Prawda w oczy kole

Data: 2010-03-13 11:02:22
Autor: Aleksander
Prawda w oczy kole

Jest też faktem, że prawo do zabijania dzieci w Polsce wprowadził najpierw
Hitler, a potem komuniści.

Drogi Makrwanie, juz za powyższe stwierdzenie  nalezy sie dozywocie w psychiatryku.
Nie mając pojecia podstawowego o hitleryżmie, faszyźmie, rozdzielasz włos na czworo, robisz piane z mózgu ludziom, po prostu jesteś psyhopatą.

Ale może to i lepiej niżmiałbyś molestować dzieci  z pozycji dziwnego człowieka w sutannie. Choć i tu do konca nie nie wiadomo czy tego nie robisz, wnoskując po tym co piszesz.
Ale jak masz energię to zajmij sie tępieniem czarnej zarazy tej ziemi, a przynajmniej ich złych uczynków wynikających z konstrukcji tej sekty .
Mozesz to pomagaj a nie szkodź inym, nie przeszkadzaj.
Niech kazdy decydyje sam , nie uszczęśliwiaj nikogo na siłę.
Alx

Data: 2010-03-13 03:24:49
Autor: Hans Kloss
Prawda w oczy kole
On 13 Mar, 11:02, "Aleksander" <powa...@tlen.pl> wrote:
> Jest też faktem, że prawo do zabijania dzieci w Polsce wprowadził najpierw
> Hitler, a potem komuniści.

Drogi Makrwanie, juz za powyższe stwierdzenie  nalezy sie dozywocie w
psychiatryku.

Drogi Aleksandrze, już za powyższe stwierdzenie należy ci się od
niesłusznie obrażonego cios  z pięści w część twarzową. Cokolwiek by
nie powiedzieć o mkarwanie to w tym przypadku podał on jedynie FAKTY,
bo taka jest po prostu PRAWDA- aborcja w Polsce została zalegalizowana
po raz pierwszy przez niemieckie władze okupacyjne a następne przejęda
wraz z innymi  dobrodziejstwami inwentarza (np. przymus ubezpieczeń,
siatka gestapowskich szpicli) przez komuchów . I żebyś palikocił
jeszcze przez 100 postów to tej prawdy zapalikocić nie dasz rady.
J-23

Data: 2010-03-13 21:22:36
Autor: the_foe
Prawda w oczy kole
W dniu 2010-03-13 12:24, Hans Kloss pisze:
PRAWDA- aborcja w Polsce została zalegalizowana
po raz pierwszy przez niemieckie władze okupacyjne

nie masz racji. W Polsce prawoe dopuszczalo aborcje od 1932 roku. Na podobnych zasadach jak dzis (przeciwskazania medyczne do porodu, wady plodu, gwalt, kazirodztwo, ciaza osoby ponizej 15 roku zycia)

--
the_foe

Data: 2010-03-13 15:09:32
Autor: Hans Kloss
Prawda w oczy kole

Data: 2010-03-13 15:15:43
Autor: Hans Kloss
Prawda w oczy kole
On 13 Mar, 21:22, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:

nie masz racji. W Polsce prawoe dopuszczalo aborcje od 1932 roku.

Oki, wszystko przez "skróty myślowe". Ze skrobankami powodowanymi
względami medycznymi nie dyskutuje, czasem faktycznie trzeba wybrać
mniejsze zło i zabić  mniej ważne życie ludzkie. Natomiast to czego
się domagają feminazistki to jest spędzenie płodu NA ŻYCZENIE,
nazywane eufemistycznie "ze wzgledów społecznych", zostało w Polsce
zalegalizowane, o ile mi wiadomo, przez władze Generalnej Guberni
(choć we właściwym  Rajchu było zakazane!!!) i ochoczo przejęte przez
komuszerię.
J-23

Data: 2010-03-14 01:01:03
Autor: the_foe
Prawda w oczy kole
W dniu 2010-03-14 00:15, Hans Kloss pisze:
[...]

