Prawda sie po malu przebija

Data: 2009-06-23 09:43:01
Autor: Jerzy Olszewski
Prawda sie po malu przebija
-- -Cytat-- -
Rosyjski telewidz mógł się też dowiedzieć, że „Polacy próbowali wszystkich przechytrzyć i proponowali Japonii otwarcie drugiego frontu przeciwko ZSRR. Polacy z Niemcami mieli atakować od zachodu, Japończycy – od wschodu” – poinformowali autorzy reportażu. Współpraca Warszawy z Berlinem miała się odbywać na mocy tajnej klauzuli do układu o nieagresji z 1934 roku.
-- -Koniec-- -

Widzisz Fatso. Przed II wojną nie było upiornych bliźniaków, a i tak Polacy już wtedy próbowali skłócić i wrogów i przyjaciół ...

Ten kłótliwy typ znad Wisły tak ma, że od lat próbuje skłócić narody miłujące pokój.

Data: 2009-06-23 09:47:44
Autor: marfi
Prawda sie po malu przebija
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h1q1k2$2ks$1nemesis.news.neostrada.pl...
-- -Cytat-- -
Rosyjski telewidz mĂłgł się teĹź dowiedzieć, Ĺźe „Polacy prĂłbowali wszystkich przechytrzyć i proponowali Japonii otwarcie drugiego frontu przeciwko ZSRR. Polacy z Niemcami mieli atakować od zachodu, Japończycy – od  wschodu” – poinformowali autorzy reportaĹźu. Współpraca Warszawy z Berlinem miała się odbywać na mocy tajnej klauzuli do układu o nieagresji z 1934 roku.
-- -Koniec-- -

Dobry obyczaj zaleca podawanie źródła: http://www.rp.pl/artykul/2,323874.html

--
marfi __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4179 (20090622) __________

Data: 2009-06-23 09:53:21
Autor: george
Prawda sie po malu przebija

"Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> wrote in message news:h1q1k2$2ks$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

wspomnij jeszcze najazd na Ruś i moskwę 1612...
george

Data: 2009-06-23 10:02:05
Autor: Jerzy Olszewski
Prawda sie po malu przebija
george pisze:
[...]

To nie ja wspominam, tylko TV Rosyjska i nie w 1612 roku, a w 2009.

Data: 2009-06-23 10:03:27
Autor: george
Prawda sie po malu przebija

"Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> wrote in message news:h1q2np$4ab$1nemesis.news.neostrada.pl...
george pisze:
[...]

ruskiej telewizji nie oglądam wiec jak dla mnie to Ty śmiecisz...
george

Data: 2009-06-23 10:07:24
Autor: Jerzy Olszewski
Prawda sie po malu przebija
george pisze:

ruskiej telewizji nie oglądam wiec jak dla mnie to Ty śmiecisz...
george

Ja wiem, ty oglądasz tylko reality show, co jasno wynika z głębi Twoich wypowiedzi na tej grupie.

Data: 2009-06-23 10:10:02
Autor: george
Prawda sie po malu przebija

"Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> wrote in message news:h1q31o$4ab$2nemesis.news.neostrada.pl...
george pisze:

ruskiej telewizji nie oglądam wiec jak dla mnie to Ty śmiecisz...
george

Ja wiem, ty oglądasz tylko reality show, co jasno wynika z głębi Twoich wypowiedzi na tej grupie.

ty natomiast kanały tematyczne z marsjańskiej telewizji alternatywnej..
Wnioskowanie masz równie marsjańskie.

george

Data: 2009-06-23 10:18:33
Autor: Jerzy Olszewski
Prawda sie po malu przebija
george pisze:
[...]

Jak byś nie miał klap na oczach, to byś wiedział, że ta informacja jest we wszystkich ważniejszych mediach w dniu dzisiejszym w Polsce i obok socjalistycznego w swej treści przemówienia prezydenta Sarkozy , popierającego interwencjonizm państwowy i nacjonalistyczne podejście Francji do gospodarki, jednym z dwóch najważniejszych wydarzeń, które będą miały wpływ nawet nie tylko na gospodarkę i giełdy, ale , być może, na całe dalsze dziej Europy, bo tendencja jest wyraźna i w najwyższym stopniu niewesoła.

Data: 2009-06-23 10:23:01
Autor: george
Prawda sie po malu przebija

george pisze:
[...]

szczerze wątpię aby ruskie historie miały taki wpływ (pewnie bedzie to miało podobny skutek jak historia z 1612).
Większą uwage skupiam jednak na aukcjach amerykańskich bondów w tym tygodniu...
A co do Sarkozego... pozyjemy zobaczymy... tzn ciekawi mnie czy Francja ten jego plan przetrwa.

george

Data: 2009-06-23 10:36:35
Autor: Jerzy Olszewski
Prawda sie po malu przebija
george pisze:
[...]

Nie chodzi o "ruskie" historie, a o skoordynowaną i dobrze już widoczną próbę przedefiniowania historii Europy z ostatnich 100 lat przez największe i najbardziej wpływowe kraje (Niemcy, Francja , Rosja).

Robione jest to nie beż powodów. Chodzi o to , by przekształcić UE w rodzaj socjalistyczne republiki centralnie rządzonej , ściśle współpracującej z powodów pragmatycznych (surowce) z Rosją, i złożenie na ołtarzu tej koncepcji ofiarę z racji stanu takich krajów pogranicza, jak Polska , Litwa , Czech itp.

