"Prawdziwe wyniki wyborów"? Jasna cho....a! Ale przekręt zafundowała nam POlszewia! Patrzcie!

Data: 2011-10-15 11:42:24
Autor: Antenka
"Prawdziwe wyniki wyborów"? Jasna cho....a! Ale przekręt zafundowała nam POlszewia! Patrzcie!
Dowód na mega przekręt czy zręczna mistyfikacja? Raczej to pierwsze.
Wynik dla PiS-u, ale nie tylko dla tej formacji, potwierdza prognozy
niezależnych ośrodków badawczych, które pokazywały upadek POlszewi na
pysk  :

http://pl.gloria.tv/?media=205031

Antenka

Data: 2011-10-15 20:45:34
Autor: u2
W dniu 2011-10-15 20:42, Antenka pisze:
[...]

32,8 to i tak niezly wynik, ale lepiej wyglada 39. Dlatego takie wyniki
ogloszono tuz po wyborach :)

Data: 2011-10-15 12:11:52
Autor: Antenka
On 15 Paź, 20:45, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> pysk  :

>http://pl.gloria.tv/?media=205031

32,8 to i tak niezly wynik, ale lepiej wyglada 39. Dlatego takie wyniki

Telewizornia wszystko może pokazać ;-). Zauważ jak się  pluł
przedstawiciel PKW kiedy podał pierwsze wyniki. Co chwila się jąkał,
tak jakby ktoś przystawił mu gnata do pleców :-o))

Antenka

Data: 2011-10-15 21:21:46
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 15 Paź, 20:45, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

A ty wszystko wiesz, z wyjątkiem znaczenia wyrazu "katecheta".

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-15 12:58:53
Autor: Antenka
"Prawdziwe wyniki wyborów"? Jasna cho....a! Ale przekręt zafundowała nam POlszewia! Patrzcie!
On 15 Paź, 21:21, "Grzegorz Z."

A ty wszystko wiesz, z wyjątkiem znaczenia wyrazu "katecheta".<

Co tam mruczysz jehowcu przerobiony z ex-katechety?

Antenka

Data: 2011-10-15 22:18:25
Autor: Grzegorz Z.
"Prawdziwe wyniki wyborów"? Jasna cho....a! Ale przekręt zafundowała nam POlszewia! Patrzcie!
Antenka napisał:

On 15 Paź, 21:21, "Grzegorz Z."

A ty wszystko wiesz, z wyjątkiem znaczenia wyrazu "katecheta".<

Co tam mruczysz jehowcu przerobiony z ex-katechety?

Żebyś się trans w końcu zdecydował kim jestem.

Data: 2011-10-15 14:43:46
Autor: Antenka
On 15 Paź, 22:18, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

> On 15 Paź, 21:21, "Grzegorz Z."

> Co tam mruczysz jehowcu przerobiony z ex-katechety?

Żebyś się trans w końcu zdecydował kim jestem.<

Transa, koleżanko_kolegę to ty masz w swojej tęczowej frakcji u
spalonego psa,  niejakiego  Gieńka - Annę Grodzką bleee

Antenka

P.s. Już się zdecydowałam. Jesteś głupim pipkiem.

Data: 2011-10-16 04:05:54
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 15 Paź, 22:18, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

On 15 Paź, 21:21, "Grzegorz Z."

[...]

A ty trans też dałeś sobie obciąć jak Grodzki, czy tylko przebierasz się w
fatałaszki?

Data: 2011-10-16 02:33:20
Autor: Antenka
On 16 Paź, 04:05, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

> [...]
> spalonego psa,  niejakiego  Gieńka - Annę Grodzką bleee

A ty trans też dałeś sobie obciąć jak Grodzki, czy tylko przebierasz się w

A powiedz co lubisz najbardziej  przebranego w pończochy z ptakiem,
czy przebranego w pończochy i wypchany biustonosz z uciętym ptakiem
hm?

Antenka

P.s. Oj głupitukiś Grześ, bardzo głupiutkiś :-o))

Data: 2011-10-16 18:06:41
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

On 15 Paź, 22:18, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

On 15 Paź, 21:21, "Grzegorz Z."

[...]

A co cię to obchodzi, zboku?

Data: 2011-10-16 08:03:52
Autor: Przemysław W
"Prawdziwe wyniki wyborów"? Jasna cho....a! Ale przekręt zafundowała nam POlszewia! Patrzcie!

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał

A ty trans też dałeś sobie obciąć jak Grodzki, czy tylko przebierasz się w
fatałaszki?

:-)))))))))))

Niewykluczone, że Antenek wygląda tak:

http://www.fotosik.pl/u/maxxxx/zdjecie/9/album/572135

Przemek

--

PO uzyskała w  wyborach parlamentarnych 39,18 proc.; PiS - 29,89 proc.; na trzecim miejscu Ruch Palikota - 10,02 proc. PSL ma 8,36 proc. głosów, a SLD - 8,24 proc.
Partia Donalda Tuska po raz siódmy z rzędu rozgromiła antypolski PiS.

Data: 2011-10-16 10:33:06
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:j7ds48$soj$1news.onet.pl...

[...]

Raczej tak: http://www.fotosik.pl/u/maxxxx/zdjecie/15/album/572135 ;)))

BomBel

Data: 2011-10-16 10:30:59
Autor: Leprechaun

Antenka napisał:

> [...]

spalonego psa,  niejakiego  Gieńka - Annę Grodzką bleee

Antenka

P.s. Już się zdecydowałam. Jesteś głupim pipkiem.