zeby by dokladniej. Wladze okupacyjne wprowadzily skrobanke na zyczenie (a wlasciwie uchylilo sankcje karne) dla Polek w 1943 roku. Gdy komuna przejela wladze aborcje zakazano zupelnie. Dopiero w 1950 roku wrocono do rozwiazan w 1932. W 1956 roku dodano mozliwosc aborcji "ze względu na trudne warunki życiowe kobiety ciężarnej". W praktyce bylo to wprowadzenie aborcji na zyczenie bo wystarczylo w tej sprawie pisemne oswiadczenie kobiety "ze jest w trudnych warunkach zyciowych".
Ustawa 1993 roku byla powrotem do zalozen z 1932r z zachowaniem niektorych szczegolowych rozwiazan z 1956 (jak niekaranie matki za naielegalny zabieg). Ponadto bardziej precyzowala zagadnienia medycznych wskazan (te z 1932 roku byly bardzo ogolne i latwo je naginano).
Ewolucja zagadnien aborcyjnych w polskim prawie byla dosc naturalna. I wykluczajac lata 1943-45 nie miala charakteru ideologicznego.
I jest to jakis cud jak na polskie warunki, gdzie kwestia aborcji zawsze miala mocno agresywny charakter na plaszczyznie politycznej. UStawy "aborcyjne" zawsze przybieraly postac racjonalnego prawa.

--
the_foe

Data: 2010-03-13 23:12:55
Autor: mkarwan
Prawda w oczy kole

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hngs67$uc$1news.dialog.net.pl...
[...]

Proszę o dowody, czyli dziennik ustaw nr z (data)

Data: 2010-03-13 23:29:38
Autor: the_foe
Prawda w oczy kole
W dniu 2010-03-13 23:12, mkarwan pisze:

[...]

Dz.U.32.60.571 z dnia 15 lipca 1932 r.

http://tinyurl.com/yz4uokz

art 233

--
the_foe

Data: 2010-03-13 23:53:28
Autor: Grzegorz Z.
Prawda w oczy kole
Dnia Sat, 13 Mar 2010 23:29:38 +0100, the_foe napisał(a):

[...]

pufffffffffffffffff!

Uszło powietrze z mkarwana.

Data: 2010-03-15 20:46:20
Autor: mkarwan
Prawda w oczy kole
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hnh3kh$4l9$1news.dialog.net.pl...
[...]

Zapomniałes o
Art. 232. Kto za zgodą kobiety ciężarnej płód jej spędza lub jej przy tem udziela pomocy, podlega karze więzienia do lat 5.

Data: 2010-03-16 02:14:00
Autor: the_foe
Prawda w oczy kole
W dniu 2010-03-15 20:46, mkarwan pisze:

[...]

jestes debilem czy tylko udajesz?

Art. 233. Nie ma przestępstwa z art. 231 i 232, jeżeli zabieg był dokonany przez lekarza i przy tem:
a) był konieczny ze względu na zdrowie kobiety ciężarnej, albo
b) ciąża była wynikiem przestępstwa, określonego w art. 203, 204, 205 lub 206.

--
the_foe

Data: 2010-03-16 08:54:26
Autor: mkarwan
Prawda w oczy kole
Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hnmm0n$vqe$1news.dialog.net.pl...
[...]

Czy przypadkiem ciebie nie uważają za debila, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych?
Nie porównuj innych do siebie nie każdy jest ci podobny

Data: 2010-03-16 09:10:57
Autor: Grzegorz Z.
Prawda w oczy kole
Dnia Tue, 16 Mar 2010 08:54:26 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

I znowu wychodzi na to że debilem jest ten kto ma inne poglądy niż mkarwan.

Data: 2010-03-16 10:13:11
Autor: mkarwan
Prawda w oczy kole
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ng4ayes7gb8f.1xbs1t2kh8x4o$.dlg40tude.net...

[...]

Skąd u ciebie ten samokrytycyzm?

Data: 2010-03-16 10:29:18
Autor: Grzegorz Z.
Prawda w oczy kole
Dnia Tue, 16 Mar 2010 10:13:11 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Czyli miałem rację. Debilem wg mkarwana jest ten który ma inne poglądy niż
mkarwan.

Data: 2010-03-16 03:34:18
Autor: zbig
Prawda w oczy kole
On 16 Mar, 10:29, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Tue, 16 Mar 2010 10:13:11 +0100, mkarwan napisał(a):

Czyli miałem rację. Debilem wg mkarwana jest ten który ma inne poglądy niż
mkarwan.
 To wyznawca teorii, która głosi , że jeżeli fakty nie odpowiadają
naszym pogladom i życzeniom, tym gorzej dla faktów, po prostu je
ignorujemy. Udowodnisz coś takiemu niezbicie, a on będzie ripostował
ignorując te dowody.

