Prawdziwe. bandyckie państwo?

Data: 2012-09-08 11:32:18
Autor: mkarwan
Prawdziwe. bandyckie państwo?
Data: 2012-09-08 11:42:55
Autor: pluton_
Prawdziwe. bandyckie państwo?
nie ogladam tubow, ale moge powiedziec, ze panstwo
z definicji jest bandyckie.

Kradnie nam przeciez ponad polowe zarobkow.

Nullification

Data: 2012-09-08 12:27:40
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-08 11:42, pluton_ pisze:
nie ogladam tubow, ale moge powiedziec, ze panstwo
z definicji jest bandyckie.

Kradnie nam przeciez ponad polowe zarobkow.

Skonkretyzuj zarzuty na swoim przykładzie - pracujesz jako najemnik czy prowadzisz własną działalność?

Data: 2012-09-08 12:27:19
Autor: pluton_
> [...]
>
> Kradnie nam przeciez ponad polowe zarobkow.

Skonkretyzuj zarzuty na swoim przykładzie - pracujesz jako najemnik czy

Nawet jakbym nic nie robil, to place VAT we wszystkim, co kupie.

Nullification

Data: 2012-09-08 14:25:13
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-08 12:27, pluton_ pisze:
[...]

Vat to od zerowego do 22%, no i jest jeszcze na niektóre dobra podatek akcyzowy, ale to groszowe sprawy. A ty powiadasz o jakiejś połowie zarobków, a na dodatek nie bierzesz tego pod uwagę że część z tych vatów i akcyz pod taką czy inną postacią wraca do ciebie.

Data: 2012-09-08 05:34:39
Autor: Tzva Adonai
Prawdziwe. bandyckie państwo?
i akcyz pod taką czy inną postacią wraca do ciebie.

Gdy zylem w Polsce i tam placilem podatki, to mialem wrazenie, ze oddaje panstwu ponad polowe zarobkow nie biorac w zamian kompletnie nic.. Nawet zapalenie oskrzeli leczylem w prywatnej klinice, bo po kuracji sponsorowanej przez panstwowa sluzbe zdrowia nabawilem sie powiklan i zaawansowanego zapalenia pluc... W cywilizowanych krajach skandynawskich, gdzie wplywy z podatkow nie sa transferowane za granice i konsumowane przez armie urzednikow i rencistow-symulantow, na kazdym kroku odczuwa sie obecnosc panstwa opiekunczego...

Data: 2012-09-08 14:54:12
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-08 14:34, Tzva Adonai pisze:
[...]

O ile sobie to dobrze przypominam, ( o ile oczywiście nie jesteś jakąś podszywką Tzvy) to ty pracowałeś na umowie o pracę, a więc składki na ZUS i te inne płacił za ciebie twój pracobiorca. Ty ze swojej kieszeni nie płaciłeś nic. I doprawdy nie pojmuję skąd u niektórych przeświadczenie że ta gotówka pracobiorcy która idzie na ubezpieczenia pracownika, gdyby nie do ZUSu, trafiłaby do ich kieszeni.??
To że ty akurat nie korzystałeś z tych ubezpieczeń to jest twoja indywidualna sprawa, ale nikt ci nie zabraniał leczyć się w państwowej służbie zdrowia. I jest zrozumiałe że państwo nie może sobie pozwolić na jakąś partyzantkę w ubezpieczeniach, polegającą na wolnej ręce obywatela w tej sprawie,.
W krajach Skandynawskich płaci się podatki największe w świecie...

Data: 2012-09-08 06:01:03
Autor: Tzva Adonai
Prawdziwe. bandyckie państwo?
przeświadczenie że ta gotówka pracobiorcy która idzie na ubezpieczenia pracownika, gdyby nie do ZUSu, trafiłaby do ich kieszeni.??

To akurat bardzo proste. Pracodawca operuje wynagrodzeniem brutto. Gdyby skladki zostaly zlikwidowane, to przeciez wynagrodzenie brutto nie ulegloby zmianie. Jak to sobie wyobrazasz w praktyce, ze wszyscy pracodawcy w kraju ad hoc zawarli by spisek i z dnia na dzien zmniejszyli swoim pracownikom zarobki o polowe?

