Prawdy i kłamstwa MAK

Data: 2011-01-13 08:46:33
Autor: abc
Prawdy i kłamstwa MAK
Raport Komitetu, mimo swoich wad, potwierdza smutną dla nas oczywistość.
Do tragedii 10 kwietnia doprowadził przede wszystkim nasz polski bałagan,
nieodpowiedzialność, brawura.

Nie. Do tej tragedii doprowadził klimat sprzyjający zbrodni rozmyślnie i
systematycznie tworzony przez dziennikarzy "ałtorytety" i "polityków"
Antypisu.

Data: 2011-01-13 09:10:36
Autor: Azor jest pedałem
Prawdy i kłamstwa MAK

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w

Nie. Do tej tragedii doprowadził klimat sprzyjający zbrodni....

Nie pozostało mi nic innego tylko po raz pierwszy się z tobą zgodzić! Klimat polegał na tym, że prezydentowi wydawało się, że to on decyduje co, gdzie i kiedy ma pilot robić, że mając doświadczenie z Tibilisi może wysłać generała w celu wywarcia nacisku na pilota! Niestety młodemu pilotowi zabrakło asertywności i za przyczyną presji wywieranej na niego, doprowadził do tragedii. Obecnie środowisko, z którego wywodzi się główny winowajca, próbuje za wszelką cenę zrzucić z niego winę za śmierć 96 osób!

   Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2011-01-13 10:19:26
Autor: dK
Prawdy i kłamstwa MAK

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:igmc1t$peg$1inews.gazeta.pl...

[...]

On zawężył winowajców do polityków i dzienikarzy "ANTYPISU"
Zgodziłeś się z ordynarnym PiSdoleneim :)))

Uważaj te typy są podstępne, trzeba czytać do końca.
dK

Data: 2011-01-13 14:57:18
Autor: dK
Prawdy i kłamstwa MAK

Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ign00n$plp$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2ec3a3$0$2504$65785112news.neostrada.pl...

[...]

O czym ty piszesz? Ja mu własnie wyjaśniłem na czym klimat polegał!

No to cytuje abecadło

"Do tej tragedii doprowadził klimat sprzyjający zbrodni rozmyślnie i systematycznie tworzony przez dziennikarzy "ałtorytety" i "polityków" *ANTYPISU*.

Znaczy się, że te media i politycy "nieliberalni" te od rydzyksynów nie tworzyli tego klimatu. I o to mu chodziło. Przywalić jednej stronie dodając do poniekąd słusznej tezy ograniczając dziedzinę jej obowiązywania. Prosty zabieg erystyczny ;-)

dK

Prawdy i kłamstwa MAK