Prawdy i półprawdy

Data: 2011-10-13 18:19:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Prawdy i półprawdy
Czytam na jednej stronie internetowej:

Agent Tomek, wchodz±c do Sejmu, nie straci emerytury
Emeryt z ZUS, gdyby został posłem, straciłby emeryturę. Nie dotyczy to agenta Tomka, który będzie dostawał i emeryturę, i poselsk± dietę. - To niemoralne - grzmi Jeremi Mordasewicz z PKPP Lewiatan...
http://wyborcza.pl/1,75248,10464595,Agent_Tomek__wchodzac_do_Sejmu__nie_straci_emerytury.html

Przechodzę na inn± stronę:

Generalska emerytura dla wiceministra
Członek rz±du Donalda Tuska pobiera emeryturę policyjn± i ministerialn± pensję. Chodzi o Adama Rapackiego, który rocznie zarabia w sumie blisko 250 tysięcy złotych. W jego o¶wiadczeniu maj±tkowym za 2010 rok czytamy, że z tytułu emerytury policyjnej otrzymał ponad 105 tysięcy złotych, a z tytułu zarobków w MSWiA - ponad 137 tysięcy złotych...
http://niezalezna.pl/17601-generalska-emerytura-dla-wiceministra

I tak wygl±da gówno prawda.
Dla jednych skandalem jest pobieranie jednoczesne emerytury i wynagrodzenia poselskiego agenta Tomka, a innym skandalem pachnie to samo ale w wykonaniu Rapackiego...

I jeszcze jedna gówno prawda podana przez niezależna.pl:
"Godzinę po dodaniu na niezaleznej.pl informacji o pobieraniu policyjnej emerytury przez członka rz±du Donalda Tuska ze strony głównej gazeta.pl zniknęła informacja o "skandalu" dotycz±cym pobierania policyjnej emerytury przez posła PiS Tomasza Kaczmarka."

Sami możecie sprawdzić prawdziwo¶ć tej informacji.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-10-13 18:59:24
Autor: jadrys
Prawdy i półprawdy
Czytam na jednej stronie internetowej:

Agent Tomek, wchodzÄ…c do Sejmu, nie straci emerytury
Emeryt z ZUS, gdyby został posłem, straciłby emeryturę. Nie dotyczy to agenta Tomka, który będzie dostawał i emeryturę, i poselską dietę. - To niemoralne - grzmi Jeremi Mordasewicz z PKPP Lewiatan...
http://wyborcza.pl/1,75248,10464595,Agent_Tomek__wchodzac_do_Sejmu__nie_straci_emerytury.html PrzechodzÄ™ na innÄ… stronÄ™:

Generalska emerytura dla wiceministra
Członek rządu Donalda Tuska pobiera emeryturę policyjną i ministerialną pensję. Chodzi o Adama Rapackiego, który rocznie zarabia w sumie blisko 250 tysięcy złotych. W jego oświadczeniu majątkowym za 2010 rok czytamy, że z tytułu emerytury policyjnej otrzymał ponad 105 tysięcy złotych, a z tytułu zarobków w MSWiA - ponad 137 tysięcy złotych...
http://niezalezna.pl/17601-generalska-emerytura-dla-wiceministra

I tak wyglÄ…da gĂłwno prawda.
Dla jednych skandalem jest pobieranie jednoczesne emerytury i wynagrodzenia poselskiego agenta Tomka, a innym skandalem pachnie to samo ale w wykonaniu Rapackiego...

I jeszcze jedna gĂłwno prawda podana przez niezaleĹĽna.pl:
"Godzinę po dodaniu na niezaleznej.pl informacji o pobieraniu policyjnej emerytury przez członka rządu Donalda Tuska ze strony głównej gazeta.pl zniknęła informacja o "skandalu" dotyczącym pobierania policyjnej emerytury przez posła PiS Tomasza Kaczmarka."

Sami możecie sprawdzić prawdziwość tej informacji.

Można słowo komentarza i ze dwa słowa podsumowania tego co się dzieje..? Co chciałeś przekazać tym powyższym tekstem?

Data: 2011-10-13 19:10:12
Autor: cytryna
Prawdy i półprawdy
brednie Bodzia - ciach

> Sami możecie sprawdzić prawdziwo¶ć tej informacji.

Można słowo komentarza i ze dwa słowa podsumowania tego co się dzieje..?

