"Prawda w oczy kole" temu papieżu

Data: 2010-02-10 12:34:33
Autor: Grzegorz Z.
"Prawda w oczy kole" temu papieżu
Ogromne zdenerwowanie papieża - w ten sposób włoska prasa komentuje ostr±
notę Watykanu, w której potępiono "niesprawiedliwe i obelżywe ataki" na
Ko¶ciół i papieża. Chodzi o "ponury obraz" Stolicy Apostolskiej, malowany
przez media w zwi±zku ze spekulacjami, jakoby jeden z kardynałów był
zamieszany w doprowadzenie do dymisji szefa katolickiego dziennika.

Wszystkie dzienniki na pierwszych stronach obszernie komentuj± wydane we
wtorek o¶wiadczenie. Sekretariat stanu Stolicy Apostolskiej nazwał w nim
"insynuacjami", "kalumniami" i "oszczercz± kampani±" wymierzon± w Watykan i
Benedykta XVI, spekulacje włoskiej prasy, jakoby to sekretarz stanu
kardynał Tarcisio Bertone i redaktor naczelny "L'Osservatore Romano" byli
zamieszani w doprowadzenie do dymisji szefa katolickiego dziennika
"Avvenire" Dino Boffo. (...)

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Papiez-sie-wkurzyl,wid,11948390,wiadomosc.html?ticaid=199e5&_ticrsn=5

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-02-10 13:26:00
Autor: 'he®sk'
"Prawda w oczy kole" temu papieżu
On Wed, 10 Feb 2010 12:34:33 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

 ciebie wkurzaja dzwony, innych obelzywe ataki.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-10 14:52:59
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 10 Feb 2010 13:26:00 +0100, 'he®sk' napisał(a):

On Wed, 10 Feb 2010 12:34:33 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Ogromne zdenerwowanie papieża - w ten sposób włoska prasa komentuje ostrą
notę Watykanu, w której potępiono "niesprawiedliwe i obelżywe ataki" na
Kościół i papieża. Chodzi o "ponury obraz" Stolicy Apostolskiej, malowany
przez media w związku ze spekulacjami, jakoby jeden z kardynałów był
zamieszany w doprowadzenie do dymisji szefa katolickiego dziennika.

 ciebie wkurzaja dzwony, innych obelzywe ataki.

Najbardziej wkurzajÄ… mnie "farbowane listy" z "frakcji Fiszbacha".

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-10 17:59:43
Autor: :he®sk:
"Prawda w oczy kole" temu papieżu
On Wed, 10 Feb 2010 14:52:59 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  ciebie wkurzaja dzwony, innych obelzywe ataki.

Najbardziej wkurzaj± mnie "farbowane listy" z "frakcji Fiszbacha".

 w koncu sie zdecyduj.
 skaczesz do gardel klechom czy czerwonym,ktorzy przeszli  na strone czarnych? --

 HeSk

Data: 2010-02-10 18:49:30
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

Ja mam się zdecydować? Moje poglądy są klarowne i niezmienne.

To ty w końcu zdecyduj czy jesteś za czy przeciw!