Prawdziwi Żydzi Ortodoksyjni: Kobiety nie powinny prowadzić samochodów [UK, Londyn]

Data: 2015-06-01 08:08:41
Autor: A. Filip
Prawdziwi Żydzi Ortodoksyjni: Kobiety nie powinny prowadzić samochodów [UK, Londyn]
http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-ortodoksyjni-zydzi-kobiety-nie-powinny-prowadzic-aut,nId,1827703
| Ortodoksyjni Żydzi: Kobiety nie powinny prowadzić aut
| 31 maja (21:55)
| Brytyjską opinię publiczną zbulwersowała sprawa ultra-ortodoksyjnych Żydów,
| którzy postanowili zabronić kobietom prowadzenia aut. Według nakazu
| londyńskiego lidera chasydzkiej sekty Belz - Yissachara Dova Rokeacha, każde
| dziecko przywożone przez matkę do szkoły ma być zawracane do domu. [...]

Ja się nieśmiało pytam:
1) Czy wolisz być seksistą nie reagującym krytyką czy antysemitą co skrytykuje?
2) Czy ten "lider" to perfidny antysemita-prowokator?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Do zamkniÄ™tej gÄ™by mucha nie wleci.  (PrzysÅ‚owie cygaÅ„skie)

Data: 2015-06-01 12:21:07
Autor: Lord z Cowshed
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+27bigkx2sf-f611@xl.wp.pl...
> [...]

-- A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Do zamkniÄ™tej gÄ™by mucha nie wleci.  (PrzysÅ‚owie cygaÅ„skie)

Najwyraźniej macie jakieś głębsze problemy ze swoim zaserowanymi napletkami skoro ciągle pieprzycie o Zydach.

--
Lord z Cowshed

Data: 2015-06-01 12:40:20
Autor: A. Filip
"Lord z Cowshed" <komuna@underground.org> pisze:
> [...]

2) Czy ten "lider" to perfidny antysemita-prowokator?

Najwyraźniej macie jakieś głębsze problemy ze swoim zaserowanymi
napletkami skoro ciÄ…gle pieprzycie o Zydach.

A ta "sprawa" nie skutkuje tym jak będzie można *bez podwójnych standardów*
opierdalać muzułmańską arabię rodzinki Saudów za dyskryminacje kobiet że o
afgańskich Talibach też wspomnę?

To że ty w tej "sprawie" widzisz tylko Żydów bardzo wiele mówi *o TOBIE*.

--
A. Filip
Jajka znajdziesz tylko w brudnym kurniku.  (PrzysÅ‚owie arabskie)

Data: 2015-06-01 06:41:56
Autor: Pszemol
"A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> wrote in message news:anfi+fuf9okuewf-f611@xl.wp.pl...
> [...]

afgańskich Talibach też wspomnę?

To że ty w tej "sprawie" widzisz tylko Żydów bardzo wiele mówi *o TOBIE*.

To jest w ogóle - wbrew pozorom - poważny problem...
Bo właściwie co Tobie do tego co oni między sobą uzgadniają?

Z drugiej strony włącza się humanizm gdy bliźniemu dzieje się krzywda.
Pytanie tylko gdzie jest granica krzywdy/cierpienia, przy której się ten
humanizm powinien włączać - krzyki, bicie, przelew krwi - sprawa oczywista.
Ale uzgadnianie kto ma czym wozić do szkoły ich własne dzieci? Chyba nie.

Data: 2015-06-01 14:05:51
Autor: mkarwan
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:mkhgbq$509$1dont-email.me...
> [...]

Ale uzgadnianie kto ma czym wozić do szkoły ich własne dzieci? Chyba nie.

Co do katolików mogą mieć Żydzi czy ateiści?
Co do na Polaków mogą mieć Żydzi i inne narodowości?

Data: 2015-06-01 07:17:54
Autor: Pszemol
"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message news:556c4a9c$0$27521$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Chyba nie.

Co do katolików mogą mieć Żydzi czy ateiści?
Co do na Polaków mogą mieć Żydzi i inne narodowości?

Czy możesz te pytania wyrazić nieco jaśniej, innymi słowami?
Nie rozumiem o co właściwie pytasz...

Aby uniknąć ładunków emocjonalnych nie nazywaj ich Żydami.
Nazwij ich grupą ludzi którzy mają takie czy inne reguły, które
według Ciebie krzywdzą pewną pod-grupę w ich społeczności.
Zastanów się jakiego rodzaju krzywda legitymuje ingerencję
i w ich odrębność i suwerenność jako oddzielnej grupy.

