Prawda o tragedii smolenskiej jest taka...

Data: 2010-06-06 00:08:51
Autor: awe
Prawda o tragedii smolenskiej jest taka...
ze kaczynski nie powinien leciec na terytorium WROGA, kiedy premier Tusk 3 dni wczesniej paktowal z Tuskiem.
Fakt ze Tusk wspopracowal z Putinem przeciwko prezydentowi swojego kraju jest SKANDALICZNY
awe

Data: 2010-06-06 00:09:31
Autor: awe
Prawda o tragedii smolenskiej jest taka...
paktowal z Putinem sorrki
awe

Data: 2010-06-06 00:12:01
Autor: awe
Prawda o tragedii smolenskiej jest taka...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:huehoj$d9i$1news.onet.pl...
paktowal z Putinem sorrki
awe
-- -- -- -- -- -- -
dodam jeszcze ze teczka Tuska bedaca na mur bank w Moskwie byla powodem ze to bylo mozliwe. Putin 3 dni wczesniej przed katastrofa musial Tuska szantazowac ta teczka a ten biedak aby chronic swoja dupe wystawil prezydenta i cala delegacje prawie 100 osob na pewna smierc. Dlaczego o tym sie nie mowi?
awe

Data: 2010-06-06 00:09:50
Autor: boukun
Prawda o tragedii smolenskiej jest taka...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:huehnc$d6j$1news.onet.pl...
[...]

Kaczyński nie powinien lecieć nawet do Gruzji... Kaczyński nie powinien był zostać prezydentem, to była historyczna pomyłka...

boukun

boukun

Data: 2010-06-06 00:19:49
Autor: awe
Prawda o tragedii smolenskiej jest taka...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:huei66$ob7$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- --
byl fantastycznym prezydentem co oczywiscie docenil narod, jednakze bledem bylo dopuszczanie do wladzy PO. Wszystkie kataklizmy to PO, a jak naturalne to te lamagi nie sa w stanie im sprostac. To jakies plagi egispkie. Wy boukun nie wierzycie w boga ale powiniscie zaczac sie juz modlic bo jesli tusk i Po dalej bedzie rzadzic to jeszcze wam urwie noge. Zobaczycie ze nie umrzeciez smiercia naturalna. BOg was pokaze. Widzialem to wiele razy..igracie z silami ktorych nie rozumiecie
awe

Data: 2010-06-06 12:40:46
Autor: Antenka
[...]

Może skończyć tak jak biblijny Hiob. Jest jednak między tow. boukunem
a Hiobiem zasadnicza różnica - tamten był człowiekiem  niezachwianej
wiary, dlatego przetrwał wszystkie spadaj±ce na niego plagi.

Antenka

Data: 2010-06-06 15:09:44
Autor: bolek
Prawda o tragedii smolenskiej jest taka...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hueibq$ell$1news.onet.pl...

Nie no teraz się popłakałem.

bolek

Data: 2010-06-07 18:09:10
Autor: 'he®sk'
On Sun, 6 Jun 2010 15:09:44 +0200, "bolek" <bolek@neostrada.pl> wrote:

> [...]
>>
> -- -- -- -- -- --
> byl fantastycznym prezydentem co oczywiscie docenil narod,

 Sadze, ze ten BYDLAK awe pisze tu za pieniadze.  Pytanie: kto mu placi ? Jezeli robi to z wlasnej
 inicjatywy to "Boze chron Polske" przed takim fanatykiem.

--

 HeSk

Data: 2010-06-06 19:14:59
Autor: the_foe
Prawda o tragedii smolenskiej jest taka...
W dniu 2010-06-06 00:19, awe pisze:
Wy
boukun nie wierzycie w boga

a ktos rozumny wierzy?

--
the_foe

Data: 2010-06-06 19:36:05
Autor: awe
Prawda o tragedii smolenskiej jest taka...

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hugl2h$6hp$1news.dialog.net.pl...
W dniu 2010-06-06 00:19, awe pisze:
Wy
boukun nie wierzycie w boga

a ktos rozumny wierzy?

-- the_foe
-- -- -- -- -- -- -- -- --
napisze krotko. prymitywny cyc widzi w kosciele ludzi ktorym dobrze sie zyje i ktorzy zeruja na spoleczenstwie, a ja widze ludzi kotryz wcale tak dobrze sobie nie zyja, zyja dla innych i wykonuja kawal dobrej roboty. sa ludzie ktorzy potrzebuja wierzyc ze jest jeszcze cos, jakies zycie pozagrobowe, inaczej by sie pochlastali
awe

Data: 2010-06-07 00:12:45
Autor: Jaksa
Prawda o tragedii smolenskiej jest taka...

> [...]

a ktos rozumny wierzy?

--
the_foe

Nie chcę być brutalny, ale ty do rozumnych napewno nie należysz.
Jak by to uj±ć, twój prymitywizm umysłowy aż się wylewa niemal
z każdego napisanego przez ciebie zdania. Przykro mi, tak już jest
w życiu i trzeba się z tym pogodzić nieboraku.

Jaksa

Prawda o tragedii smolenskiej jest taka...