Prawdziwa twarz PO

Data: 2010-08-23 18:16:15
Autor: Marek Czaplicki
Prawdziwa twarz PO
u2 w poniedziałek, 23 sierpnia 2010 16:47 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Platforma zdaje się wręcz mówić jesteśmy gotowi na każde posunięcie.,
które pozwoli nam utrzymać się przy władzy bez względu na konsekwencje
gospodarcze, a zwłaszcza społeczne."
Czegoś tu nie rozumiem. Skoro podwyższenie podatku na niektóre dobra
konsumpcyjne spowodować by miało duże konsekwencje społeczne. To jak przy
tym można wyobrazić sobie utrzymanie się przy władzy, "zrażając do siebie"
dużą część społeczeństwa? Wg sprawa przedstawia się następująco: to nie PO
ale PSL jest "partią władzy". PSL przecież od początku reform
strukturalnych w Polsce blokuje opodatkowanie takimi samymi
podatkami "swoich" wyborców, w obawie że ci od nich się odwrócą. PO
natomiast chce mieć zbilansowany budżet państwa, nawet gdyby miałoby się to
dla nich źle skończyć.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-23 18:33:33
Autor: u2
Prawdziwa twarz PO

[...]

To jest sprytna zagrywka, ale nieefektywna na dłuższym dystansie.

Winny jest PiS, a nie my platformersi.

Czyli typowa ściema. Charakterystyczna dla esbeków, którzy opanowali PO.
Oni niczego innego nie potrafią.

Data: 2010-08-23 18:40:32
Autor: Marek Czaplicki
Prawdziwa twarz PO
u2 w poniedziałek, 23 sierpnia 2010 18:33 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
[...]

,-- -- [  ]
| 2. Właśnie wicepremier Waldemar Pawlak w wywiadzie dla Newsweeka ujawnił
| informację,że Donald Tusk i Vincent Rostowski na posiedzeniu rządu
| poświęconemu planowi finansowemu rządu na lata 2010-2013 w sytuacji
| braku zgody PSL na podwyżkę stawek VAT, mieli forsować wprowadzenie w
| tym podatku jednolitej stawki VAT wynoszącej 19%.
`-- --
Nie widze powodów, dlaczego do tej różnicy w łonie koalicji ładować PiS.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-23 18:42:09
Autor: u2
Prawdziwa twarz PO
Nie widze powodów, dlaczego do tej różnicy w łonie koalicji ładować PiS.

Oj tam, nie znasz prawdziwych przyczyn POdwyższenia POdatków :)

Data: 2010-08-23 18:52:21
Autor: Marek Czaplicki
Prawdziwa twarz PO
u2 w poniedziałek, 23 sierpnia 2010 18:42 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Nie widze powodów, dlaczego do tej różnicy w łonie koalicji ładować PiS.
Oj tam, nie znasz prawdziwych przyczyn POdwyższenia POdatków :)
co do przyczyn to myślę, że różnimy się. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-23 18:55:56
Autor: u2
Prawdziwa twarz PO
[...]

Tu nie chodzi o prawdziwe przyczyny, czyli niekompetencja PO i jej
wrogie zagrywki, tylko o merdialne zagrywki łże-merdiów, które winę
zrzucają na PiS.

Data: 2010-08-23 19:06:52
Autor: Marek Czaplicki
Prawdziwa twarz PO
u2 w poniedziałek, 23 sierpnia 2010 18:55 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Tu nie chodzi o prawdziwe przyczyny, czyli niekompetencja PO i jej
wrogie zagrywki, tylko o merdialne zagrywki łże-merdiów, które winę
zrzucają na PiS.
czy coś przeoczyłam w artykule http://www.niezalezna.pl/blog/show/id/3042 ,
na który powołałeś się. w nim wyraźnie jest napisane, że ,-- -- [  ]
| "Komentatorzy polityczni coraz częściej oceniają Platformę jako partię
| bez programu, której jedynym celem jest utrzymywanie się przy władzy.
| Świadczy o tym możliwa obecność w Platformie i posła Gowina i posła
| Palikota czy start z jej list wyborczych Danuty Hubner i Mariana
Krzaklewskiego.
`-- --
albo "komentatorzy" owi należą do grupy bezstronnych i obiektywnych, albo
są "łże mediami", jak zwykło nazywać nieprzychylne mu media PiS.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-23 19:11:31
Autor: u2
Prawdziwa twarz PO
albo "komentatorzy" owi należą do grupy bezstronnych i obiektywnych, albo

Łże-merdia a nie łże-media.

Łże-merdia chętnie by sprowadziły społeczne dyskursy na tor PO-PiSu.
Tymczasem większość wyborców jest przeciwna takiemu dyskursowi. Po
prostu ludzie wiedzą, że łże-merdia chcą ich wywieść w pole.

Data: 2010-08-23 20:48:35
Autor: Marek Czaplicki
Prawdziwa twarz PO
u2 w poniedziałek, 23 sierpnia 2010 19:11 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

a kto zalicza się do wspomnianych przez Ciebie?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-23 19:11:36
Autor: Marek Czaplicki
Prawdziwa twarz PO
Marek Czaplicki w poniedziałek, 23 sierpnia 2010 19:06 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:

,
> [...]
albo "komentatorzy" owi należą do grupy bezstronnych i obiektywnych, albo
są "łże mediami", jak zwykło nazywać nieprzychylne mu media PiS.
przeoczyłem, przeoczyłem oczywiście. :-)