Podam Ci przykłady: komunistyczna Polska pod opresją Rosji
i kontemplacja Zachodu czy ingerować czy nie ingerować...
Inny przykład: Syria pod rządami Bashar al-Assad i prześladowania
własnych obywateli wewnątrz suwerennego państwa: ingerować?
Inny przykład: Religijne podłoża obrzezania dzieci (chłopców
i dziewczynek) przy ewidentnej aprobacie lokalnej społeczności.
Ingerować czy nie ingerować gdy uważasz że krzywdę robią
*swoim własnym* dzieciom?
Inny przykład: katecheza katolicka strasząca niewinne dzieci
wiecznym ogniem piekielnym, diabłem rogatym, za aprobatą
ich własnych rodziców, na zawsze raniąca psychikę tych dzieci:
ingerować czy nie ingerowć?
Takich przykładów można mnożyć wiele, tu nie chodzi o Żydów.

Data: 2015-06-01 14:57:04
Autor: mkarwan

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:mkhif7$c8i$1dont-email.me...
[...]

Moje pytanie zwiÄ…zane jest z twojÄ… odpowiedziÄ….

Aby uniknąć ładunków emocjonalnych nie nazywaj ich Żydami.

Dlaczego?
Przecież są Żydami, żydami.
Podobnie jak sÄ… Polacy i katolicy?

[...]

Assad nie prześladował katolików.
Ci którzy go zwalczają doprowadzili do tego, ze katolicy w Syrii są prześladowani.

[...]

Jeśli nas straszą PiS-em to co mamy robić??

Data: 2015-06-04 02:34:29
Autor: Titus Atomicus
Prawdziwi ¯ydzi Ortodoksyjni: Kobie ty nie powinny prowadziæsamochodów [UK, Londyn]
In article <556c569b$0$8370$65785112@news.neostrada.pl>,
 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

U¿ytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:mkhif7$c8i$1dont-email.me...

> Czy mo¿esz te pytania wyraziæ nieco ja¶niej, innymi s³owami?
> Nie rozumiem o co w³a¶ciwie pytasz...

Moje pytanie zwi±zane jest z twoj± odpowiedzi±.
Krecisz.

> Aby unikn±æ ³adunków emocjonalnych nie nazywaj ich ¯ydami.

Dlaczego?
Przecie¿ s± ¯ydami, ¿ydami.
Podobnie jak s± Polacy i katolicy?

Obwiam sie, ze nie zrozumiales.
Jakos mnie to nie dziwi.
Twoja tepota i fanatyzm sa legendarne.

> Nazwij ich grup± ludzi którzy maj± takie czy inne regu³y, które
> wed³ug Ciebie krzywdz± pewn± pod-grupê w ich spo³eczno¶ci.
> Zastanów siê jakiego rodzaju krzywda legitymuje ingerencjê
> i w ich odrêbno¶æ i suwerenno¶æ jako oddzielnej grupy.
>
> Podam Ci przyk³ady: komunistyczna Polska pod opresj± Rosji
> i kontemplacja Zachodu czy ingerowaæ czy nie ingerowaæ...
> Inny przyk³ad: Syria pod rz±dami Bashar al-Assad i prze¶ladowania
> w³asnych obywateli wewn±trz suwerennego pañstwa: ingerowaæ?

Assad nie prze¶ladowa³ katolików.

A przesladowanie katolikow to cos gorszego, niz przesladowanie niekatolikow?

Ci którzy go zwalczaj± doprowadzili do tego, ze katolicy w Syrii s± prze¶ladowani.

Przez kogo?

> Inny przyk³ad: Religijne pod³o¿a obrzezania dzieci (ch³opców
> i dziewczynek) przy ewidentnej aprobacie lokalnej spo³eczno¶ci.
> Ingerowaæ czy nie ingerowaæ gdy uwa¿asz ¿e krzywdê robi±
> *swoim w³asnym* dzieciom?
> Inny przyk³ad: katecheza katolicka strasz±ca niewinne dzieci
> wiecznym ogniem piekielnym, diab³em rogatym, za aprobat±
> ich w³asnych rodziców, na zawsze rani±ca psychikê tych dzieci:
> ingerowaæ czy nie ingerowæ?
> Takich przyk³adów mo¿na mno¿yæ wiele, tu nie chodzi o ¯ydów.

