Prawdzie i ludziom, pamięci ofiar ...

Data: 2010-04-16 08:50:30
Autor: Maciej Woźniak
Prawdzie i ludziom, pamięci ofiar ...

Użytkownik "zażółty" <r_e_dart@tnij_.op.pl> napisał w wiadomości news:hq89s4$jqg$1news.onet.pl...
Dnia Thu, 15 Apr 2010 20:40:47 +0200, Paulinka napisał(a):

Nie miałam udziału w szerzeniu bzdur i negatywnego wizerunku przez
media. Co więcej całe otoczenie prezydenta średnio radziło sobie z

Wpadamy w skrajności ... Miotamy się między skrajnymi
ocenami ...

Trzeba jednak dążyć do prawdy.

Kaczyńscy to naprawdę bardzo inteligentni ludzie,
zaprawieni w bojach z SB i MO. Ludzie, którzy niegdyś
ruszali do boju ramię w ramię z Wałęsą, także
razem z takimi postaciami, jak Kuroń czy Niesiołowski.
To były naprawdę ciężkie czasy, a walka bezpardonowa
i na wskroś brudna - często po obu stronach.

Lenin też był bardzo inteligentny. Lenin też był
zaprawiony w bojach. Świetny taktyk. Tamto też były
ciężkie czasy, a walka też była bezpardonowa.

Lenin też był człowiekiem walki. I większość jego
bandy. Ludzie walki muszą mieć wrogów, z którymi
będą mogli walczyć. Rewolucja pożera własne dzieci?
Nie, to one pożerają się  nawzajem. Bo dzieci
rewolucji to właśnie ludzie walki. Jak skończy im
się wróg wspólny, to naleją komuś innemu - albo
polegną próbując.

Niech panu Lechowi ziemia lekką będzie. Był
inteligentny - może osobiście tego nie zauważyłem,
ale mogę uwierzyć tym, co znali go lepiej. Był
uczciwy. Był szlachetnym, bezinteresownym idealistą.
Miał też wady.

PS. Pan Łukaszenka opowiadał, jak to jest w prezydenckim
samolocie. Może na Białorusi. W obywatelskim społeczeństwie
pilot sam powinien znać swoje obowiązki.

Prawdzie i ludziom, pamięci ofiar ...