Co chciałe¶ przekazać tym powyższym tekstem?

Nieodmiennie Szanowny Panie Jadry¶, zapewne nie uwzględnia Pan faktu, że Bodzio bez zał±cznika nie istnieje. Co gorsze rozwinęły mu się zwoje mózgowe i wystaj± spod czapki biudionnówki. Bodzio nie my¶li i pieprzy kumety z metra.
To taka choroba ćwierćinteligenta, który nie może znaleĽć trzech takich samych
a mimo to rżnie inteligenta. Pozdrawiam, głowa do góry!

Data: 2011-10-14 09:59:47
Autor: jadrys
Prawdy i półprawdy
W dniu 2011-10-13 19:10, cytryna pisze:

*******************

Nieodmiennie Szanowny Panie Jadryś, zapewne nie uwzględnia Pan faktu, że
Bodzio bez załącznika nie istnieje. Co gorsze rozwinęły mu się zwoje mózgowe i
wystają spod czapki biudionnówki. Bodzio nie myśli i pieprzy kumety z metra.
To taka choroba ćwierćinteligenta, który nie może znaleźć trzech takich samych
a mimo to rżnie inteligenta. Pozdrawiam, głowa do góry!

Witam. Niezmiernie miło mi Cię widzieć znowu Dostojna Cytryno. Myślę że nie ma w Twoich słowach wiele przesady gdy piszesz o Bogdanie I. jako o ćwierćinteligencie. Faktycznie chyba zbyt dużo od niego wymagałem proszę o komentarz.
Wyrazy szacunku.

Data: 2011-10-14 13:48:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Prawdy i półprawdy

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j78q4f$nno$1news.onet.pl...
[...]

No, to musiałem Wam dobrze zaleźć za skórę. I to tylko dlatego, że mam inny punkt widzenia i nie potraficie zmienić tego argumentami posuwacie się do pisiackich zagrań czyli nie ad rem, a ad personam. Jakie to prymitywne!
Jak na razie, Cytryna jest w moim sitku. Ty jeszcze nie.

Data: 2011-10-14 21:21:59
Autor: pluton
Prawdy i półprawdy
Witam. Niezmiernie miło mi Cię widzieć znowu Dostojna Cytryno.

To sie nazywa wsadzanie jezora w dupe po migdalki :).

Nullification

Data: 2011-10-13 20:30:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Prawdy i półprawdy

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j775ce$hvh$2news.onet.pl...
[...]

Jeśli mimo przeczytania obu linków i mojego komentarza:

"Dla jednych skandalem jest pobieranie jednoczesne emerytury i wynagrodzenia poselskiego agenta Tomka, a innym skandalem pachnie to samo ale w wykonaniu Rapackiego..."

nie zrozumiałeś o co biega, to napiszę ci tak, że na pewno zrozumiesz:

"kaĹĽdy h...j na swĂłj strĂłj"

Data: 2011-10-14 04:17:58
Autor: stevep
Prawdy i półprawdy

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:j775ce$hvh$2news.onet.pl...

===========================================================>>>
[...]

Można słowo komentarza i ze dwa słowa podsumowania tego co się  dzieje..? Co chciałe¶ przekazać tym powyższym tekstem?

Je¶li mimo przeczytania obu linków i mojego komentarza:

"Dla jednych skandalem jest pobieranie jednoczesne emerytury i  wynagrodzenia poselskiego agenta Tomka, a innym skandalem pachnie to  samo ale w wykonaniu Rapackiego..."

nie zrozumiałe¶ o co biega, to napiszę ci tak, że na pewno zrozumiesz:

"każdy h...j na swój strój"

Jadrys ma pomy¶lunek cięższy niż Podbipięta.

--
stevep

Data: 2011-10-14 13:30:33
Autor: matusm
Prawdy i półprawdy

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4e970faf$0$5818$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Znów gówno prawda,,,agent Tomek nie nabył pełnych praw emerytalnych po 20 latach pracy w Policji,więc bedzie otrzymywał najwyżej 25% emerytury chyba ,ze mu dolicza słuzbe w SB
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-10-14 21:20:33
Autor: pluton
Prawdy i półprawdy
Agent Tomek, wchodz±c do Sejmu, nie straci emerytury

Kurwa kurwie lba nie urwie.

Nullification

Prawdy i półprawdy