Je¶li nas strasz± PiS-em to co mamy robiæ??

Niestety, to kolejny dowod, ze jestes pedrolniety, mkarwan.
--
TA

Data: 2015-06-04 12:28:16
Autor: Pszemol
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-C7A351.02342904062015node2.news.atman.pl...
Niestety, to kolejny dowod, ze jestes pedrolniety, mkarwan.

Dla mnie z tej rozmowy z nim wynika co¶ innego...

Data: 2015-06-01 12:40:20
Autor: mkarwan
Użytkownik "Lord z Cowshed" <komuna@underground.org> napisał w wiadomości news:mkhbmi$vci$1news.albasani.net...
> [...]

Najwyraźniej macie jakieś głębsze problemy ze swoim zaserowanymi napletkami skoro ciągle pieprzycie o Zydach.

Co to znaczy "zaserowanymi napletkami"?

Data: 2015-06-01 14:36:38
Autor: LordBluzg®
W dniu 2015-06-01 o 12:40, mkarwan pisze:

Najwyraźniej macie jakieś głębsze problemy ze swoim zaserowanymi
napletkami skoro ciÄ…gle pieprzycie o Zydach.

Co to znaczy "zaserowanymi napletkami"?

Znów czegoś nie wiesz?

--
LordBluzg®
Get out of the road if you want to grow old.

Data: 2015-06-01 14:57:52
Autor: mkarwan
Użytkownik "LordBluzg®" <troll@troll.pl> napisał w wiadomości news:mkhjkn$h1e$1speranza.aioe.org...
[...]

Skoro ty wiesz, to odpowiedz na to pytanie.

Data: 2015-06-01 15:22:52
Autor: LordBluzg®
W dniu 2015-06-01 o 14:57, mkarwan pisze:
[...]

Doskonale wiem :) jak zwykle i bardzo mnie bawi że ty nie wiesz. Dokąd nie odpowiesz na moje pytania, które ci wiele razy zadawałem, nie doczekasz się ode mnie odpowiedzi :) hehehe.

Musisz zapamiętać do końca swojego starczego żywota, że KAŻDA twoja perswazja, lub próba wyłudzenia odpowiedzi ode mnie skończy się głośnym śmiechem z mojej strony. Ja ZA KAŻDYM razem znam poprawną odpowiedź a ty nie. I to mnie bardzo cieszy, znaczy twoja niewiedza :)

Data: 2015-06-01 17:48:03
Autor: mkarwan
Użytkownik "LordBluzg®" <troll@troll.pl> napisał w wiadomości news:mkhmbc$mjr$1speranza.aioe.org...
[...]

KÅ‚amiesz jak zwykle zresztÄ….
Na dodatek tchórzliwei ukrywasz swoje IP

From: "LordBluzg®" <troll@troll.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.pregierz
Subject: Re: Prawdziwi =?UTF-8?B?xbt5ZHppIE9ydG9kb2tzeWpuaTogS29iaWV0eSBu?=
 =?UTF-8?B?aWUgcG93aW5ueSBwcm93YWR6acSHIHNhbW9jaG9kw7N3IFtVSywgTG9uZHluXQ==?=Date: Mon, 01 Jun 2015 15:22:52 +0200Organization: UsenetLines: 28Message-ID: <mkhmbc$mjr$1@speranza.aioe.org>References: <anfi+27bigkx2sf-f611@xl.wp.pl> <mkhbmi$vci$1@news.albasani.net><556c3692$0$8377$65785112@news.neostrada.pl><mkhjkn$h1e$1@speranza.aioe.org><556c56cb$0$8385$65785112@news.neostrada.pl>Reply-To: mkawran@poczta.onet.plNNTP-Posting-Host: lZ/RtZKU57dpoiPMeSxLBA.user.speranza.aioe.orgMime-Version: 1.0Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowedContent-Transfer-Encoding: 8bitX-Complaints-To: abuse@aioe.orgUser-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101Thunderbird/31.7.0X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2X-Received-Bytes: 2206X-Received-Body-CRC: 702201161

Data: 2015-06-01 19:31:00
Autor: LordBluzg®
W dniu 2015-06-01 o 17:48, mkarwan pisze:
[...]

Ty kłamiesz, bo pytasz a mnie to bawi że nie wiesz. Na dodatek jak zwykle interesujesz się fiutami (napletkami konkretnie) i adresami IP.

