Prawdziwe wyniki wyborów

Data: 2014-11-26 13:07:07
Autor: Kasper
Prawdziwe wyniki wyborów
W dniu 11/25/2014 9:41 PM, Mark Woydak pisze:

Kopacz zaapelowała do Polaków, by w w wyborach samorz±dowych zagłosowali na
PO, Polacy odpowiedzieli na jej apel, a wyniki opublikowała żydeta
wybiorcza:

http://bi.gazeta.pl/im/b1/3b/10/z17022897Q,Prawdziwe_wyniki_wyborow___z_uwzglednieniem_tych_.jpg

PZPR podobno miała w swoich szeregach 3 miliony członków, dokładnie tyle samo ma dzisiaj PO PZPR. Osoba ¶ledz±ca resortowe media, może odnie¶ć wrażenie, że wraz z upływem czasu, komunistyczna propaganda nie straciła nic a nic. Na trybunę wychodzi taka Kopacz i mówi "PO jest nadal dobr± ofert± dla Polaków", albo "straszenie Polaków nie jest metod± na przejęcie władzy". Czy ta biedna kobieta nie rozumie, że 90% Polaków nie utożsamia się z PO i nie akceptuje tego bełkotu?

Data: 2014-11-27 03:54:56
Autor: andal
Prawdziwe wyniki wyborów
On Wed, 26 Nov 2014 13:07:07 -0600, Kasper wrote:

W dniu 11/25/2014 9:41 PM, Mark Woydak pisze:

Kopacz zaapelowała do Polaków, by w w wyborach samorządowych
[...]

samo ma dzisiaj PO PZPR. Osoba śledząca resortowe media, może odnieść
wrażenie, że wraz z upływem czasu, komunistyczna propaganda nie straciła
nic a nic. Na trybunÄ™ wychodzi taka Kopacz i mĂłwi "PO jest nadal dobrÄ…
ofertÄ… dla PolakĂłw", albo "straszenie PolakĂłw nie jest metodÄ… na
przejęcie władzy". Czy ta biedna kobieta nie rozumie, że 90% Polaków nie
utożsamia się z PO i nie akceptuje tego bełkotu?

90% Polakow siedzi na dupie sparalizowana strachem

tak samo jak za prl

jeden bat wystarcza dla dziesieciu

Data: 2014-11-27 08:04:00
Autor: Kasper
Prawdziwe wyniki wyborĂłw
W dniu 11/26/2014 9:54 PM, andal pisze:

90% Polakow siedzi na dupie sparalizowana strachem
tak samo jak za prl
jeden bat wystarcza dla dziesieciu

Kogo można się dzisiaj w Polsce przestraszyć? Kopacz? Tak, ale tylko w nocy kiedy zmyje makijaż i zdejmie okulary. Kogo jeszcze? Policji?
Okazyjne potyczki z kibolami, to doskonały materiał dla TVN, ale nie narzędzie do zastraszania społeczeństwa. W Polsce toczy się walka na płaszczyźnie propagandowej, demagogia zastąpiła zomowska pałkę, z jednej strony obiecuje się prawdziwą wolność i demokrację pod hasłem "róbta co chceta", a z drugiej zastrasza dojściem do władzy ludzi którzy na róbta co chceta nie pozwolą. Polityka interesuje się w Polsce 20-30%, reszta narzeka, marudzi i popycha swój wózek tak jak potrafi, czekając na coś lub na kogoś kto spadnie z nieba i zaspokoi wszystkie oczekiwania. Jak się nie chce brać udziału w procesie selekcji ludzi którzy kierują państwem, to na sparaliżowanie strachem nie ma co zwalać.

Data: 2014-11-27 10:08:03
Autor: leming.show
Prawdziwe wyniki wyborów
użytkownik Kasper napisał:

Kogo można się dzisiaj w Polsce przestraszyć? Kopacz?

Nieszczesliwego wypadku, utoniecia, zawalu, samopowieszenia itd:
http://marucha.wordpress.com/lista-smierci/

Data: 2014-11-27 11:38:38
Autor: Marek
Prawdziwe wyniki wyborów
W dniu czwartek, 27 listopada 2014 19:08:04 UTC+1 użytkownik lemin...@gmail.com napisał:
użytkownik Kasper napisał:

> Kogo można się dzisiaj w Polsce przestraszyć? Kopacz? Nieszczesliwego wypadku, utoniecia, zawalu, samopowieszenia itd:
http://marucha.wordpress.com/lista-smierci/

Podniesienia wieku emerytalnego.

