Prawdomówność Kwaśniewskiego

Data: 2009-04-01 10:59:07
Autor: Dirko
Prawdomówność Kwaśniewskiego
W wiadomości news:gqv77g$evk$1atlantis.news.neostrada.pl  mkarwan
<mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

Nie przeszkodziło to Kwaśniewskiemu kolejny raz skłamać

    Czytam i czytam i nie mogę znaleźć jaką funkcję w aparacie partyjnym
pełnił tow. Kwaśniewski.

Data: 2009-04-01 11:23:56
Autor: mkarwan
Użytkownik "Dirko" <ikceldeis@gmail.com> napisał w wiadomości news:gqv83g$93v$1news.vectranet.pl...
Nie przeszkodziło to Kwaśniewskiemu kolejny raz skłamać

   Czytam i czytam i nie mogę znaleźć jaką funkcję w aparacie partyjnym
pełnił tow. Kwaśniewski.

Stąd wniosek, że niewiele wiesz o czasach minionych.
Aparatczykami nazywano tych którzy sprawowali funkcje w PZPR i jej przybudówkach.

Data: 2009-04-01 11:35:28
Autor: Dirko
Prawdomówność Kwaśniewskiego
W wiadomości news:gqvccg$o1p$1nemesis.news.neostrada.pl  mkarwan
[...]

Półprawda to całe kłamstwo. A ZSP czy przejściowo SZSP było organizacją
reprezentujacą interesy socjalne studentów a nie polityczne jak ZMS czy ZMW.

Data: 2009-04-01 05:44:01
Autor: mrdevilyn
On 1 Kwi, 11:35, "Dirko" <ikceld...@gmail.com> wrote:

Półprawda to całe kłamstwo. A ZSP czy przejściowo SZSP było organizacją
reprezentujacą interesy socjalne studentów a nie polityczne jak ZMS czy ZMW.

Kpisz sobie czy o drogę pytasz? Znałem osobiście dwie sztuki
przewodniczących SZSP Na Uniwersytecie Wrocławskim. Jedna nazywała się
pietraszkiewicz, imie Krzysztof, druga krasoń o imieniu Janusz.
Przebieg ich dalszych"karier" można sobie prześledzic na sieci i
zapewniam cię ze nie miały one nic wspólnego z instytucjami
dobroczynnymi ani z działalnością społeczną.
J-23

Data: 2009-04-01 11:38:25
Autor: Andrzej Kokakolski
Dirko <ikceldeis@gmail.com> napisał(a):
> [...]

reprezentujacą interesy socjalne studentów a nie polityczne jak ZMS czy ZMW.

A. Kwasniewski nie ograniczyl swojej dzialalnosci i kariery jedynie do czasow studenckich i ZSMP. Piszac tylko o tym okresie a przemilczajac
dalsza kariere A. Kwasniewskiego glosi Pan polprawde.
A wiec zarowno A. Kwasniewski jak i Pan, Panie "Dirko" jestescie...   :)

AK --

Data: 2009-04-01 12:24:00
Autor: mkarwan
Użytkownik "Dirko" <ikceldeis@gmail.com> napisał w wiadomości news:gqva7l$ba1$1news.vectranet.pl...
[...]

Kwestionujesz to, że aparatczykami nazywano tych, którzy sprawowali funkcje w PZPR i jej przybudówkach?

A ZSP czy przejściowo SZSP było organizacją
reprezentujacą interesy socjalne studentów a nie polityczne jak ZMS czy ZMW.

Czy przewodniczącym Zarządu Uczelnianego SZSP mógł zostać każdy student, czy tylko ten który posiadał rekomendację Komitetu Uczelnianego PZPR?
Czy członkiem Zarządu Wojewódzkiego SZSP mógł zostać każdy student, czy tylko ten, który miał rekomendację Komitetu wojewódzkiego PZPR?

Data: 2009-04-01 11:33:19
Autor: Andrzej Kokakolski
> [...]
>
> Nie przeszkodziło to Kwaśniewskiemu kolejny raz skłamać

    Czytam i czytam i nie mogę znaleźć jaką funkcję w aparacie partyjnym

(...) Był członkiem Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej (PZPR) od 1977 aż do jej rozwiązania w 1990. Pełnił funkcję ministra-członka Rady Ministrów ds. młodzieży w rządzie Zbigniewa Messnera w latach 1985-1987, następnie przewodniczącego Komitetu Młodzieży i Kultury Fizycznej (1987-1990). W rządzie Mieczysława F. Rakowskiego był członkiem Prezydium Rządu i przewodniczącym Komitetu Społeczno-Politycznego Rady Ministrów od października 1988 do sierpnia 1989"

A wiec jednak byl komunistycznym aparatczykiem. PZPR obsadzila wszystkie struktury administracyjne i panstwowe swoimi ludzmi. I takim wlasnie czlowiekiem byl A. Kwasniewski

AK

Data: 2009-04-01 21:48:28
Autor: Adam
Andrzej Kokakolski wrote:

> [...]

października 1988 do sierpnia 1989"

A wiec jednak byl komunistycznym aparatczykiem. PZPR obsadzila wszystkie
struktury administracyjne i państwowe swoimi ludzmi. I takim wlasnie
czlowiekiem byl A. Kwasniewski
Tak - to nie ulega żadnej wątpliwości. Rzecz jednak w tym, iż SB nie
werbowała agentury pośród aparatu PZPR. Dlaczego? Z prostego powodu - to
właśnie ten aparat wydawał polecenia SB i kierował jej pracą. Wszyscy jakoś
zapominają ten "drobny szczegół", że SB było "zbrojnym ramieniem partii".
Do 1956 roku rzeczywiście tak było, że UB stał ponad partią i prowadził
własną politykę (m.in. inwigilował aparat partyjny). Jednak po 1956 roku to
się zmieniało i PZPR w całej rozciągłości kontrolowała poczynania SB.
Obecnie byli funkcjonariusze SB mają pretensję do dawnych działaczy PZPR:
wypomina im się pracę w SB, a absolutnie nie potępia się aparatczyków
PZPR - ba. ci ostatni żyją niemal w glorii. A to oni przecież powołali SB
po to, aby strzegła ona ich bezpiecznego życia.
Dlaczego potępia się TW, a kadra SB żyje sobie spokojnie i dostatnio,
podobnie jak ich mocodawcy z PZPR? Duża część TW to zwykli ludzie, uwikłani
z złe sytuacje, często szantażowani i straszeni w celu zwerbowania.
AC

Prawdomówność Kwaśniewskiego