Prawdziwa treść rezolucji Tuchowa o wolności od IDEOLOGII LGBT

Data: 2020-02-19 07:07:01
Autor: z
Prawdziwa treść rezolucji Tuchowa o wolności od IDEOLOGII LGBT
Zanim łykniecie lewacką propagandę o "dyskryminacji"

PRZECZYTAJCIE DOKŁADNIE TEKST I POSZUKAJCIE TAM DYSKRYMINACJI LUDZI LGBT

"3. Nie pozwolimy wywierać administracyjnej presji na rzecz stosowania poprawności politycznej ( słusznie
zwanej niekiedy po prostu homopropagandą) w wybranych zawodach. Będziemy chronili m. in. nauczycieli
i przedsiębiorców przed narzucaniem im nieprofesjonalnych kryteriów działania, np. w pracy wychowawczej, przy
doborze pracowników czy kontrahentów!"

https://bip.malopolska.pl/umtuchow,a,1615382,ws-przyjecia-rezolucji-dotyczacej-powstrzymania-ideologii-lgbt-przez-wspolnote-samorzadowa.html

Data: 2020-02-19 07:08:41
Autor: Runt
W dniu 2020-02-19 o 07:07, z pisze:
[...]

Z czym masz problem? ;-)

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-19 11:17:22
Autor: z
Prawdziwa treść rezolucji Tuchowa o wolności od IDEOLOGII LGBT
W mediach opozycyjnych jest mowa że będą dyskryminować LGBT a tymczasem sprzeciwiają się "wywyższaniu" LGBT względem reszty społeczeństwa.

Obczajasz pewną subtelną różnicę?

Data: 2020-02-19 03:36:31
Autor: japanizer
On Wednesday, February 19, 2020 at 7:17:28 PM UTC+9, z wrote:
W mediach opozycyjnych jest mowa że będą dyskryminować LGBT a tymczasem sprzeciwiają się "wywyższaniu" LGBT względem reszty społeczeństwa.

Obczajasz pewną subtelną różnicę?

Ale wlepiłeś tylko fragment, manipulatorze. Celowo, czy po prostu nie obczajasz niczego swoim zaczadzonym mózgiem?

Pierwszy cytacik, chociaż jakby nie przeczytać reszty, to można by pomyśleć, że ta rezolucja jest słusznym atakiem na PiS i pedofilię w Kościele:

Radykałowie dążący do rewolucji kulturowej w Polsce atakują wolność słowa, niewinność dzieci, autorytet rodziny i szkoły oraz swobodę przedsiębiorców.

Data: 2020-02-19 14:03:28
Autor: z
W dniu 2020-02-19 o 12:36, japanizer@japanizer.org pisze:
Ale wlepiłeś tylko fragment, manipulatorze. Celowo, czy po prostu nie obczajasz niczego swoim zaczadzonym mózgiem?

Wlepiłem ten akapit o którym rano w tokfm namiętnie dyskutowano że to DYSKRYMINACJA ludzi LGBT.
(oraz link do całości)

Bezczelnie cytowano prawie cały ten akapit w takim FAŁSZYWYM kontekście. Polska język trudna język?

Jakie trzeba mieć pokręcone zwoje żeby nie doczytać IDEOLOGIA i nie zrozumieć że samorządowcy sprzeciwiają się odgórnemu nakazowi POMOCY akurat tej grupie i tylko tej grupie?

To jest właśnie FASZYSTOWSKA DYSKRYMINACJA innych niż rasa "nordycka" ;-)

Szanowny Runcie. Masz takie zwoje żeby to ogarnąć?

Data: 2020-02-19 06:14:59
Autor: japanizer
On Wednesday, February 19, 2020 at 10:03:30 PM UTC+9, z wrote:
> Ale wlepiłeś tylko fragment, manipulatorze. Celowo, czy po prostu nie obczajasz niczego swoim zaczadzonym mózgiem?

Wlepiłem ten akapit o którym rano w tokfm namiętnie dyskutowano że to DYSKRYMINACJA ludzi LGBT.

I tak sobie dyskutowali ten akapit w oderwaniu od całej reszty, nieogarze? Serio?

Data: 2020-02-19 15:25:09
Autor: A. Filip
Prawdziwa od IDEOLOGII LGBT
> [...]

I tak sobie dyskutowali ten akapit w oderwaniu od całej reszty,

A ciebie przerasta zacytowanie innych fragmentów tej uchwały?
Udaje współczucie.

Czy ocenianie jednego Tuchowa/Żyda na podstawie "całej reszty" jest
już teraz w porządku?   Ustalaj se dupku standardy dyskusji jak chcesz
tylko się potem nie dziw konsekwencjom  _szerszego_ stosowania.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-19 07:25:19
Autor: japanizer
On Wednesday, February 19, 2020 at 11:25:19 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> I tak sobie dyskutowali ten akapit w oderwaniu od całej reszty,
> nieogarze? Serio?

