Prawdziwa jest tylko religia katolicka

Data: 2014-05-25 21:43:17
Autor: u2
Prawdziwa jest tylko religia katolicka
W dniu 2014-05-25 21:34, abc pisze:
Takie sprzeczności nie mogą współistnieć. Dlatego tylko jedna religia może
być prawdziwa. Tą religią jest religia katolicka.

ale ty nie jestes katolikiem, ty sie nazywasz tomasz turowski

--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-05-25 21:47:21
Autor: abc
[...]

Jestem katolikiem i nie nazywam się tomasz turowski

Data: 2014-05-26 04:04:51
Autor: andal
On Sun, 25 May 2014 21:53:27 +0200, u2 wrote:

W dniu 2014-05-25 21:47, abc pisze:
Jestem katolikiem i nie nazywam się tomasz turowski

sciemniasz

nauczzyl sie od ciebie zydowski pacholku

Data: 2014-05-26 01:48:49
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 21:43 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

A ty nazywasz się Hugo Kołątaj kretynie.

--
stevep
-- -- -

Prawdziwa jest tylko religia katolicka