Prawda pewnie jest banalna...

Data: 2011-01-07 20:05:14
Autor: pluton
Prawda pewnie jest banalna...
Za organizacje PRZELOTU odpowiadal rzad Tuska i po prostu nie dal kasy za
uslugi tego ruskiego nawigatora bo to jest platne...

A szambonur na kolanach blagal: "Donald, daj ruskiego nawigatora,
ja bez ruskiego nawigatora nie moge zyc, nie polece bez ruskiego nawigatora.
Ruski nawigator to sens mojego zycia, blagam cie w imieniu swoim, jaroslawa
i rydzyka. Bez ruskiego nawigatora zgniniemy we mgle...".

Wiadomo tez, ze polscy piloci w zasadzie nigdy nie lataja bez ruskich
nawigatorow,
ktorzy trzymaja ich za raczke. Odstepstwa od tej reguly sa niezwyklym
wyjatkiem.

Jednak Tusk pozostal nieugiety i mamy tego efekty.

Nullification

Prawda pewnie jest banalna...