Prawdopodobne przyczyny katastrofy Tu-154 w Smoleńsku

Data: 2010-04-11 21:10:36
Autor: boukun
Prawdopodobne przyczyny katastrofy Tu-154 w Smoleńsku
.... 1:40
Pilot nie miał sily odmówić prezydentowi... http://www.youtube.com/watch?v=kaJU0WuRBto

boukun

Data: 2010-04-11 21:30:34
Autor: iwsp
Prawdopodobne przyczyny katastrofy Tu-154 w Smoleńsku
... 1:40
Pilot nie miał sily odmówić prezydentowi... http://www.youtube.com/watch?v=kaJU0WuRBto

boukun

ble, ble, ostatnie oficjalne wiadomości że próba lądowania była jedna,
pewnie wtedy kiedy przypieprzyli im w silnik...

IWSP

Data: 2010-04-11 21:31:32
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpt6vm$dg0$1mx1.internetia.pl...
... 1:40
Pilot nie miał sily odmówić prezydentowi... http://www.youtube.com/watch?v=kaJU0WuRBto

boukun
-- -- -- -- -- -- --
boukun idz spac i nie rob z siebie durnia. dzis juz wyczerpales limit. pisalem ci wczesniej ze to nie olimpiada i jeszcze nie raz bedziesz mial okazje zeby sie zeszmacic
awe

Data: 2010-04-11 21:42:23
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpt80s$4dv$1news.onet.pl...

[...]

Gwoli ścisłości, jestem przekonany, że masz juz gorączkę od tego pisania farmazonów od rana...

boukun

Data: 2010-04-11 22:19:17
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpt8r9$ol1$1mx1.internetia.pl...

[...]

raczej od lat na nic nie choruje stad nie mam termometru w domu, ale jesli jakiekolwiek bedzie podejrzenie na wyzsza temp. to z pewnoscia sobie kupie. mieszkam w takim miejscu ze apteki i pare bankow mam w bardzo bliskiej odleglosci od domu, jakies 50-100 i 200 metrow
awe

Prawdopodobne przyczyny katastrofy Tu-154 w Smoleńsku