Prawdziwe oblicze spolek z New Connect?

Data: 2010-06-21 16:35:55
Autor: Alkortrade
Prawdziwe oblicze spolek z New Connect?
1. Wyciaganie kasy na przekladane z roku na rok projekty (obietnice)?
2. Kilka lat i bankructwo biznesu?
3. Ktos o cos oskarzy? - Manipulacja!

Case: http://pb.pl/2/a/2010/06/21/Blogerzy_kontra_Veno
Blog: http://venowatch.blogspot.com/

Czy na NC mozna znalezc cos wartego uwagi czy GPW po prostu zrobila rynek dla naiwnych. Pod majestatem prawa i autoryzowanych audytorow przygotowywane sa ambitne plany, a realia sa takie jak zawsze - indywidualni zostaja z nic nie wartymi papierami?

Btw. jesli dzienniakrstwo sledcze wokol publicznych spolek uprawiaja bloggerzy, to czemu tu sie dziwic :) Jawna zacheta do zarobkowania, bo przeciez "greed, for lack of better word, is good" :)

--
Pzdr
RK

PS. A i ja znam kilka faktow z zycia bohaterow...

Data: 2010-06-21 17:03:39
Autor: skippy

Użytkownik "Alkortrade" <alkor_ts_wytnij@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hvntc8$ast$1inews.gazeta.pl...
1. Wyciaganie kasy na przekladane z roku na rok projekty (obietnice)?
2. Kilka lat i bankructwo biznesu?
3. Ktos o cos oskarzy? - Manipulacja!

Nie chce mi sie szukać, ale większość ludzi kojarzacych pisała to już w 2007.
Że tak to ma wyglądać.
Każda emisja słuzy wyciągnięciu kasy, z definicji.
A przy takim jak tam poluzowaniu kryteriów, to była tylko zachęta.
Kto cwany, załapał się, kto głupi wtopił.

Ale zraz...
Start NC 30 sierpnia 2007???

No patrz, a tego numeru za rządów PIS nie skojarzyłem do tej pory:)))
Dobre dobre.

Data: 2010-06-21 18:02:11
Autor: Alkortrade. Robert Krassowski
Użytkownik "skippy" <atunic@nie.ma> napisał w wiadomości news:hvnv0b$ctc$1news.onet.pl...

Każda emisja słuzy wyciągnięciu kasy, z definicji.
A przy takim jak tam poluzowaniu kryteriów, to była tylko zachęta.
Kto cwany, załapał się, kto głupi wtopił.

Ktos tam, cos tam jednak zarobil. I nie pisze tutaj o znajomych dopuszczonych do private placement.

RK

Data: 2010-06-21 18:48:08
Autor: pompka
Prawdziwe oblicze spolek z New Connect?

No patrz, a tego numeru za rządów PIS nie skojarzyłem do tej pory:)))
Dobre dobre.

Po prostu skojarzyłeś wreszcie,bo tak masz.

Temat jest o czym innym.O dymaniu na NC z kasy drbnych naiwniaków przez cwanych pseudobiznesmenów z planami bez kasy na te plany.Bo na domy i drogie auta to mają.

Pewnie tez winny PIS temu.Bo nie daj boze PO.

pozdrawiam stary

Data: 2010-06-21 18:52:35
Autor: marfi
[...]

  Zmuszał Cię ktoś do "tracenia" na NC?

--
marfi

Data: 2010-06-21 20:03:12
Autor: skippy

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c1f98db$0$2596$65785112news.neostrada.pl...
[...]

tak, moja głupota
ale nie mam do nikogo oprócz siebie żalu

Data: 2010-06-21 20:42:13
Autor: Jan Werbiński
Prawdziwe oblicze spolek z New Connect?
No dobra. Jeden duży przekręt i pewnie wiele mniejszych.
Ale są tam chyba jakieś ciekawe rodzynki, które mają osiągnięcia a nie tylko plany?
Dajcie przykład. Może coś sobie kupię?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-21 21:00:37
Autor: skippy

Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4c1fb2b7$0$19162$65785112news.neostrada.pl...
No dobra. Jeden duży przekręt i pewnie wiele mniejszych.
Ale są tam chyba jakieś ciekawe rodzynki, które mają osiągnięcia a nie tylko plany?
Dajcie przykład. Może coś sobie kupię?

--

Jakieś rodzynki zwane tam OBIEKTAMI nawet płacą jakieś dywidendy.
Jest tylko jeden mały problem, ale jak nałykasz obiektów pod dywidendę, to nieistotny.

