Prawdziwe oblicze Kurskiego

Data: 2012-01-02 17:41:13
Autor: u2
Prawdziwe oblicze Kurskiego
... Jacka Kurskiego, do niedawna nazywanego bulterierem Prezesa :)

Okazuje sie, ze brat w GWnie to nie przypadek. Obaj to socjalisci chcacy
zwiekszac po-datki, aby loic nas kapitalistow :

http://nazimno.tipsi.nowyekran.pl/post/41560,jacek-kurski-przeciwko-programowi-pis

http://www.rp.pl/artykul/9133,759736-Jacek-Kurski-o-Jaroslawie-Kaczynskim-- -Reszka-i-Majewski.html

W swojej najnowszej wypowiedzi dla "Rz", cytowanej na portalu
"wPolityce" Jacek Kurski stwierdził, że błędem PiSu było obniżenie
podatków i spłaszczenie progresji podatkowej oraz zniesienie podatku od
spadków.

Uściśla przy tym, że "Kiedy komuś umierają rodzice i dostaje w spadku
dom, to też jestem za tym, by podatku nie płacił. Inna sprawa, gdy umrze
miliarder. Uważam, że jego zstępny powinien się podzielić ze
społeczeństwem setkami milionów."

To ja się zastanawiam - ilu mamy w Polsce tych miliarderów, którzy
zostawią swoim zstępnym masę spadkową w postaci zdatnej do
opodatkowania, żeby aż z tego względu zmieniać prawo? Nie jesteśmy wszak
Stanami Zjednoczonymi ani nawet Szwajcarią i naszych miliarderów można
by policzyć na palcach.

No i kolejne pytanie - o jaki konkretnie dom chodzi p. Kurskiemu - taki,
powiedzmy 200mkw, a taki 300mkw już do opodatkowania? A jeśli spadek
obejmuje dom i samochód i jakąś lokatę, to co wówczas? A co, jeśli prócz
domu i samochodu jest jeszcze firma, np. spożywczak, warsztat, knajpa
lub inne gospodarstwo rolne - to co, dożynamy rodzinę podatkiem od
śmierci mamy i taty?

W mojej opinii z podatkiem spadkowym jest jak z aborcją - jeśli w ogóle
zaczniemy go dopuszczać, to potem już łatwo będzie różnym demiurgom
sprawiedliwości społecznej (a propos - tego kuriozalnego określenie
Kurski też użył w swej wypowiedzi) przesuwać granicę - noo, do 12
tygodnia to jeszcze wolno, albo nie, zaraz, do 24. Aż się ockniemy, że
aborcję dopuszcza się do 18 roku życia.

To samo ze spadkami - wicie, rozumicie, jest kryzys i sprawiedliwość
społeczna wymaga, żebyście drogie dziatki zapłaciły haracz państwu,
które ma przecież potrzeby, bo Grecja zdycha i gdzie płemieł pojedzie
się opalać, no gdzie? Co, nie macie gotowizny na spadek? A to już
trudno, trzeba dom sprzedać i podatek zapłacić, bo jak nie, to komornik,
licytacja i wio pod most, w końcu eksmisje teraz można przeprowadzać bez
wyroku i lokalu zastępczego.

Jeśli pan Kurski tworzy ugrupowanie o AŻ TAK prawicowym programie, to ja
nie mam pytań - niech się tym martwią Napierniczak z Olejarskim, bo to
ich działka ideowa. I posła z Biłgoraja.