Data: 2010-03-13 11:08:40
Autor: Dirko
Prawda w oczy kole

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hnfoi2$sq7$1nemesis.news.neostrada.pl...

Mozesz to pomagaj a nie szkodź inym, nie przeszkadzaj.
Niech kazdy decydyje sam , nie uszczęśliwiaj nikogo na siłę.

    Robią taki wrzask, jakby skrobanki były obowiązkowe.

Data: 2010-03-13 11:16:00
Autor: abc
Prawda w oczy kole
[...]

Pierwszym krajem na świecie, który zalegalizował zabijanie poczętych dzieci,
był Związek Radziecki 18 listopada 1920 roku. Ludobójca - komunista Lenin,
po zwycięstwie rewolucji bolszewickiej zrealizował swoją wcześniejszą
dyrektywę: "domagać się bezwarunkowego zniesienia wszystkich ustaw
ścigających sztuczne poronienia" (W. Lenin, Klasa robotnicza a
neomaltuzjanizm, w: W. Lenin, Dzieła, Warszawa "Książka i Wiedza" 1950,
t.19, s. 321).

Przypomnijmy, że w całej ówczesnej Europie prawo chroniło życie ludzkie.

Drugim przywódcą europejskim, który doprowadził do legalizacji aborcji w
swoim kraju był Adolf Hitler. Dążąc do utworzenia czystej, biologicznie
mocnej "rasy panów", doprowadził w 1933 roku, do legalizacji zabijania
niemieckich nienarodzonych dzieci, które posiadały lub mogły posiadać wady
wrodzone. Należy dodać, że hitlerowscy "ustawodawcy" chronili surowymi
sankcjami karnymi życie zdrowych, niemieckich dzieci, dążąc do
demograficznego wzrostu "rasy panów".

W skali masowej pierwszymi ofiarami Hitlera nie byli niemieccy komuniści,
Żydzi, Polacy czy Romowie, ale niemieckie nienarodzone dzieci z domniemanymi
wadami oraz ofiary, wprowadzonej na szeroką skalę przez hitlerowców
eutanazji. Po podbiciu narodów słowiańskich niemieccy zbrodniarze opracowali
"Planost" - plan wyniszczenia narodów podbitych, w ramach którego okupowanym
narodom szeroko zalecali antykoncepcję i legalizację aborcji. Zbrodnicze
plany hitlerowców najlepiej charakteryzuje wypowiedź Martina Bormana, szefa
kancelarii Hitlera i "sternika" NSDAP: "Obowiązkiem Słowian jest pracować
dla nas. Płodność Słowian jest niepożądana. Niech używają prezerwatyw albo
robią skrobanki - im więcej, tym lepiej. Oświata jest niebezpieczna" (cyt.
za: J. Heydecker, J. Leeb "Trzecia rzesza w świetle Norymbergi - bilans
tysiąclecia", Książka i Wiedza, Warszawa 1979, s. 391).

Więcej http://www.pro-life.pl/?a=index

Data: 2010-03-13 11:59:26
Autor: mkarwan
Prawda w oczy kole

[...]

Czy kwestionujesz fakty podane przez Terlikowskiego?

Nie mając pojecia podstawowego o hitleryżmie, faszyźmie, rozdzielasz włos na czworo, robisz piane z mózgu ludziom, po prostu jesteś psychopatą.

Czy każdy kto ma odmienne od ciebie zdanie jest psychopatą?
A może to ty nim jesteś?
Może wybrałbyś się do psychiatry i opowiedział mu o twoich reakcjach i używanych określeniach.
Może przepisze ci inne leki.
Po co masz się męczyć.

Data: 2010-03-13 19:22:16
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 13 Mar 2010 11:59:26 +0100, mkarwan napisał(a):

Drogi Makrwanie, juz za powyższe stwierdzenie  nalezy sie dozywocie w psychiatryku.

Czy kwestionujesz fakty podane przez Terlikowskiego?

Dobrze chociaż że nie napisałeś/wpastowałeś o "stalinowskim ustawodawstwie"
bo to określenie w tym kontekście już zostało wystarczająco przez ostatnie
20 lat w Polsce ośmieszone.

Prawda w oczy kole