"Prawdziwe oblicze islamu" i Jean Alcader

Data: 2010-01-28 00:51:23
Autor: zeusx
"Prawdziwe oblicze islamu" i Jean Alcader
"Często słyszymy, że istnieje islam nastawiony pokojowo i islam walczący.

Islam to dżihad . Nie można mówić, że są muzułmanie, którzy popierają dżihad i muzułmanie, którzy za nim nie są. Islam to dżihad. Islam to święta wojna. Islam przeciwstawia się wszystkim, którzy go nie wyznają, a w szczególności chrześcijanom wierzącym w Boga Trójjedynego!

Muzułmanie podczas swych modłów wewnętrznie przygotowują się do walki. Są w stanie ekscytacji wewnętrznej i to od najmłodszych lat."

"w Europie islam jest dobrze zorganizowany. Sednem jest to, że wiadomo iż trzeba zwalczyć chrześcijan (generalnie mieszkańców Europy, gdyż nawet ateiści uważani są za przesiąkniętych kulturą chrześcijańską). Trzeba ich wyniszczyć i aby to było skuteczne, należy wprowadzić do Europy jak najwięcej muzułmanów i pewnego dnia jak słowo dżihad zostanie wypowiedziane, a myślę że nastąpi to wkrótce, w takiej sytuacji rozpocznie się rzeź, jak to się stało w krajach arabskich u samego początku islamu. "

"Muzułmanie cierpliwie oczekują godziny świętej wojny, aż zostanie ogłoszona w Europie. Przygotowują się nieustannie, świadomi tego, że póki co, muszą czekać pozostając wojownikami w rezerwie. "Mamy we Francji armię złożoną z 3-4 milionów muzułmanów gotową w każdej chwili do akcji w każdej chwili" - odpowiedział młody muzułmanin, zapytany przez francuskiego dziennikarza Phillipe'a Aziz'a, którego cytuję w mojej książce."

http://fronda.pl/news/czytaj/jean_alcader_islam_nie_jest_religia

za

Data: 2010-01-28 10:47:32
Autor: .heÂŽsk.
"Prawdziwe oblicze islamu" i Jean Alcader
On Thu, 28 Jan 2010 00:51:23 +0100, "zeusx" <zeusy@poczta.onet.pl>
wrote:

"Często słyszymy, że istnieje islam nastawiony pokojowo i islam walczący.

 dziewczynki, przeniescie sie razem z grzesiuz na *.religia.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-28 11:49:08
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-28 00:51, zeusx pisze:
[...]

Przestań już wklejać te chorobliwe głupoty w które pewnie nawet sam nie wierzysz. Każdy niezaślepiony propagandą wie że islam to jedna z najbardziej pokojowo nastawionych religii.

Data: 2010-01-28 11:54:25
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
wierzysz. Każdy niezaślepiony propagandą wie że islam to jedna z
najbardziej pokojowo nastawionych religii.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

  ustepuje w tej pokojowosci jedynie komunizmowi.

  ar

Data: 2010-01-28 21:33:40
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-28 11:54, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

I waszemu Hitlerowi który tez walczył o pokój.

Data: 2010-01-28 21:40:12
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

  Ten caly Hitler jest juz od dawna mocno przereklamowany,
  to popychadlo Stalina.  Przeczytaj chocby ,Lodolamacz'
  Viktora Suworowa.  Chociaz nie, to zbyt trudne dla takiego
  insekta jak ty!

  AR

Data: 2010-01-29 09:26:36
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-28 21:40, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

Pogrążasz się w coraz większej paranoi, Austriaku.

A "Lodołamacz" czytałem.

Data: 2010-01-29 09:36:17
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

  Chuja tam czytales a nie ,Lodolamacz', bo gdybys czytal i jeszcze do tego
  zrozumial, to nie bylbys tym czym jestes t.j. czerwonym bucem.

  AR

Data: 2010-01-29 16:39:26
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-29 09:36, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

[...]

Jakim czerwonym bucem? Jestem tylko piewcą prawdy i faktów. - Gdy ktoś z "lewej strony" popełni jakąś niegodziwość to zmieszam go z błotem nie mniej niż kogos z "prawej strony".

"Prawdziwe oblicze islamu" i Jean Alcader