soc.polityka

[...]

Nie chcemy Kaczynskiego i Radia Maryja, katolicyzmu i
Watykanu.chcemy.....

Data: 2011-05-01 14:17:37
Autor: Marek
Prawda o pl.soc.polityka

Żeby można było bić studentów żydowskiego pochodzenia na uczelniach za
nieprawomyślność,

A ty bys wolal, zeby mozna bylo bic studentow zydowskiego pochodzenia
za prawomyslnosc...???

Data: 2011-05-01 21:31:45
Autor: MH
Prawda o pl.soc.polityka
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):

> =AFeby mo=BFna by=B3o bi=E6 student=F3w =BFydowskiego pochodzenia na ucze=
lniach za
> nieprawomy=B6lno=B6=E6,

A ty bys wolal, zeby mozna bylo bic studentow zydowskiego pochodzenia
za prawomyslnosc...???
===============

http://www.youtube.com/watch?v=ZXAOSwZSXKI

MH

Data: 2011-05-01 14:57:30
Autor: Polok_Prawdziwy
Prawda o pl.soc.polityka
Tzva Adonai wrote:

[...]

No..., KURWOALDONO, łotakie zdolności enalitycne ciem nieposondzołem...!

- jeśliś to som łobmysloł, toś wmojich gałach urusł...!

Cheba dojżewos...

PODKREśLOM...!

- jeśli to TWOJE jezd, tociem łoddzisioj psezywać niebedem - nowet mogem ciem smacnom łokowitkom pocenstować, bo, jaktak dalej pujdzie, to CHOP PRAWDZIWY zciebie bedzie...!

ŁOTO WŁAśNIE SIEM ROZCHODZI...!

Data: 2011-05-01 15:20:10
Autor: u2
Prawda o pl.soc.polityka
W dniu 2011-05-01 14:57, Polok_Prawdziwy pisze:
No..., KURWOALDONO, łotakie zdolności enalitycne ciem nieposondzołem...!

Bo ty spółkujesz ze swoją kozą. Gdybyś pospółkował z cwą to byś wymyślił
n.p. GWno :)

Data: 2011-05-01 23:08:33
Autor: MH
Prawda o pl.soc.polityka
Tzva Adonai <purpurwolf@runbox.com> napisał(a):
Wszyscy obecni tu Polacy czuj=B1 si=EA =BCle w obecnej rzeczywisto=B6ci. Ma=
rz=B1
o powrocie peerelowskiego socjalizmu, ale jednak nieco
zmodyfikowanego. Bez zb=EAdnego internacjonalizmu, bez bajek o murzynku
Bambo i przyja=BCni mi=EAdzynarodowej, za to z ba=B6niami ludowymi,
narodowymi, s=B3awi=B1cymi s=B3owia=F1skie braterstwo i dru=BFb=EA polsko-r=
osyjsk=B1
oraz polsko-bia=B3orusk=B1, =BFeby by=B3o swojsko i narodowo...

No i =BFeby by=B3o bia=B3o-czerwono, ale jednocze=B6nie socjalistycznie i
=B3atwo. =AFeby uby=B3o wam lat, =BFeby znowu mo=BFna by=B3o si=EA rucha=E6=
 bez
kondom=F3w na harcerskich obozach, =BFeby s=B3o=F1ca =B3adniej =B6wieci=B3o=
, a
powietrze pachnia=B3o brzozami i czystymi rzekami.

=AFeby to pracownik by=B3 panem we w=B3asnym kraju, a nie pracodawca, =BFeb=
mleko sprzedawano w butelkach z tak=B1 fajn=B1 srebrn=B1 zdrapk=B1 na
wieczku...

Po chuj wam ten kapitalizm, katolicyzm, Watykan, Kaczy=F1ski i Radio
Maryja, prawda?....

=AFeby mo=BFna by=B3o bi=E6 student=F3w =BFydowskiego pochodzenia na uczeln=
iach za
nieprawomy=B6lno=B6=E6, =BFeby profesorowie zarabiali mniej od robotnik=F3w=
,
=BFeby pa=F1stwo wpiera=B3o na ka=BFdym kroku...
============

Potrzaskało Cię czy co ?? Ino pisiki się pluły na Ciebie , bo ich możliwości
percepcji ograniczają się tylko do umiejętności odwzorowania znaków pisanych
na ich fonetyczne brzmienie..  I nie sądź , że będzie rva jego mać lepiej.

A tak w ogóle , toś GUPI CHOP NIE JEZ , tobyś tu się trochę się na grupie
poprodukował..  Nieee , nie zaś te infantylne prowokacje , na które
patryjotyczne , picowskie buraki dostawały pierdolca..    I oczywistaoczywistość nie o żydle !!

Pozdrawiam ,

MH

Data: 2011-05-02 04:25:41
Autor: cirrus
Prawda o pl.soc.polityka
[...]

Ale to dotyczy tylko obecnych tu "prawdziwych Polaków".

--
stevep

Prawda o pl.soc.polityka