Data: 2012-01-02 18:04:41
Autor: rAzor
Użytkownik - u2 napisał:
.. Jacka Kurskiego, do niedawna nazywanego bulterierem Prezesa :)

Okazuje sie, ze brat w GWnie to nie przypadek. Obaj to socjalisci chcacy
zwiekszac po-datki, aby loic nas kapitalistow :

U nas linia podziału prawica-lewica przebiega w zupełnie inny sposób niż w świecie cywilizowanym. Tę linię wyznacza nie stosunek do praw własnosci i sposobu zarządzania podatkami, a miejsce w które rozdziela liberalizm i konserwatyzm obyczajowy i światopoglądowy.
Obśmiałem sie jak fretka, kiedy słyszałem niedawno Kurskiego, mówiącego, że celem SP, jako partii prawicowej jest wyrównywanie różnic społecznych.
Po takiej wypowiedzi marszałek sejmu powinien ich usadzić w ławach gdzieś miedzy SLD, PSL a paligównem.
Najlepiej ścisnąć to całe towarzystwo po lewej stronie sali sejmowej - niech siedzą dupskami jeden na drugim. Odejdzie im ochota na zajmowanie się pierdołami.

A wy - no cóż - czy chcecie czy nie, wszyscy jesteście socjalistami. :-)
--
[pl.soc.polityka] !delete from "HeÂŽSk" !delete from "bigbrednie" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH"

Data: 2012-01-02 17:30:14
Autor: Obserwator
Prawdziwe oblicze Kurskiego
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a): U nas linia podziału prawica-lewica przebiega w zupełnie inny sposób niż w świecie cywilizowanym. Tę linię wyznacza nie stosunek do praw własnosci i sposobu zarządzania podatkami, a miejsce w które rozdziela liberalizm i konserwatyzm obyczajowy i światopoglądowy.
[...]

w siecie przede wszytkim w cywilizowanych panstwach nie ma podzialu na
patrioci i kosmopolici. Tylko w panstwach ktore maja szacunek do patriotyzmu i
suwerennosci mozna prowadzic dyskusje miedzy partiami narodowymi ktore moga
byc konserwatywne lub liberalne albo centrowe.

W Polsce PO, SLD, PSL i palikociarze to nadal spadkobiercy komuny, ktora przywlekli do Polski sowieci. To nie sa polskie partie !

W tej chwili nie mozna nawet marzyc o jakim porozumieniu, z tymi partiami, bo
to tak jakby chciec sie dogadac z kolaborantami !

Orban pokazal droge i warto obserwowac czy mu sie uda wywalczyc Wegry dla
Wegrow. Wczesniej udalo soe to Czechom bo mieli Havla, a nie Walese i
Jaruzelskiego.

Data: 2012-01-02 17:43:10
Autor: Obserwator
Prawdziwe oblicze Tuska

Tusek ostatnio zaczyna powoli jak kameleon, zmieniac barwy.
Nawet napomknal, iz wlasciwie to zawsze byl eurospeptykiem i patriota (sic!)
Polacy jak wiadomo przed szkoda i po szkodzie zawsze mowiac delikatnie...sa
naiwni i pewnie mu uwierza mimo, ze wczesniej ten sam Tusek twierdzil, ze
*Polska to nienormalnosc*.

Towarzystwo skupione wokol Komoruskiego, to tez specjalsci od zawlaszczania
syboli narodowych, w koncu tyle dziesiecioleci to robili, to sie wyspecjalizowali.

Dlatego trzeba im patrzec na rece i obserwoawc co dzieje sie na Wegrzech, bo to jest jakas alternatywa rowniez dla Polski.

Data: 2012-01-02 18:52:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Prawdziwe oblicze Tuska

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdsqbd$6je$1inews.gazeta.pl...

[...]

Daj se siana z Węgrami! Oni zmierzają prosto ku katastrofie.

Sądzę, że wg ciebie, gdyby Kaczyski prezes był jednocześnie prezydentem i premierem, Polska byłaby krainą szczęśliwości. Nie mylę się?

Data: 2012-01-02 17:54:33
Autor: Obserwator
Prawdziwe oblicze Tuska
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Daj se siana z Węgrami! Oni zmierzają prosto ku katastrofie.

