Prawdziwa katastrofa

Data: 2012-01-04 20:08:29
Autor: jadrys
Prawdziwa katastrofa
-- -- - Z prawdziwym smutkiem przyjąłem niepokojącą wiadomość o pozbawieniu IPN części budżetu.

A co stoi na przeszkodzie żeby całkowicie zlikwidować tą instytucję?

Data: 2012-01-04 20:20:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Prawdziwa katastrofa

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:je283r$ajc$2node2.news.atman.pl...
-- -- - Z prawdziwym smutkiem przyjąłem niepokojącą wiadomość o pozbawieniu IPN części budżetu.

A co stoi na przeszkodzie żeby całkowicie zlikwidować tą instytucję?

Pisiaki.

Data: 2012-01-05 17:48:00
Autor: pluton
Prawdziwa katastrofa

A co stoi na przeszkodzie ¿eby ca³kowicie zlikwidowaæ t± instytucjê?

To co zwykle - ludzka glupota.

Nullification

Prawdziwa katastrofa