Skąd u ciebie zainteresowanie napletkami? Pytasz grupowiczów (Yogi(n)) czy są obrzezani...masz jakieś zapotrzebowania seksualne że ciągle pytasz o stan czyjegoś kutasa?

Na dodatek tchórzliwei ukrywasz swoje IP

Nie ukrywam adresu IP, jest on zaszyfrowany przed takimi donosicielami jak ty. Poproś mojego providera, to może ci odszyfruje :)

Data: 2015-06-01 21:43:45
Autor: mkarwan
tchórzliwe ukrywanie IP przez trolla
From: "LordBluzg®" <troll@troll.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.pregierz
 =?UTF-8?B?aWUgcG93aW5ueSBwcm93YWR6acSHIHNhbW9jaG9kw7N3IFtVSywgTG9uZHluXQ==?=Date: Mon, 01 Jun 2015 19:31:00 +0200Organization: UsenetLines: 34Message-ID: <mki4sk$sg1$1@speranza.aioe.org>References: <anfi+27bigkx2sf-f611@xl.wp.pl> <mkhbmi$vci$1@news.albasani.net><556c3692$0$8377$65785112@news.neostrada.pl><mkhjkn$h1e$1@speranza.aioe.org><556c56cb$0$8385$65785112@news.neostrada.pl><mkhmbc$mjr$1@speranza.aioe.org><556c7eaf$0$27515$65785112@news.neostrada.pl>Reply-To: mkawran@poczta.onet.plNNTP-Posting-Host: lZ/RtZKU57dpoiPMeSxLBA.user.speranza.aioe.orgMime-Version: 1.0Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowedContent-Transfer-Encoding: 8bitX-Complaints-To: abuse@aioe.orgUser-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101Thunderbird/31.7.0X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2

Data: 2015-06-02 17:46:40
Autor: Mark Woydak
tchórzliwe ukrywanie IP przez trolla
Dlaczego sukinsynu nie pokazujesz IP tego skurwysyna który podszywa się pod mój nick? Ślepy jesteś czy rżniesz głupa?

MW

From: "LordBluzg®" <troll@troll.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka,pl.pregierz

Data: 2016-04-13 12:38:16
Autor: Chiron
Prawdziwi ¯ydzi Ortodoksyjni: Kobiety nie powinny prowadziæ samochodów [UK, Londyn]

U¿ytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:556c7eaf$0$27515$65785112news.neostrada.pl...
U¿ytkownik "LordBluzg(R)" <troll@troll.pl> napisa³ w wiadomo¶ci K³amiesz jak zwykle zreszt±.
Na dodatek tchórzliwei ukrywasz swoje IP

S±dz±c po pogl±dach i stylu- bardzo charakterystycznym- to niejaki ghost dzia³aj±cy g³ównie na psychologii i prêgierzu. Za swój transseksualizm nazywany pieszczotliwie ksiê¿niczk± albo gho¶cikow± :-)

--

Chiron

Data: 2015-06-02 22:39:11
Autor: Andrzej Lawa
Prawdziwi ¯ydzi Ortodoksyjni: Kobiety nie powinny prowadziæ samochodów [UK, Londyn]
W dniu 01.06.2015 o 12:40, mkarwan pisze:

Najwyra¼niej macie jakie¶ g³êbsze problemy ze swoim zaserowanymi
napletkami skoro ci±gle pieprzycie o Zydach.

Co to znaczy "zaserowanymi napletkami"?

To znaczy, ¿e g³odnemu chleb na my¶li ;->

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestañ siê martwiæ

Data: 2015-06-03 08:37:02
Autor: mkarwan
Prawdziwi ¯ydzi Ortodoksyjni: Kobiety nie powinny prowadziæ samochodów [UK, Londyn]
U¿ytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:mkl49f$vos$1node1.news.atman.pl...
Najwyra¼niej macie jakie¶ g³êbsze problemy ze swoim zaserowanymi
napletkami skoro ci±gle pieprzycie o Zydach.

Co to znaczy "zaserowanymi napletkami"?

To znaczy, ¿e g³odnemu chleb na my¶li ;->

Skoro nie potrafisz odpowiedzieæ na pytanie, to po co zabierasz g³os?

Data: 2015-06-03 10:10:31
Autor: Tate mkarwana

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message news:556ea08d$0$2200$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No wlasnie, skoro nie odpowiadasz na pytania, to po co zabierasz glos?