Sądzę, że wg ciebie, gdyby Kaczyski prezes był jednocześnie prezydentem i premierem, Polska byłaby krainą szczęśliwości. Nie mylę się?

za mala wiedze masz przede wszytkim o historii Polski i o historii swiata.
Ty znasz tylko historie PRL-u. --

Data: 2012-01-02 19:36:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Prawdziwe oblicze Tuska

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdsr0p$8vd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Słabo, Obsrywatorku, słabo. Lepiej się postaraj. Z grubej rury. Tak jak potrafisz!

Data: 2012-01-03 05:09:49
Autor: stevep
Prawdziwe oblicze Tuska
Dnia 02-01-2012 o 19:36:17 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Zaraz będzie razwietka, ale może Michałkiewicz wymyślił już coś innego dla  pisowskich kretynów.

--
stevep

Data: 2012-01-02 19:52:38
Autor: u2
Prawdziwe oblicze Tuska
W dniu 2012-01-02 18:43,  Obserwator pisze:
Towarzystwo skupione wokol Komoruskiego, to tez specjalsci od zawlaszczania
syboli narodowych, w koncu tyle dziesiecioleci to robili, to sie wyspecjalizowali.

Bez przesady, oni boja sie symboli narodowych i religijnych jak diabel
swieconej wody.

Data: 2012-01-02 18:32:26
Autor: u2
W dniu 2012-01-02 18:30,  Obserwator pisze:
W Polsce PO, SLD, PSL i palikociarze to nadal spadkobiercy komuny, ktora przywlekli do Polski sowieci. To nie sa polskie partie !

Niestety zgadza sie.

Data: 2012-01-02 18:29:49
Autor: u2
W dniu 2012-01-02 18:04, rAzor pisze:
Obśmiałem sie jak fretka, kiedy słyszałem niedawno Kurskiego, mówiącego,
że celem SP, jako partii prawicowej jest wyrównywanie różnic społecznych.

To jest wychowanek marksizmu - leninizmu. Prawdziwa jego natura dopiero
teraz wyszla na jaw. Pewnie niedlugo dolaczy do braciszka w GWnie ;)

Data: 2012-01-02 17:50:42
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

To jest wychowanek marksizmu - leninizmu. Prawdziwa jego natura dopiero
teraz wyszla na jaw. Pewnie niedlugo dolaczy do braciszka w GWnie ;)

no niestety ja jemu tez nie wierze, wlasnie dlatego, ze jego brat pracuje w gazecie ktora jest jawnie antypolska i ochraniala zawsze TW i wszelkiego
rodzaju komunistyczne szuje.

Nigdy sie nie odcial ZDECYDOWANIE od swojego brata !

Data: 2012-01-02 19:34:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jdsqpi$84q$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

rodzaju komunistyczne szuje.

Nigdy sie nie odcial ZDECYDOWANIE od swojego brata !

A kiedy przestałeś wierzyć? Gdy napisał o dziadku z wermachtu, czy gdy napisał, że Kaczyński jest zdrajcą?
A może oni mają spółkę, żeby wykończyć Prawdziwych Polaków?
Czy Kurski z SP jest obrzezany? No bo kurski z GW - niewątpliwie!

Data: 2012-01-02 19:51:16
Autor: u2
W dniu 2012-01-02 18:50,  Obserwator pisze:
[...]

Bo zawsze z nim trzymal sztame. A to wiele mowi o jego prawdziwej roli w
polityce.

Data: 2012-01-03 05:08:15
Autor: stevep
Dnia 02-01-2012 o 18:29:49 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A to faryzeusz, jak się modlił do prezia to już szykował zdradę..  '<
--
stevep

Data: 2012-01-03 05:07:06
Autor: stevep
Dnia 02-01-2012 o 18:04:41 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - u2 napisał:
[...]

To Kurski już zły i ty twierdzisz, że nie jesteś zwolennikiem PiS- u  Dupikowski- wypierała się żaba błota.
--
stevep

Data: 2012-01-03 10:09:35
Autor: razor
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

No to ciekawie jest! Niedawno lizałeś rowa Kurskiemu,jeszcze gówno na ryju ci
nie przyschło, a teraz go osrywasz? --

Prawdziwe oblicze Kurskiego