"Prawda wyjdzie na jaw "

Data: 2010-10-10 17:22:12
Autor: cyc
"Prawda wyjdzie na jaw "
To slowa Marty Kaczynskiej w czasie odwiedzin swoich rodzicow na
Wawelu .
Mysle , ze lepiej dla niej byloby aby nigdy nie dowiedziala sie prawdy o katastrofie . Prawda bowiem bedzie dla niej gorzka i nie do przyjecia . Po prostu trudno bedzie sie z nia pogodzic , tymbardziej ,ze moze dowiedziec sie o tym ze winny jest ojciec a wspolwinnym smierci jej rodzicow , "conajmniej moralnie" J.Kaczynski .
Niech lepiej dalej  zyje w nieswiadomosci i szacunku dla ojca i cieszy sie 3 mln zlotych odszkodowania .....najpierw jednak niech zaplaci za wynajem Palacu [Prezydenckiego na kilka miesiecy !.

cyc

Data: 2010-10-10 08:25:56
Autor: Hans Kloss
"Prawda wyjdzie na jaw "
On 10 Paź, 17:22, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Niech lepiej dalej  zyje w nieswiadomosci i szacunku dla ojca i cieszy sie
3 mln zlotych odszkodowania .....
Niniejszym zapisałeś się w historii grupy jako drugi po hjeniu
grupowy, skurwysyn śmieć i zbydlęcona hiena cmentarna. Wicekanalia,
pisząc krótko a dosadnie.
J-23

Data: 2010-10-10 17:29:08
Autor: Bogdan Idzikowski
"Prawda wyjdzie na jaw "

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e4040480-3752-4b9c-86f1-2215757109e8n40g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Ja też potwierdzam, że prawda dla córki Kaczyńskich może być niestrawna i nie do przyjęcia. Ale jak znam pisiaków, to nastąpi wyparcie prawdy i zastąpienie jej majakami Jarusia.

Data: 2010-10-10 08:35:32
Autor: Hans Kloss
"Prawda wyjdzie na jaw "
On 10 Paź, 17:29, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Ja też potwierdzam,
Na jakiej podstawie gnidowata hieno? Co, oprócz głupoty i
skurwysyństwa upoważnia cię do takiego "potwierdzania"?
J-23

Data: 2010-10-10 17:57:13
Autor: pluton
"Prawda wyjdzie na jaw "
Ja też potwierdzam,
Na jakiej podstawie gnidowata hieno? Co, oprócz głupoty i
skurwysyństwa upoważnia cię do takiego "potwierdzania"?
J-23

Ponieważ jest to oczywista oczywistość.

Nullification

Data: 2010-10-10 18:18:46
Autor: Bogdan Idzikowski
"Prawda wyjdzie na jaw "

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:6d222009-5aec-4c19-a3bc-dd44bdc5eb90c32g2000vbq.googlegroups.com...
On 10 Paź, 17:29, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Ja też potwierdzam,
Na jakiej podstawie gnidowata hieno? Co, oprócz głupoty i
skurwysyństwa upoważnia cię do takiego "potwierdzania"?

===================

Masz rozmiękczenie mózgu? Czy jakieś inne cholerstwo?

Data: 2010-10-10 18:27:45
Autor: heÂŽsk
"Prawda wyjdzie na jaw "
On Sun, 10 Oct 2010 18:18:46 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

> [...]

skurwysyństwa upoważnia cię do takiego "potwierdzania"?

===================

Masz rozmiękczenie mózgu? Czy jakieś inne cholerstwo?

 alez te grupwe pisowskie lajzy uajdaja! wsciekli sie!  dobrze wiedza, ze koniec prezesa jest bliski! niebawem
 zostana ujawnione zapisy z rozmowy telefonicznej o 08:20,
 oraz odczytane zapisy z czarnych sktrzynek. zapisy, ktore
 rosjanie nazwali "nieodczytanymi" zostawiajac  "dobicie"  winnego katastrofy przez polskich sledczych. --

Data: 2010-10-10 17:48:31
Autor: jedrus
"Prawda wyjdzie na jaw "

Ja też potwierdzam, że prawda dla córki Kaczyńskich może być niestrawna
i nie do przyjęcia. Ale jak znam pisiaków, to nastąpi wyparcie prawdy i
zastąpienie jej majakami Jarusia.

No nie wiem, nie wiem, dopalacze zamkneli ;)

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-10-10 17:54:50
Autor: Askay
"Prawda wyjdzie na jaw "

[...]

Miał rację Warzywny zaliczając cię do grupowych bęcwałów! Typowe pełowiec z ciebie!

A.

Data: 2010-10-10 17:58:37
Autor: pluton
"Prawda wyjdzie na jaw "

Miał rację Warzywny zaliczając cię do grupowych bęcwałów! Typowe pełowiec
ciebie!

Pisowiec. Becwal grupowy to pisowiec. Krotko tu jestes, to jeszcze nie
wiesz,
ale niebawem zobaczysz.

Nullification

Data: 2010-10-10 18:27:45
Autor: heÂŽsk
"Prawda wyjdzie na jaw "
On Sun, 10 Oct 2010 17:54:50 +0200, "Askay" <askay@comsomol.ru> wrote:

> [...]

J-23

Miał rację Warzywny zaliczając cię do grupowych bęcwałów! Typowe pełowiec z ciebie!

hans, ty swinio! jestes kanalia tak jak razor. lizecie sobie
dziewczynki? co do askay czy yaksa, chlopczyku, nie wal na
oslep! pozabijasz kwiat idiotow pisowskich! ;o)))))

Data: 2010-10-10 20:43:10
Autor: awe
"Prawda wyjdzie na jaw "

Użytkownik "heRsk" <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:anp3b61nfss9bie0t8a7vmr14fsmpbfdak4ax.com...
> [...]

dziewczynki? co do askay czy yaksa, chlopczyku, nie wal na
oslep! pozabijasz kwiat idiotow pisowskich! ;o)))))

-- -- -- -- -- -- --
tyle tu tych nickow naprodukowales ze ludzie maja juz w dupie co ty z soba pisujesz, a do tego  tak jestes glupi ze trudno abys mogl ukryc swoja tozsamosc
awe

Data: 2010-10-10 17:27:38
Autor: jedrus
"Prawda wyjdzie na jaw "
W dniu 2010-10-10 17:22, cyc pisze:
[...]

A myslalem ze pojechala modlic sie za dusze zmarlych.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-10-10 18:01:20
Autor: pluton
"Prawda wyjdzie na jaw "

A myslalem ze pojechala modlic sie za dusze zmarlych.

Za 3 banki od duszy to nawek pedziofil sie pomogli.

Nullification

Data: 2010-10-10 17:53:56
Autor: Askay
"Prawda wyjdzie na jaw "
Pani Marta jest panią Kaczyńska, spadkobierczynią dzieła swego ojca i to ona powinna mieszkać w pałacu prezydenckim, a nie jakiś przypadkowy, farbowany hrabia!

A.

Data: 2010-10-10 17:58:40
Autor: jedrus
"Prawda wyjdzie na jaw "
W dniu 2010-10-10 17:53, Askay pisze:
Pani Marta jest panią Kaczyńska, spadkobierczynią dzieła swego ojca i to
ona powinna mieszkać w pałacu prezydenckim, a nie jakiś przypadkowy,
farbowany hrabia!

Ale cie wzielo a podobno wszystkie dopalacze pozamykali

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-10-10 18:27:45
Autor: heÂŽsk
"Prawda wyjdzie na jaw "
On Sun, 10 Oct 2010 17:53:56 +0200, "Askay" <askay@comsomol.ru> wrote:

Pani Marta jest panią Kaczyńska, spadkobierczynią dzieła swego ojca i to ona powinna mieszkać w pałacu prezydenckim, a nie jakiś przypadkowy, farbowany hrabia!

Masz coś z głową? Dubieniecka, a nie Kaczyńska. Dubieniecka po 2-gim mezu. mezus to synalek barona sld.
ktos ci do glowki nawpychal glupot. wez sie lepiej za nauke.
bedziesz jedynym wyksztalconym popierajacym PiS ;o0)))))

Data: 2010-10-10 18:41:31
Autor: Dirko
"Prawda wyjdzie na jaw "
Użytkownik "Askay" <askay@comsomol.ru> napisał w wiadomości news:i8snib$ldo$1news.task.gda.pl...

Pani Marta jest panią Kaczyńska, spadkobierczynią dzieła swego ojca i to
ona  powinna mieszkać w pałacu prezydenckim, a nie jakiś przypadkowy,
farbowany  hrabia!

    Z ust mi to wyjąłeś. Można rzec, że jest genetyczną depozytariuszką kaczyzmu.

Data: 2010-10-10 21:36:08
Autor: Jarek nie obronił kżyża
"Prawda wyjdzie na jaw "

Użytkownik "Askay" <askay@comsomol.ru> napisał

Pani Marta jest panią Kaczyńska, spadkobierczynią dzieła swego ojca ...

Nieszczęsna!

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-10-10 21:31:57
Autor: Jarek nie obronił kżyża
"Prawda wyjdzie na jaw "

[...]

Dokładnie to samo sobie pomyślałem słuchając córki Kaczyńskich.

Przemysław Warzywny