Prawda to o doktoracioe kaczki ?

Data: 2009-05-02 23:10:20
Autor: matusm
Prawda to o doktoracioe kaczki ?

Użytkownik "pluton" <zielonadupa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gti7vu$s8c$1inews.gazeta.pl...
<cyt>
- To praca bardziej strzeżona od dzieł Galileusza - podkreślił polityk.
Według niego biblioteka Uniwersytetu Gdańskiego, gdzie przechowywany jest
doktorat Kaczyńskiego nie chce go udostępniać czytelnikom. - Nie można tej
pracy czytać, ani robić z niej notatek - mówił. Sam poseł zaznaczył, że
"zdobył ją podstępem". Nie zdradził, jednak, na czym ten podstęp polegał.
<cyt>

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,6563494,Happening_Palikota__Praca_Kaczynskiego_jest_bardziej.html

To tylko zaledwie kolejny dowód na to ze nic się nie zmieniło.Z tego może
wynikać  ze nie ma żadnego Polaka godnego do piastowania urzędu Prezydenta
RP,a nie ma godnych ludzi ,tylko dlatego ze nadal,?,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-05-02 23:55:29
Autor: pluton
> [...]

wynikać  ze nie ma żadnego Polaka godnego do piastowania urzędu Prezydenta

Ale ja nie o tym. Ze kwaczka nadaje sie na prezydenta jak wol do karety,
to kazdy wie.

Mialem na mysli utajnianie prac po ktorych nadaje sie stopnie naukowe.

Nullification

Prawda to o doktoracioe kaczki ?