Data: 2012-09-08 16:40:22
Autor: Trybun
W dniu 2012-09-08 15:01, Tzva Adonai pisze:
[...]

Wiesz, nie jestem na bieżąco w tych sprawach Ale z tego co się orientuję to pracownik otrzymuje od pracobiorcy ofertę pracy za daną stawkę - czyli dajmy na to 10 zł za godzinę plus premia, albo bez premii, jak kto tam uważa, plus oczywiście jakieś mniej istotne dodatki wynikające z kodeksu pracy. I pracownik zarabia te 10zł za godzinę + dodatki nie wnikając w opłaty ubezpieczeniowe.
I ja myślę że gdyby ich nagle ktoś zwolnił z obowiązku ubezpieczeniowego dla pracowników, to jest wielce wątpliwe żeby wszyscy pracownicy mieliby pensje powiększone o sumy tych ubezpieczeń które pracobiorca wcześniej wpłacał na ZUS.

Data: 2012-09-08 15:05:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:04e96b7b-249e-40a2-a08b-f43f1420524dgooglegroups.com...
[...]

==========================

Toś teraz trafił w punkt. USA - najbardziej opiekuńcze pństwo na świecie!

Data: 2012-09-08 06:13:14
Autor: Tzva Adonai
Prawdziwe. bandyckie państwo?
Toś teraz trafił w punkt. USA - najbardziej opiekuńcze pństwo na świecie!

A gdzie sie tu miesci US?.. Akurat w USA opieke dostaniesz tylko taka, jaka sobie kupisz.. To zupelnie inny model spoleczno-ustrojowy. A ja te modele oceniam nie z punktu widzenia dogmatow i uprzedzen, lecz materialnego efektu jaki maja na spoleczenstwa. Moge isc do tanca zarowno z kapitalizem jak i z socjalizmem, jesli te systemy w danym czasie sa skuteczne w podnoszeniu jakosci zycia w kraju w ktorym zyje. Nie dziele ludzi na kaptalistow i komunistow, to nie w moim stylu. US ma tez swoje dobre strony: nikt ci tu nic nie daje za darmo, ale tez nie jestes okradany na taka skale jak w np. w Polsce... Zreszta dlugo by gadac...

Data: 2012-09-08 16:23:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:234c5750-7e95-4222-91bd-c255ca2eab72googlegroups.com...
[...]

Toteż zajmuj się swoim życiem. W moje się nie wpie***dalaj.
Siedź se w tych Usiech i tyle.

Data: 2012-09-08 15:08:23
Autor: pluton_
Prawdziwe. bandyckie państwo?
na niektóre dobra podatek
akcyzowy, ale to groszowe sprawy.

Niezle mi groszowy: we flaszce gorzaly za 21 zeta -
4 zeta to vat a 10 zeta to akcyza.

Nullification

Data: 2012-09-14 13:41:28
Autor: trybun
W dniu 2012-09-08 15:08, pluton_ pisze:
na niektóre dobra podatek
akcyzowy, ale to groszowe sprawy.
Niezle mi groszowy: we flaszce gorzaly za 21 zeta -
4 zeta to vat a 10 zeta to akcyza.

No ale gorzała to nie artykuł którego kupuje się flaszką codziennie.

Data: 2012-09-10 06:00:21
Autor: Grzegorz Z.
Prawdziwe. bandyckie państwo?
mkarwan napisał:

"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich listów interwencyjnych tym szybciej będzie spokój.
Samo się nie zrobi" news:jqv804$m2j$1usenet.news.interia.pl

--
"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Data: 2012-09-14 13:08:27
Autor: mkarwan
Prawdziwe. bandyckie państwo?
Użytkownik "Grzegorz Z." <karawan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k2jokk$vhg$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Żydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubię dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"Przecież już należałem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obyś zdychał długo i boleściach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

Data: 2012-09-14 20:07:46
Autor: Marek Woydak
Dnia Fri, 14 Sep 2012 13:08:27 +0200, spamer mkarwan napisał(a):

[...]

Lżej ci?

MW

Prawdziwe. bandyckie państwo?