A ciebie przerasta zacytowanie innych fragmentów tej uchwały?
Udaje współczucie.

Masz link w pierwszej wiadomości.
Stosowny fragment zacytowałem w jednej z odpowiedzi.

Co wy tam w PiS palicie, że tacy otępiali jesteście?

Data: 2020-02-19 07:47:41
Autor: japanizer
On Thursday, February 20, 2020 at 12:31:06 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> Masz link w pierwszej wiadomości.
> Stosowny fragment zacytowałem w jednej z odpowiedzi.
>
> Co wy tam w PiS palicie, że tacy otępiali jesteście?

Ty już tak ocipiałeś że sądzisz że cię warto czytać od deski do deski?

Nie potrafisz znaleźć cytatów - źle.
Masz podane cytaty - też źle.

Może tam ustal z samym sobą, bo jeszcze ktoś pomyśli, że jest tam was dwóch, okej?

Data: 2020-02-19 16:31:04
Autor: A. Filip
> [...]

Co wy tam w PiS palicie, że tacy otępiali jesteście?

Ty już tak ocipiałeś że sądzisz że cię warto czytać od deski do deski?
NFZ aż taką megalomanie leczy?  IMHO powinien.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-19 15:51:34
Autor: z
W dniu 2020-02-19 o 15:14, japanizer@japanizer.org pisze:

I tak sobie dyskutowali ten akapit w oderwaniu od całej reszty, nieogarze? Serio?

Reszta jest oczywiście zbywana tym że tak się nie godzi. To u nich oczywista oczywistość.

To miało być rozwinięcie i uszczegółowienie gościa poranka w tokfm.

Udowadniał że przez brak preferowania osobników LGBT ;-) są oni "dyskryminowani"

Cały czas pomijając Ważne słowo IDEOLOGIA które nie równa się GEJ

Tak wiem... To jest za trudne i nie ma takiej ideologii ;-)

Data: 2020-02-19 15:28:49
Autor: Runt
W dniu 2020-02-19 o 11:17, z pisze:
W mediach opozycyjnych jest mowa że będą dyskryminować LGBT a tymczasem sprzeciwiają się "wywyższaniu" LGBT względem reszty społeczeństwa.
LGBT to sztuczny dym na potrzeby motłochu.
Obczajasz pewną subtelną różnicę?
LGBT to przykrywka np. dla pedofilii wśród kleru KK.

Data: 2020-02-19 15:59:19
Autor: A. Filip
Runt <Runt@anakumena.soc> pisze:
[...]

Czyli Biedroń *według ciebie* to "pożyteczny idiota"?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-20 07:04:49
Autor: Runt
W dniu 2020-02-19 o 15:59, A. Filip pisze:
Runt <Runt@anakumena.soc> pisze:
LGBT to przykrywka np. dla pedofilii wśród kleru KK.
Czyli Biedroń *według ciebie* to "pożyteczny idiota"?
Mało mnie obchodzi twój Biedroń i LGBT. To wasz problem.

Data: 2020-02-19 18:14:08
Autor: z
W dniu 2020-02-19 o 15:28, Runt pisze:

LGBT to sztuczny dym na potrzeby motłochu.

Wpadłeś w sidła propagandy. Nie napisałeś _ideologia_. Twój błąd

Jak to przemyślisz to będzie Ci wstyd bo LGBT wg lewactwa to zwykli ludzie których się uciska i gwałci ;-)

LGBT to przykrywka np. dla pedofilii wśród kleru KK.

Bo każdy ksiądz to gej a każdy gej to pedofil.

I wszystko jasne ;-)

Data: 2020-02-20 07:05:34
Autor: Runt
W dniu 2020-02-19 o 18:14, z pisze:
W dniu 2020-02-19 o 15:28, Runt pisze:
LGBT to przykrywka np. dla pedofilii wśród kleru KK.
Bo każdy ksiądz to gej a każdy gej to pedofil.

Skoro tak twierdzisz...

Data: 2020-02-21 09:51:28
Autor: z
Prawdziwa treść rezolucji Tuchowa o wolności od IDEOLOGII LGBT
W dniu 2020-02-20 o 07:05, Runt pisze:

Skoro tak twierdzisz...

Ja jestem normalny. Nie jestem księdzem ;-)

Data: 2020-02-19 15:19:18
Autor: A. Filip
[...]

Z bezczelnie mataczącymi (wciskającymi ciemnotę) idiotami?

Profesjonalista na twoim miejscu by zacytował inne fragmenty najlepiej
TEJ albo innych podobnych uchwał.  Cienki bolek by tylko rżał jak ty teraz
gdy argumenty z ust wyrwano.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!