Prawda zwycięży !

Data: 2012-06-26 22:39:18
Autor: MH
Prawda zwycięży !
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
... czy się komu¶ to podoba, czy nie :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20120626&typ=po&id=po31.txt

Rodziny chc± prywatnych ekspertyz

Z Małgorzat± Wypych, wdow± po Pawle Wypychu, ministrze w Kancelarii
Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, który zgin±ł w katastrofie smoleńskiej

==================

To nie była katastrofa! Zamach rwa jego mać. Antoni i Jaro to potwierdz±.
Nie pierdol głupot!!

MH

Data: 2012-06-27 00:41:40
Autor: Grzegorz Z.
Prawda zwycięży !
MH napisał:

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

Jaki tam zamach?!?!? Mord smoleński to był, a co!

--
"Ciężko wierzyć w co¶,co spisał jaki¶ napruty winem i pal±cy jakie¶ zioła."

Data: 2012-06-28 18:45:12
Autor: pluton
Prawda zwycięży !

> To nie była katastrofa! Zamach rwa jego mać. Antoni i Jaro to
potwierdz±.
> Nie pierdol głupot!!

Jaki tam zamach?!?!? Mord smoleński to był, a co!

Jaki tam mord ? To holokoaust smolenski.

Nullification

Data: 2012-06-27 00:44:26
Autor: A. Filip
Prawda zwycięży !
" MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
... czy siÄ™ komuĹ› to podoba, czy nie :

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20120626&typ=po&id=po31.txt

Rodziny chcÄ… prywatnych ekspertyz

Z Małgorzatą Wypych, wdową po Pawle Wypychu, ministrze w Kancelarii
Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, który zginął w katastrofie smoleńskiej

To nie była katastrofa! Zamach rwa jego mać. Antoni i Jaro to potwierdzą.
Nie pierdol głupot!!

MH

A _twoje_ potwierdzenie nie wystarczy? :-)

Data: 2012-06-26 23:04:07
Autor: MH
Prawda zwycięży !
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

> To nie była katastrofa! Zamach rwa jego mać. Antoni i Jaro to potwierdzą.
> Nie pierdol głupot!!
>
> MH

A _twoje_ potwierdzenie nie wystarczy? :-)

===============

Przeca wyraĽnie napisałem, że był to ZAMACH!! I rva jego mać w te i nazot
proszę ze mn± nie wdawać się w polemikę. Bo jak co, Antoni i Jaro to
potwierdz±. I co?? Chcesz się z nimi kłócić?? Oni jego mać rację maj±!! AMEN !!

MH

Data: 2012-06-26 23:48:34
Autor: ....
Prawda zwyciężyla !
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): > " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> pisze:
> [...]
potwierdzÄ…
.

> [...]

proszę ze mn± nie wdawać się w polemikę. Bo jak co, Antoni i Jaro to
potwierdz±. I co?? Chcesz się z nimi kłócić?? Oni jego mać rację maj±!!

No bo maja. Co niniejszym przyznajesz. ;P
Wiec ZERO polemiki.

Data: 2012-06-27 00:05:42
Autor: MH
Prawda zwyciężyla !
 .... <kiepsk.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> potwierdz±. I co?? Chcesz się z nimi kłócić?? Oni jego mać rację maj±!! AMEN !!
> No bo maja. Co niniejszym przyznajesz. ;P

=============

No pewnie że rację przyznaję!!  Z "innymi" nie da się dyskutować. Był Hel
rozpylony, była sztuczna mgła, były helikoptery przechwytuj±ce i wuj wie co
jeszcze... No więc wręcz pierdylion racji maj±!! Amen!!

MH

Data: 2012-06-27 00:23:00
Autor: ipokrzyku
Prawda zwyciężyla !
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 .... <kiepsk.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): >  MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): > > > > > " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> pisze:
> [...]

rozpylony, była sztuczna mgła, były helikoptery przechwytuj±ce i wuj wie co
jeszcze... No więc wręcz pierdylion racji maj±!! Amen!!

Gdybys byl odrobine ... nie trzeba by ci bylo klarowac, ze jak degrengolada panstwa doprowadzila do takiej jatki a jego wysocy urzednicy zacierajac wlasna niekompetencje myla tropy to sam narod robi co moze (orze jak moze) by w zastepstwie umoczonych sluzb panstwowych samemu dociec prawdy. I ty zreszta to przeczuwasz kpiarsko dup..ko wypinajac do bicia...
Po tych wszystkich hipotezach sam uwazam ze detonacja zbiornikow paliwa w skrzydlach bylaby jednak najprostszym wyjasnieniem sprawy...ot taka samorobka: z samolotu bomby hiperbarycznej...nieprzymierzajac jak z WTC...

Data: 2012-06-27 00:43:53
Autor: Observatore
Prawda zwyciężyla !
ipokrzyku <kiepsk.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Gdybys byl odrobine ... nie trzeba by ci bylo klarowac,

ten prosowiecki troll, jest kumaty...szkoda czasu.

Data: 2012-06-27 01:00:18
Autor: MH
Prawda zwyciężyla !
> [...]
Po tych wszystkich hipotezach sam uwazam ze detonacja zbiornikow paliwa w skrzydlach bylaby jednak najprostszym wyjasnieniem sprawy...ot taka samorobka: z samolotu bomby hiperbarycznej...nieprzymierzajac jak z WTC...

k nie dał samolota i bidula nie został dopuszczony do głosu w PE przez
Smarko================

Pewnie, zaczynaj od zmiany tytułu w±tka. Prawda zwycięży/zwyciężyła.. To nie
jest Kolego argument. Jeste¶ chyba NOWY na psp, postrzegam to po Twoim
kulturalnym podej¶ciu do dyskusji. Hmm, mamy zupełnie odmienny pogl±d na
Smoleńsk. Popatrz na to tak: 1. Gruzja - zgłoszenie do prokuratury przez szofera melexa
2. Brak prognozy pogody przed wylotem - TAAK , WINA TUSKA !!
3. A z innej beczki , też mu ten Tusezjiego (To ten francuz)
4. Potem za¶ była jaka¶ afera, że mu stołek odunęli i nie miał na czym se siędn±ć.
5. A jak Kondolencja Rajs przyjechała do nas , i Tusk po angielcku j±
przywitał , to szanowny poliglota rykn±ł ¶miechem.
6. A jak pojechał do Anieli, to mu do ucha wtykali słuchawkę...
7. A na koniec zawył Nasz Narodowy Hymn.. WOLSKI !!!!

Prezydent...  Wawel.....

WSTYD I PORUTA !!!

MH --

Data: 2012-06-27 10:18:34
Autor: A. Filip
Prawda zwycięży !
> [...]
> potwierdzÄ….  Nie pierdol gĹ‚upot!!
>
> MH

A _twoje_ potwierdzenie nie wystarczy? :-)

Przeca wyraźnie napisałem, że był to ZAMACH!! I rva jego mać w te i
nazot proszę ze mną nie wdawać się w polemikę. Bo jak co, Antoni i
Jaro to potwierdzą. I co?? Chcesz się z nimi kłócić?? Oni jego mać
racjÄ™ majÄ…!! AMEN !!

MH

Błogosławieni którzy nie widzieli a uwierzyli ;-)
Co _ciebie_ przekonało ze strona rządu/premiera Tuska (PO) "nie ma racji"? :-)

Prawda zwycięży !