Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Prawda wyszła na jaw! Niemcy przyznają: nagonką na Polskę kieruje Angela Merkel a Komisja Europejska działa niesprawiedliwie

Data: 2017-10-15 17:13:59
Autor: maniek
[...]

Niemcy wprowadziły kwestię praworządności do agendy najbliższego szczytu Unii Europejskiej - poinformował w piątek niemiecki tygodnik ,,Der Spiegel". Kanclerz Angela Merkel ryzykuje tym samym spór z Polską i Węgrami - piszą autorzy.

http://wolnosc24.pl/2017/10/13/prawda-wyszla-na-jaw-niemcy-przyznaja-nagonka-na-polske-kieruje-angela-merkel-a-komisja-europejska-dziala-niesprawiedliwie/

Data: 2017-10-16 09:00:47
Autor: Totalna Opozycja
Użytkownik "maniek" <maniek@nobody.pl> napisał w wiadomości news:orvtvm$1flr$1gioia.aioe.org...
Prawda wyszła na jaw! Niemcy przyznają: nagonką na Polskę kieruje Angela Merkel a Komisja Europejska działa niesprawiedliwie

No proszę! Znów Niemce! To jednak nie Tusk? ;-)))

CL

Data: 2017-10-16 12:08:01
Autor: Presidente de San Escobar
maniek <maniek@nobody.pl> napisał(-a):

[...]

A jacy Niemcy przyznają? Znowu jakaś wklejka z dupy dla Trefnych Doldowych
Podwojniakowych przygłupów :DDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-16 12:31:51
Autor: Trefniś
W dniu .10.2017 o 12:08 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Rozluźnij poślady, będzie mniej bolało dymanie.
--
Trefniś

Data: 2017-10-16 21:39:43
Autor: Presidente de San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> A jacy Niemcy przyznają? Znowu jakaś wklejka z dupy dla Trefnych  > Doldowych
> Podwojniakowych przygłupów :DDDDDDDDDd

Rozluźnij poślady, będzie mniej bolało dymanie.

A może ty wiesz o jakich Niemcach on pisze ? :DDDDDDDDDD
Wy tam nadajecie na trefnej doldowej podwójniakowej sinusoidzie psychicznej
więc może przełożysz ciotka na normalny ? :DDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-16 21:49:51
Autor: Trefniś
W dniu .10.2017 o 21:39 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Rozluźnij lub rozchyl poślady lodziaro.

--
Trefniś

Data: 2017-10-17 08:55:28
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]

> Wy tam nadajecie na trefnej doldowej podwójniakowej sinusoidzie  > psychicznej
> więc może przełożysz ciotka na normalny ? :DDDDDDDDDDdd

Nie myl mnie ciotka ze swoją sfinksową anią :DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-17 17:36:23
Autor: Trefniś
W dniu .10.2017 o 08:55 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

> [...]

Rozluźnij lub rozchyl poślady lodziaro.

Nie myl mnie ciotka ze swoją sfinksową anią :DDDDDDDDDDd

Rozchyl poślady, bo ci rozpękną...

--
Trefniś

Data: 2017-10-17 18:55:35
Autor: Presidente de San Escobar
> [...]
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> Nie myl mnie ciotka ze swoją sfinksową anią :DDDDDDDDDDd

Ciotko dzisiaj nie zostałeś wydymany? :DDDD Nie martw się, jutro będzie
podwójna dawka :DDDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-10-17 19:42:22
Autor: Trefniś
Prawda wyszła na jaw! Niemcy przyznają: na gonką na Polskę kieruje Angela Merkel a Ko misja Europejska działa niesprawiedliwie
W dniu .10.2017 o 18:55 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

Gdzie byś się nie obrócił, ktoś cie zawsze wydyma.
Taki los niedorozwojów.

--
Trefniś

Data: 2017-10-17 19:59:12
Autor: Totalna Opozycja
Prawda wyszła na jaw! Niemcy przyznają: nagonką na Polskę kieruje Angela Merkel a Komisja Europejska działa niesprawiedliwie
WON MONGOLSKI WYPIERDKU!

Data: 2017-10-17 20:38:37
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

Mnie tam nie dymają - ciebie codziennie :DDDDDDD
Dzisiaj twoją sfinksową anię dyma Zerro :DDD

"Politycy PO wystosowali pismo do Zbigniewa Ziobry, w którym pytają o powody
zawieszenia przez prokuraturę postępowania ws. Dariusza P, działacza PiS z
Kozienic i doradcy prezesa Enei. Warszawska prokuratura nie wiadomo, dlaczego
je zawiesiła, mimo że Dariusz P. oraz jego żona są zamieszani w oszustwo i
groźby karalne."

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy