Prawda w oczy kole.

Data: 2018-01-05 05:29:12
Autor: stevep
Prawda w oczy kole.
# - Z tym panem więcej nie wystąpię! - stwierdził szef Tygodnik.tvp.pl  Dominik Zdort, kiedy wychodził ze studia Radia RDC. Rozzłościły go  wypowiedzi Marcina Celińskiego.
Goście środowego ,,Poranka RDC" dyskutowali o stanie liberalnej demokracji  i możliwości zmiany tego ustroju w Polsce. Szef Tygodnik.tvp.pl Dominik  Zdort mówił o "elitach polityczno-gospodarczych, które uważały, że po  pierwsze tylko ludzie o ich poglądach mogą sprawować władzę", kryzysie i  poczuciu braku wpływu na władzę u obywateli.

- Znakomicie pan opisał ostatnie dwulecie - odparł na to z Marcinem  Celińskim z ,,Liberte", opisując okres rządów PiS jako czas "elity, która  uznaje, że tylko osoby o ich poglądach mogą rządzić". - Natomiast ta  "demokracja, która spełnia życzenia wszystkich".... Naprawdę słyszałem to u  już Jaruzelskiego, słyszałem to u Rakowskiego. To jest pustosłowie -  stwierdził.

Zdort oburzył się na te słowa. Nazwał je "mało grzecznymi i mało  merytorycznymi". Stwierdził także, że równie dobrze mógłby powiedzieć, że  argumenty Celińskiego słyszał już u Hitlera. - Proszę mnie przeprosić! -  mówił podniesionym głosem szef Tygodnik.tvp.pl. Jeszcze bardziej podnosi  się temperatura dyskusji, goście wchodzą sobie w słowo (tymczasem  prowadzący Grzegorz Chlasta i trzeci gość, Wojciech Wybranowski prawie się  nie odzywają).

- Opowiadanie o jakimś modelu demokracji, który powoduje, że tylko PiS  może rządzić, jest opowiadaniem bardzo ciekawym, ale mnie się kojarzy z  latami 80. i nic tego nie zmieni, żadne okrzyki pana redaktora z telewizji  - powiedział w końcu Celiński.

Zdort już nie odpowiedział, gdyż zaczął wychodzić ze studia. - I co na  to... Panie Dominiku. Pan Dominik opuszcza studio - mówił w tym czasie  prowadzący.

- Dziękuję bardzo, z tym panem więcej nie wystąpię - rzucił na odchodne  Zdort. - Bardzo dziękuję, miło mi - odpowiedział Celiński.

Już po tym trzeci gość skrytykował Celińskiego. - Muszę się połączyć  solidarnie z Dominikiem Zdortem - stwierdził Wybranowski i zarzucił mu  "utratę kontaktu z rzeczywistością". Sam zagroził wyjściem ze studia,  jednak pozostał do końca programu. Później dyskusja między nimi przeniosła  się na Twittera. #
Ze strony:
http://tiny.pl/g4wsl

--
stevep