Jeżeli Grzegorz Z jest pipkiem ty ty jesteś zmutowana łechtaczką! ;))))))))))))))

Data: 2011-10-16 10:29:50
Autor: Leprechaun
"Prawdziwe wyniki wyborów"? Jasna cho....a! Ale przekręt zafundowała nam POlszewia! Patrzcie!

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:d390y8ctpql2$.8vmjattl3be5$.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

On 15 Paź, 21:21, "Grzegorz Z."

A ty wszystko wiesz, z wyjątkiem znaczenia wyrazu "katecheta".<

Co tam mruczysz jehowcu przerobiony z ex-katechety?

Żebyś się trans w końcu zdecydował kim jestem.

Czy ten trans to przyopadkiem nie ten mutant co to dostał się do Sejmu? ;)

BomBel

Data: 2011-10-16 10:29:01
Autor: Leprechaun
"Prawdziwe wyniki wyborów"? Jasna cho....a! Ale przekręt zafundowała nam POlszewia! Patrzcie!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5e7d7db0-cba4-4f4f-ad21-17676a6bbdfdh14g2000yqi.googlegroups.com...
On 15 Paź, 21:21, "Grzegorz Z."

A ty wszystko wiesz, z wyjątkiem znaczenia wyrazu "katecheta".<

Co tam mruczysz jehowcu przerobiony z ex-katechety?

Antenka

Co tu pierdzisz transie zmutowany z kałmuckiego żolnierza i niemieckiej dziwki koszarowej?

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-10-16 19:00:04
Autor:
"Prawdziwe wyniki wyborów"? Jasna cho....a! Ale przekręt zafundowała nam POlszewia! Patrzcie!
On Sat, 15 Oct 2011 21:21:46 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

Antenka napisał:

A ty wszystko wiesz, z wyjątkiem znaczenia wyrazu "katecheta".

 u2 to stary duren i swego zdania nie zmienie ;O)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-15 21:31:29
Autor: u2
W dniu 2011-10-15 21:11, Antenka pisze:
[...]

Niewazne jak ludzie glosuje, wazne kto oglasza wyniki. :)

Zauwaz, ze wyniki byly juz zaklepane tuz po "ciszy" wyborczej.

Data: 2011-10-16 10:23:10
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e99df92$0$8446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pojebie, co robiły wasze bojówki? Na zapleczu dostawiali 2-gi krzyżyk tam gdzie był głos na PO, a mimo to przerywapliście. Przez lenistwo patałaczy! ;)

http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2011-10-16 02:27:18
Autor: Antenka
On 16 Paź, 10:23, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:

gdzie był głos na PO, a mimo to przerywapliście. Przez lenistwo patałaczy!<

Maszyna licząca była zaprogramowana na 39% na PełObandę i wszystko w
tym temacie -patałachu!

Antenka

Data: 2011-10-16 13:04:41
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:507ae484-3ee3-4b72-a8c8-f48c1e71f706v28g2000vby.googlegroups.com...
[...]

Dobra, dobra pajacu. Ludzie was nie chcą. Ponad 70% pozkazało wam figę! Nie dziwię się! Nikt nie chce oszołomów!

BomBel

Data: 2011-10-17 05:43:56
Autor: stevep
Dnia 16-10-2011 o 11:27:18 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Boisz się, zaaaaażyj tabaaaki.  :D

--
stevep

Data: 2011-10-17 00:31:26
Autor: Antenka
On 17 Paź, 05:43, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Boisz się, zaaaaażyj tabaaaki.  :D <

Zapamiętaj to sobie raz na jutro - Antenka Moher nie boi się niczego
ani nikogo patałach, głupi pipku! Won!:-E

Antenka

Data: 2011-10-17 16:38:29
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

To ja już nie jestem głupi pipek?

Data: 2011-10-17 12:45:21
Autor: Antenka
On 17 Paź, 16:38, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

> Zapamiętaj to sobie raz na jutro - Antenka Moher nie boi się niczego
> ani nikogo patałach, głupi pipku! Won!:-E

> Antenka

To ja już nie jestem głupi pipek?<

Ty też jesteś, a jakże!

Antenka

P.s. Co się wcinasz, zboku?! Nie masz niczego innego do roboty? To
pracuj nad sobą, bo masz jeszcze wiele w tej dziedzinie do zrobienia!

Data: 2011-10-18 01:34:07
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

Żądam wyłączności!

Data: 2011-10-18 03:47:00
Autor: stevep

Antenka napisał:

> [...]

P.s. Co się wcinasz, zboku?! Nie masz niczego innego do roboty? To
pracuj nad sobą, bo masz jeszcze wiele w tej dziedzinie do zrobienia!
O qrde, z poziomem przekupy nie masz szans,

--
stevep

Data: 2011-10-18 03:45:54
Autor: stevep
Dnia 17-10-2011 o 09:31:26 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

A ja się nie boję braci i sióstr moher.

--
stevep

Data: 2011-10-15 22:25:44
Autor: pluton
[...]

Nie mogl wyjsc z szoku, jak z 5 % dla pisu zrobilo sie 30%

Nullification

Data: 2011-10-17 10:25:49
Autor: WW
[...]

Swego czasu pewna rozgłośnia podawała prawdziwe numery TOTO-lotka.

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-10-18 00:08:41
Autor: the_foe
[...]

a suma ich 101,8 %
Zaiste, dziwni ludzie, ktorzy wierza w wyniki dajace ponad 100%

--
the_foe

"Prawdziwe wyniki wyborów"? Jasna cho....a! Ale przekręt zafundowała nam POlszewia! Patrzcie!