Data: 2015-06-04 02:20:50
Autor: Titus Atomicus
Prawdziwi ¯ydzi Ortodoksyjni: Kobie ty nie powinny prowadziæ samochodó w [UK, Londyn]
In article <556ea08d$0$2200$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

> To znaczy, ¿e g³odnemu chleb na my¶li ;->

Skoro nie potrafisz odpowiedzieæ na pytanie, to po co zabierasz g³os?

Ale to ty, mkarwan, z reguly nie odpowiadasz na zadane ci pytania.
Wiec spiedralaj.
--
TA

Data: 2015-06-02 00:28:49
Autor: Ikselka
Prawdziwi ¯ydzi Ortodoksyjni: Kobiety nie powinny prowadziæ samochodów [UK, Londyn]
Dnia Mon, 01 Jun 2015 08:08:41 +0200, A. Filip napisa³(a):

http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-ortodoksyjni-zydzi-kobiety-nie-powinny-prowadzic-aut,nId,1827703
| Ortodoksyjni ¯ydzi: Kobiety nie powinny prowadziæ aut
| 31 maja (21:55)
| Brytyjsk± opiniê publiczn± zbulwersowa³a sprawa ultra-ortodoksyjnych ¯ydów,
| którzy postanowili zabroniæ kobietom prowadzenia aut. Wed³ug nakazu
| londyñskiego lidera chasydzkiej sekty Belz - Yissachara Dova Rokeacha, ka¿de
| dziecko przywo¿one przez matkê do szko³y ma byæ zawracane do domu. [...]

Ja siê

Ale ossochozzi, przecie¿ taki zakaz, skoro ju¿ jest forsowany, to (znaj±c
¿ydowski pragmatyzm) na pewno ma swoje podstawy ekonomiczne - czyli jak nic
staæ ich na wynajêcie ¿onie kierowcy. Nie wiem, o co te boje, czegó¿ to
pchaæ kobiety do samodzielnej obs³ugi auta, skoro staæ na kierowcê dla
niej? Osobi¶cie bardzo (BARDZO!) chêtnie przesta³abym sama je¼dziæ
samochodem, no naprawdê bardzo chêtnie siê zgodzê na samochód z kierowc±,
nie musia³abym wreszcie martwiæ siê, ¿e sobie obcasy moich ulubionych
szpilek porysuje o peda³ gazu/sprzêg³a. Jestem ZA wprowadzeniem zakazu kierowania autem dla kobiet w Polsce - bo
równa³oby siê oczywiscie takiemu wzrostowi poziomu zarobków, ¿e kobiety
i/lub ich mê¿ów staæ by³oby na wynajêcie kierowcy! JESTEM ZA!
:-]

--
XL
Tak zginêli: https://www.youtube.com/watch?v=kAMyBI_x2Xs

Data: 2015-06-05 19:59:06
Autor: A. Filip
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> pisze:
Dnia Mon, 01 Jun 2015 08:08:41 +0200, A. Filip napisał(a):

> [...]
| dziecko przywożone przez matkę do szkoły ma być zawracane do domu. [...]

Ja siÄ™

Ale ossochozzi, przecież taki zakaz, skoro już jest forsowany, to (znając
żydowski pragmatyzm) na pewno ma swoje podstawy ekonomiczne - czyli jak nic
stać ich na wynajęcie żonie kierowcy. Nie wiem, o co te boje, czegóż to
pchać kobiety do samodzielnej obsługi auta, skoro stać na kierowcę dla
niej? Osobiście bardzo (BARDZO!) chętnie przestałabym sama jeździć
samochodem, no naprawdę bardzo chętnie się zgodzę na samochód z kierowcą,
nie musiałabym wreszcie martwić się, że sobie obcasy moich ulubionych
szpilek porysuje o pedał gazu/sprzęgła. Jestem ZA wprowadzeniem zakazu kierowania autem dla kobiet w Polsce - bo
równałoby się oczywiscie takiemu wzrostowi poziomu zarobków, że kobiety
i/lub ich mężów stać byłoby na wynajęcie kierowcy! JESTEM ZA!
:-]

To cię jeszcze polskawi politykierzy nie nauczyli że potrafią dostarczyć
tylko zakaz prowadzenia dla kobiet *bez wzrostu płac*? :-) --
A. Filip
CzÅ‚owiekowi, który wypiÅ‚ dziesięć czarek wódki, psy liżą usta.  (PrzysÅ‚owie kaÅ‚muckie)

Prawdziwi Żydzi Ortodoksyjni: Kobiety nie powinny prowadzić samochodów [UK, Londyn]