Prawda w oczy kole

Data: 2010-03-13 10:13:34
Autor: Dirko
Prawda w oczy kole

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnfjub$qm9$1nemesis.news.neostrada.pl...

I zwolennicy mordowania dzieci poczętych, choćby nie wiem, co robili, nie są w stanie tej prawdy ukryć. Ich protoplastą był Adolf Hitler - zauważa poseł.
źródłohttp://marucha.wordpress.com/2010/03/11/prawda-w-oczy-kole/
    Być niechcianym dzieckiem to musi być ogromne szczęście.

Data: 2010-03-13 10:30:57
Autor: Piotr
Prawda w oczy kole

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:hnfi2t$goh$1news.vectranet.pl...

   Być niechcianym dzieckiem to musi być ogromne szczęście.

No to co robimy? Każdemu niechcianemu, kulka w łeb? Po co ma cierpieć, kiedy obowiązuje radość i swoboda?
Albo jeszcze lepiej, niech tacy szenyszyno-biedroniści utworzą "szybkie trójki" i to one będą określać kto jest szczęsliwy, a kto nie.
I nieszczęśliwych pif-paf, zaborcjonują sonderkomanda szczęśliwych gejów i lesbijek.
Piotr

Data: 2010-03-13 12:31:03
Autor: cyc
Prawda w oczy kole

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hnfm0h$jk1$1news.onet.pl...

[...]

No prosze !!
Jestes ! pytalem parokrotnie o Ciebie ale nikt nic nie wiedzial . Ciesze sie bo juz sie niepokoilem !.
Milo znowu Cie "uslyszec " !.

cyc

Data: 2010-03-13 20:56:35
Autor: Piotr
Prawda w oczy kole

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

No prosze !!
Jestes ! pytalem parokrotnie o Ciebie ale nikt nic nie wiedzial . Ciesze sie bo juz sie niepokoilem !.
Milo znowu Cie "uslyszec " !.

Twój niepokój o mnie mi pochlebia, dziekuję. :-)
Piotr

Data: 2010-03-14 09:21:43
Autor: cyc
Prawda w oczy kole

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hngqlh$vo$1news.onet.pl...

[...]

Wszystkich grupowiczow , poza wyjatkami , w zasadzie traktuje jak kumpli i to niezaleznie od prezentowanych przez nich pogladow . Stad zainteresowanie i niepokoj o osobe , ktora nagle znika z grupy na dlugi czas . Poaztym , poza wyjatkami reprezentujesz w iare wywazone oceny , choc zdarza Ci sie czasem , jak kazdemu , nadmiar emocji i wynikajacej z nich nadinterpretacji ..
Ale mozna przeciez  "roznic sie pieknie" ! :)  i mam nadzieje , ze znowu skrzyzujemy "piora" .

cyc

Data: 2010-03-13 10:54:05
Autor: mkarwan
Prawda w oczy kole
[...]

(...)Alicja Tysiąc: Julka wie, że strasznie się denerwuję, kiedy czytam, co ludzie anonimowo piszą o mnie w internecie.
Kiedyś chciała zrobić mi na złość, wpisała w wyszukiwarce internetowej hasło "Alicja Tysiąc" i zaczęła czytać na głos.
Ostatnio zadała mi bardzo trudne pytanie.
Przeczytała wypowiedź kogoś tam, mówiącą, że gdybym w odpowiednim czasie miała pięć tysięcy złotych, to dziecka nie byłoby na świecie.
Zapytała mnie, czy to o nią chodzi i czy to prawda.

Newsweek Kobieta: Co pani odpowiedziała?

Alicja Tysiąc: Odpowiedziałam, że prawda.
Wyjaśniłam jednak, że to nie jest temat, na który możemy rozmawiać teraz, kiedy ma osiem lat, ponieważ jest za mała, żeby zrozumieć wiele rzeczy.
źródło http://www.newsweek.pl/kobieta/artykuly/ja_kobieta/prawda-o-alicji-tysiac,47871,2

Data: 2010-03-14 02:47:38
Autor: Andrzej Kokakolski
Prawda w oczy kole
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Wyjaśniłam jednak, że to nie jest temat, na który możemy rozmawiać teraz, kiedy ma osiem lat, ponieważ jest za mała, żeby zrozumieć wiele rzeczy.

Julia Tysiąc  - material do aborcji (bez powodzenia)
Alicja Tysiąc - material do eutanazji (sukces?)

AK

--

Prawda w oczy kole