Prawda o pl.soc.polityka

Data: 2011-05-01 12:39:30
Autor: boukun
Prawda o pl.soc.polityka

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:5ec1d498-714a-4c39-b134-cffc74f21bfbb19g2000yqg.googlegroups.com...
Wszyscy obecni tu Polacy czują się źle w obecnej rzeczywistości. Marzą
o powrocie peerelowskiego socjalizmu, ale jednak nieco
zmodyfikowanego. Bez zbędnego internacjonalizmu, bez bajek o murzynku
Bambo i przyjaźni międzynarodowej, za to z baśniami ludowymi,
narodowymi, sławiącymi słowiańskie braterstwo i drużbę polsko-rosyjską
oraz polsko-białoruską, żeby było swojsko i narodowo...

No i żeby było biało-czerwono, ale jednocześnie socjalistycznie i
łatwo. Żeby ubyło wam lat, żeby znowu można było się ruchać bez
kondomów na harcerskich obozach, żeby słońca ładniej świeciło, a
powietrze pachniało brzozami i czystymi rzekami.

Żeby to pracownik był panem we własnym kraju, a nie pracodawca, żeby
mleko sprzedawano w butelkach z taką fajną srebrną zdrapką na
wieczku...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Hmmm, a jaka była przyjemność, jak się takie zagniecione i wygłaskane paznokciemi złotka wygrywało w dmuchanki, niczym pieniążki...  Ja miałem tego całą kolekcję, o różnych kolorach. Albo takie historyjki od gumy Donalda, za 5 zł (potem chyba 7 zł), miałem takie pudełeczko, a wnim chyba z tysiąc historyjek. Często na przykład, jak szedłem do kościoła i widziałem na chodniku opakowanie po Donaldzie to się schylałem i szukałem w nim historyjki, jak znalazłem to od razu wiedziałem, czy już taką mam...  Ach, to były naprawdę piękne i wspaniałe czasy...

boukun

Data: 2011-05-02 04:27:10
Autor: cirrus
Prawda o pl.soc.polityka
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ipjdrb$os6$1mx1.internetia.pl...
[...]

Paznokcie to zrywało wtedu UB akowcom.

--
stevep

Data: 2011-05-02 14:25:29
Autor: boukun
Prawda o pl.soc.polityka

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ipl4qc$9ub$1news.vectranet.pl...
[...]

Głupek jesteś, w 1961 roku, jak ja się urodziłem, to nie było żadnego UB, potomkowie UB sprawują dzisiaj władzę, w Polsce żadnej rewolucji nie było od 1945 roku..., tylko stan wojenny, ujarzmiający wolny polski naród w 1981 roku...

boukun

Data: 2011-05-02 17:14:01
Autor: cirrus
Prawda o pl.soc.polityka
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ipm8eg$p64$1mx1.internetia.pl...
[...]

To miałeś szczęście, ale to nie zmienia faktów z przed twojego urodzenia.

--
stevep

Data: 2011-05-02 20:45:07
Autor: boukun
Prawda o pl.soc.polityka

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ipmho7$pc7$1news.vectranet.pl...
[...]

A wiesz o tym, że żona obecnego prezydenta jest córką wysoko postawionego urzędnika MBP? Mówi ci to coś?

boukun

Data: 2011-05-03 13:32:33
Autor: pluton
Prawda o pl.soc.polityka
Głupek jesteś, w 1961 roku, jak ja się urodziłem, to nie było żadnego UB,
potomkowie UB sprawują dzisiaj władzę,

Jak nie bylo UB, to skad sie wzieli ich potomkowie ?

Nullification

Data: 2011-05-03 15:49:01
Autor: boukun
Prawda o pl.soc.polityka

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipoorm$p5c$1inews.gazeta.pl...
Głupek jesteś, w 1961 roku, jak ja się urodziłem, to nie było żadnego UB,
potomkowie UB sprawują dzisiaj władzę,

Jak nie bylo UB, to skad sie wzieli ich potomkowie ?

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

W ten sposób na to patrząc, to masz rację, mamy wciąż UB u władzy...

boukun

Data: 2011-05-03 19:24:29
Autor: pluton
Prawda o pl.soc.polityka
UB,

> Jak nie bylo UB, to skad sie wzieli ich potomkowie ?

W ten sposób na to patrząc, to masz rację, mamy wciąż UB u władzy...

Ale skad oni sie wzieli, skoro nie mieli przodkow ? Wykluli sie z jajek,
ktore spadly z kosmosu ?

Nullification

Data: 2011-05-02 17:54:32
Autor: jadrys
Prawda o pl.soc.polityka
W dniu 2011-05-02 04:27, cirrus pisze:

Paznokcie to zrywało wtedu UB akowcom.

A Niektórzy AKowcy, a zwłaszcza NSZowcy co robili z UBkami?

Data: 2011-05-02 17:58:06
Autor: u2
Prawda o pl.soc.polityka
W dniu 2011-05-02 17:54, jadrys pisze:
Paznokcie to zrywało wtedu UB akowcom.

A Niektórzy AKowcy, a zwłaszcza NSZowcy co robili z UBkami?

Chodzi tobie o wykonywanie wyrokow smierci przez AK na ub-owskich
oprawcow ?  Wszystko to z perspektywy dziejowej okazalo sie sluszne i
sprawiedliwe.

Data: 2011-05-02 20:46:06
Autor: boukun
Prawda o pl.soc.polityka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4dbed490$0$2504$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Szczególnie śmiesznie to brzmi, gdy pada z ust potomków UB...

boukun

Data: 2011-05-02 21:44:05
Autor: Polok_Prawdziwy
Prawda o pl.soc.polityka
cirrus wrote:

Paznokcie to zrywało wtedu UB akowcom.

Noto, jakwidzis po wypedzi tego ŁOPENTANEGONAGOWEM U2, samo zrywanie paznokci, to zamało było - na syćkich powinne być "wyroki" zrobione...

Data: 2011-05-02 21:56:05
Autor: u2
Prawda o pl.soc.polityka
W dniu 2011-05-02 21:44, Polok_Prawdziwy pisze:
cirrus wrote:

Paznokcie to zrywało wtedu UB akowcom.

Noto, jakwidzis po wypedzi tego ŁOPENTANEGONAGOWEM U2, samo zrywanie paznokci, to zamało było - na syćkich powinne być "wyroki" zrobione...

A ty to robisz codziennie swojej kozie i burkowi :)

Prawda o pl.soc.polityka