Może Tobie to nie przeszkadza. Mnie trochę tak.

Zgadzam się z Tobą tylko w tym, że nie leży to w głównym nurcie tematyki giełdowej, ale skoro nikt nic ciekawego tu od dawna nie pisze, to nie widzę przeszkód , jak mawiał dżokej na Wielkiej Pardubickiej :)

Data: 2009-06-23 10:50:52
Autor: george
Prawda sie po malu przebija

george pisze:
[...]

narazie to Ruskie puszczają bąki wiec o "skoordynowanym ataku" nie moze być mowy.
A Sarkozy ze swoim francuskim protekcjonizmem przeczy raczej Twojej
tezie chęci jej przekształcenia w "spójny" kołchoz. Dla mnie teza "fajna" (bo taka "kaczyńska"),
niemniej jednak narazie nie widze "spinania" tych sygnałów w jedną całość.
Jedyne co widać to wzrost ciśnienia wród europejskiego "dobrobytu" obnażonego kryzysem gdzie każdy ciągnie w swoją strone. Ty wietrzysz spisek i kolejny rozbiór polski...

george

Data: 2009-06-23 11:33:04
Autor: skippy
Prawda sie po malu przebija

i kolejny rozbiór polski...

http://www.youtube.com/watch?v=L_O7XWAODn0

Data: 2009-06-23 10:53:56
Autor: marfi
Prawda sie po malu przebija
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h1q4of$7am$1nemesis.news.neostrada.pl...
Zgadzam się z Tobą tylko w tym, że nie leży to w głównym nurcie tematyki giełdowej, ale skoro nikt nic ciekawego tu od dawna nie pisze, to nie widzę przeszkód , jak mawiał dżokej na Wielkiej Pardubickiej :)

  Rosjanie tworzą własną wersję historii a Ty własną wersję netykiety i nie widzicie przeszkód?

--
marfi __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4179 (20090622) __________

Data: 2009-06-23 11:45:27
Autor: Jerzy Olszewski
Prawda sie po malu przebija
marfi pisze:
[...]

Tą oryginalną też ja współtworzyłem :)

Data: 2009-06-23 12:29:27
Autor: marfi
Prawda sie po malu przebija
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h1q8be$j0e$2atlantis.news.neostrada.pl...
marfi pisze:
[...]

  Byłeś w AK?

--
marfi

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4180 (20090623) __________

Data: 2009-06-23 12:57:46
Autor: Jerzy Olszewski
Prawda sie po malu przebija
marfi pisze:
[...]

Nie. W Batalionach Chłopskich.

Data: 2009-06-23 13:07:36
Autor: marfi
Prawda sie po malu przebija
marfi pisze:
[...]

  Czyli w Radio Z :)

--
marfi __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4180 (20090623) __________

Data: 2009-06-23 14:15:25
Autor: Jerzy Olszewski
Prawda sie po malu przebija
marfi pisze:

Tą oryginalną też ja współtworzyłem :)

 Byłeś w AK?

Nie. W Batalionach Chłopskich.

 Czyli w Radio Z :)

Bo też i rzeczywiście ten StaryBrat z tym drugim przybłędą z radia Z walą takie prymitywne dowcipasy, że Ty przy nich wydajesz się być subtelny i wyrafinowany. Potrafisz to sobie wyobrazić ?

Data: 2009-06-23 14:41:43
Autor: skippy
Prawda sie po malu przebija

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

Bo też i rzeczywiście ten StaryBrat z tym drugim przybłędą z radia Z walą takie prymitywne dowcipasy...

Słuchasz takiego radia???
Nie spodziewałem się tego.
Nic dziwnego, że tak obłąkanie spamujesz; oni robią sieczkę z mózgu.

Ja natomiast bardzo lubiłem w RM po Michałkiewiczu posłuchać Macierewicza.
:)))

Data: 2009-06-23 15:17:08
Autor: marfi
Prawda sie po malu przebija
Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:h1qh4k$b0a$1atlantis.news.neostrada.pl...
marfi pisze:

[...]

  Nie bardzo... Nie wiem kto to jest "StaryBrat z tym drugim przybłędą " :(

--
marfi __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4180 (20090623) __________

Data: 2009-06-23 15:18:58
Autor: skippy
Prawda sie po malu przebija

marfi pisze:

[...]

To nie jesteś z AL ani BCh!

Data: 2009-06-23 15:31:49
Autor: marfi
Prawda sie po malu przebija
Użytkownik "skippy" <man3@on.the.moon> napisał w wiadomości news:h1qlaa$2l6$1nemesis.news.neostrada.pl...

To nie jesteś z AL ani BCh!

  Byłem w LWP ale to się nie liczy :)

Data: 2009-06-23 11:21:47
Autor: karol
Prawda sie po malu przebija
Co to za pajac?

Data: 2009-06-23 11:49:48
Autor: Jerzy Olszewski
Prawda sie po malu przebija
karol pisze:
Co to za pajac?

  Karol

Data: 2009-06-23 11:30:20
Autor: skippy
Prawda sie po malu przebija

[...]

Każdą bzdurę wyciagniesz i to będzie teza, że zaatakowano bliźniaków?
Kompletnie chore to się juz robi.
Masz obsesję na punkcie Kaczyńkich.
Niedługo Ci wyjdą z cukiernicy.
Ale to dobrze, dzieci cukru nie będa wyjadały.

Prawda sie po malu przebija