"...Ponieważ rynek NC charakteryzuje się mówiąc delikatnie dość zróżnicowaną płynnością to jest oczywiste, że inwestowane kwoty na tym rynku raczej rozpalenia umysłów inwestorów dokonać nie mogą..."

Po naszemu - łatwo łykać, ciężko wy.....walić.

Data: 2010-06-21 21:19:24
Autor: george

"Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> wrote in message news:4c1fb2b7$0$19162$65785112news.neostrada.pl...
No dobra. Jeden duży przekręt i pewnie wiele mniejszych.
Ale są tam chyba jakieś ciekawe rodzynki, które mają osiągnięcia a nie tylko plany?
Dajcie przykład. Może coś sobie kupię?

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

omijaj. płynność koszmarna.
george

Data: 2010-06-21 21:14:30
Autor: Dombrek
Prawdziwe oblicze spolek z New Connect?
Czy to aby nie żal tych co wtopili, bo załadowali się pod korek w takie akcje? Z góry wiadomo było, że spółki z NC są bardziej niebezpieczne. Takie spółki w wielul przypadkach nie przetrwają kilku lat, ale zdarzają się rodzynki, które potrafią się super rozwinąć i dać niesamowity zysk. Na tym właśnie to polega. Duże ryzyko, ale i duży potencjał wzrostu.
W projektach VC/PE statystycznie 9/10 firm upada. Ale ta pozostała "1 sztuka" daj na tyle zarobić, że odrabia straty z pozostałych i jeszcze generuje dochód.
W USA są jeszcze bardziej hardcorowe rynki - np OTC BB. A to że jacyś kolesie wtopili kase i żale teraz wylewają, to norma na rynku. Jak się nie kontroluje ryzyka i ma się za duże zaangażowanie, to potem dostaje się po tyłku.
Dombrek

Data: 2010-06-21 22:00:33
Autor: Alkortrade. Robert Krassowski
Prawdziwe oblicze spolek z New Connect?
Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl>
kolesie wtopili kase i żale teraz wylewają, to norma na rynku. Jak się nie kontroluje ryzyka i ma się za duże zaangażowanie, to potem dostaje się po

Nie bardzo rozumiem. Z tego co mozna przeczytac, to nie ma tam ani slowa o tym, ze ktos cos wtopil, tylko, ze robione sa walki i sprzedawane obietnice, a nie fundamenty.

RK

Data: 2010-06-21 22:08:51
Autor: Dombrek
Prawdziwe oblicze spolek z New Connect?
Nie bardzo rozumiem. Z tego co mozna przeczytac, to nie ma tam ani slowa o tym, ze ktos cos wtopil, tylko, ze robione sa walki i sprzedawane obietnice, a nie fundamenty.

A jakie mogą być fundamenty w nowej spółce? Forsa na rachunku i trochę nieruchomości? Kontrakty? To o niczym nie świadczy - wszystko i tak jest prognozą. Na tym to właśnie polega, że ktoś ma pomysł i wie jak to realizować i potrzebuje pieniędzy. Inwestorzy forsę dostarczają licząc, że się zwróci. Czasem jest wtopa, czasem jest zysk. Proste.
A ci kolesie, którzy piszą o "przekrętach" (ja tam żadnych przekrętów za bardzo nie widzę, jest mowa tylko o sporych opóźnieniach), to pewnie by o nich nie pisali, gdyby forsy nie wtopili. Tak to jest, że jak jest zysk, to firma jest cacy (nawet jakby zajmowała się napadami i porwaniami statków handlowych - vide: giełda w Somalii) i "inwestor" popada w samozachwyt, ale jak jest wtopa, to oczywiście winni są wszyscy inni.
Dombrek

Data: 2010-06-21 22:38:27
Autor: Alkortrade. Robert Krassowski
[...]

W tym wypadku zgadzam sie w 100% Caly urok kapitalizmu. Pieniadz nie smierdzi. Napadaja i porywaja? Ja tam nic nie widze, nie slysze.

RK

Data: 2010-06-22 00:09:51
Autor: george

"Alkortrade" <alkor_ts_wytnij@gazeta.pl> wrote in message news:hvntc8$ast$1inews.gazeta.pl...
[...]

a ktos gdzies do krzyża przybija aby kasę dawac ?
Nie kumam. Po co sie tak męczysz ? Nie możesz kupić tepsy z 1.5 dywidendy i pójść spac ?

george

Prawdziwe oblicze spolek z New Connect?