Prawdziwa twarz awe

Data: 2010-09-29 09:47:54
Autor: Miglanc
Prawdziwa twarz awe

http://tinyurl.com/364fl88

Tu cię mam!  Jesteś BYDLAKIEM! Nie miałeś argumentów więc obrażałeś rodziców chłopaka! Ty nędzna KREATURO!

--

Zahir

Data: 2010-09-29 10:27:04
Autor: Belius
Prawdziwa twarz awe
MIGLANC! Tu jesteś BYDLAKU!

Belius __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4770 (20100114) __________

Data: 2010-09-29 11:47:06
Autor: Neko
Prawdziwa twarz awe
Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał

Tu cię mam!  Jesteś BYDLAKIEM! Nie miałeś argumentów więc obrażałeś rodziców chłopaka! Ty nędzna KREATURO!

Wiec mialem racje, ze jestes bomblem.

I po co te prymitywne klamstwa?

Data: 2010-09-29 11:53:21
Autor: Miglanc
Prawdziwa twarz awe

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i7v1vt$nq9$1news.onet.pl...
[...]

Popracuj nad ortografią koleś!

--

Zahir

Data: 2010-09-29 13:43:48
Autor: rAzor
Prawdziwa twarz awe
Darz bór! Użytkownik... he he - Miglanc raczył napisać:

http://tinyurl.com/364fl88

Tu cię mam! Jesteś BYDLAKIEM! Nie miałeś argumentów więc obrażałeś
rodziców chłopaka! Ty nędzna KREATURO!

To ty Lepudruk? Wypuścili cię z izolatki oszczany pajacu? Pozdrów swoją matulę jak wróci z burdelu dla rosyjskich "tirowców" i tatula, jak skonczy zbierać puszki też pozdrów. O ile będzie trzeźwy. he he he
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-09-29 13:55:02
Autor: Miglanc
Prawdziwa twarz awe

Użytkownik "rAzor" <leutnant.rzevski@kobylka.ue> napisał w wiadomości news:i7v8pj$dgl$1news.onet.pl...
[...]

Co tam u ciebie Buła? Będziesz płacić alimenty czy nie?!!

--

Zahir

Data: 2010-09-29 14:15:10
Autor: rAzor
Prawdziwa twarz awe
[...]

Na ciebie? W życiu, niedorozwoju. Ale najpierw niech twoja matula się zdecyduje kto cię zrobił - hesk, czy pies sąsiada. he he he
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-09-29 14:19:44
Autor: Miglanc
Prawdziwa twarz awe

Użytkownik "rAzor" <leutnant.rzevski@kobylka.ue> napisał w wiadomości news:i7vakd$iqv$1news.onet.pl...
[...]

To jak z tymi alimentami, to prawda, że heRsk bzyknął ci żonę? Nie wstydź się, ciesz się, że masz inteligentnego dzieciaka!

--

Zahir

Data: 2010-09-29 15:09:00
Autor: Belius
Prawdziwa twarz awe

Data: 2010-10-20 20:22:29
Autor: heÂŽsk
Jezyk milosci - razor - Prawdziwa twarz awe