Prawda to o doktoracioe kaczki ?

Data: 2009-05-02 21:57:23
Autor: brat_olin
Prawda to o doktoracioe kaczki ?

"pluton" <zielonadupa@gazeta.pl> wrote

- To praca bardziej strzeżona od dzieł Galileusza - podkreślił polityk.
Według niego biblioteka Uniwersytetu Gdańskiego, gdzie przechowywany jest
doktorat Kaczyńskiego nie chce go udostępniać czytelnikom. - Nie można tej
pracy czytać, ani robić z niej notatek - mówił. Sam poseł zaznaczył, że
"zdobył ją podstępem". Nie zdradził, jednak, na czym ten podstęp polegał.

Co do pytania w tytule, to nieprawda.  Najbardziej strzezone to sa
magisterskie prace Tuska z Chlebowskim, i doktorskie - Balcerowicza
z Geremkiem.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-05-02 22:23:33
Autor: pluton
Prawda to o doktoracioe kaczki ?
Co do pytania w tytule, to nieprawda.  Najbardziej strzezone to sa
magisterskie prace Tuska z Chlebowskim, i doktorskie - Balcerowicza
z Geremkiem.

Oj, to dobrze. Wkrotce jakis Bielanski albo Kaminski zrobia publiczne
czytanie przy filizance w ogrodku prezydenta.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-05-02 22:39:01
Autor: brat_olin
> [...]

Oj, to dobrze. Wkrotce jakis Bielanski albo Kaminski zrobia publiczne
czytanie przy filizance w ogrodku prezydenta.

Nie zrobia, bo oni katolicy.  Co beda dobijali nieszczesnych?
Katolik to jeno DOBRYM slowem.  A oszolomstwo i tak SZALU
dostanie!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-05-02 22:46:05
Autor: Piotr
Prawda to o doktoracioe kaczki ?
Dnia Sat, 2 May 2009 22:40:38 +0200, boukun napisał(a):

Dobrym słowem jak Piotruś i J23 vel Hans Kloss, co nienawidzą drugiego człowieka i kochają wyłącznie samych siebie, egoiści, tfu.

Hehh, wałkun... Jakby ci to powiedzieć, bokuństwo to nie jest drugi
człowiek, to wrzód na dupie społeczeństwa - jak huba na drzewie.
A i tak nie masz we mnie nienawiści, raczej niechęć i trochę obrzydzenia.
Piotr
PS. A z tym pokazywaniem brudnym paluchem na innych, to mnie rozbawiłeś
wałkun, he, he, żebyś ty, kogoś, od egoistów, he, he!

Data: 2009-05-02 23:08:03
Autor: Piotr
Prawda to o doktoracioe kaczki ?
Dnia Sat, 2 May 2009 22:53:08 +0200, boukun napisał(a):

Co za prymityw ten Volksdeutsch, tfu!

To teraz na siebie plujesz wałkun, he, he...
Piotr

Data: 2009-05-02 23:32:40
Autor: Piotr
Dnia Sat, 2 May 2009 23:20:45 +0200, boukun napisał(a):

Co za prymityw ten Volksdeutsch, tfu!

I znowu się poplułeś. Gdybym nie widział twojej opinii psychiatrycznej, że jesteś narcyz, to bym sobie pomyślał, że siebie nie lubisz.
Piotr

Data: 2009-05-02 23:52:04
Autor: pluton
Prawda to o doktoracioe kaczki ?
Dobrym słowem jak Piotruś i J23 vel Hans Kloss, co nienawidzą drugiego
człowieka
i kochają wyłącznie samych siebie, egoiści, tfu.

To dobrzy ludzie, ino ubodzy duchem.
Robia, co im kaczki każą. Nie czepiaj sie ich za bardzo.

Nullification

Prawda to o doktoracioe kaczki ?