Data: 2014-11-27 15:17:46
Autor: Kasper
Prawdziwe wyniki wyborów
W dniu 11/27/2014 12:08 PM, leming.show@gmail.com pisze:
użytkownik Kasper napisał:

Kogo można się dzisiaj w Polsce przestraszyć? Kopacz?

Nieszczesliwego wypadku, utoniecia, zawalu, samopowieszenia itd:
http://marucha.wordpress.com/lista-smierci/

To może być prawd± tylko w przypadku ludzi bezpo¶rednio zaangażowanych w działanie lub przeciwdziałanie funkcjonuj±cego w danej chwili układu, ale nie dotyczy ogółu społeczeństwa aktywnie wyrażaj±cego swój sprzeciw wobec władzy. Utopia każdego kto protestował pod PKW? Nie te czasy.

Data: 2014-11-27 17:08:30
Autor: andal
Prawdziwe wyniki wyborów
On Thu, 27 Nov 2014 08:04:00 -0600, Kasper wrote:

W dniu 11/26/2014 9:54 PM, andal pisze:

90% Polakow siedzi na dupie sparalizowana strachem tak samo jak za prl
jeden bat wystarcza dla dziesieciu

Kogo można się dzisiaj w Polsce przestraszyć? Kopacz? Tak, ale tylko w
nocy kiedy zmyje makijaĹĽ i zdejmie okulary. Kogo jeszcze? Policji?
[...]
co chceta nie pozwolÄ…. Polityka interesuje siÄ™ w Polsce 20-30%, reszta
narzeka, marudzi i popycha swĂłj wĂłzek tak jak potrafi, czekajÄ…c na coĹ›
lub na kogoĹ› kto spadnie z nieba i zaspokoi wszystkie oczekiwania. Jak
się nie chce brać udziału w procesie selekcji ludzi którzy kierują
państwem, to na sparaliżowanie strachem nie ma co zwalać.

obawa ze cos sie nam nie powiedzie jest strachem,
popychanie wozka stale w ten sam sposob to strach przed proba zmiany,
czekanie na kogos to strach ze samemu sie nie potrafi

Data: 2014-11-27 15:11:36
Autor: Kasper
Prawdziwe wyniki wyborĂłw
W dniu 11/27/2014 11:08 AM, andal pisze:
[...]

To nie jest strach tylko rutyna, przyzwyczajenie do takich a nie innych warunków życia, w bardzo wielu przypadkach, jest to zwykła obojętność. W każdym mieście, miasteczku i wsi, bez większego problemu można spotkać ludzi narzekających na bardzo wiele rzeczy, nie widać w nich strachu tylko poirytowanie, emeryt wkurzony na kulejący system opieki zdrowotnej, nie obawia się policji i rządu, obawia się, że umrze i nikt mu nie pomoże, student bez pracy, chętnie opowiada o swoich problemach i bluzga na władze, a później bez obawy i bez strachu przed zmianą, wyjeżdża za granicę do pracy.

80-90% frekwencja wyborcza, nie wymaga od ludzi żadnej odwagi, nie jest obarczona żadnym ryzykiem osobistej porażki, a jednak, zawsze więcej jest osób dla których nawet symboliczna forma sprzeciwu i wyrażenia swojej opinii na temat ludzi sprawujących władzę, to wysiłek na który albo ich nie stać, albo jest im to zupełnie obojętne.

Data: 2014-11-28 05:46:21
Autor: stevep
Prawdziwe wyniki wyborów
W dniu .11.2014 o 15:04 Kasper <kasp@onet.pl> pisze:

[...]

Okazyjne potyczki z kibolami, to doskonały materiał dla TVN, ale nie  narzędzie do zastraszania społeczeństwa. W Polsce toczy się walka na  płaszczyĽnie propagandowej, demagogia zast±piła zomowska pałkę, z jednej  strony obiecuje się prawdziw± wolno¶ć i demokrację pod hasłem "róbta co  chceta", a z drugiej zastrasza doj¶ciem do władzy ludzi którzy na róbta  co chceta nie pozwol±. Polityka interesuje się w Polsce 20-30%, reszta  narzeka, marudzi i popycha swój wózek tak jak potrafi, czekaj±c na co¶  lub na kogo¶ kto spadnie z nieba i zaspokoi wszystkie oczekiwania. Jak  się nie chce brać udziału w procesie selekcji ludzi którzy kieruj±  państwem, to na sparaliżowanie strachem nie ma co zwalać.

Ale bełkot.
--
stevep
-- -- -