Prawdziwi Polacy skarżą się do Strasburga...

Data: 2010-07-23 23:05:00
Autor: Tzva Adonai
Prawdziwi Polacy skarżą się do Strasburga...
80% Żydów w Polsce pracuje za mniej niż 2 tys. zł. na miesiąc,
widocznie prawdziwi Polacy z SB nie przywykli do takich standardów..

***

Już około 400 byłych funkcjonariuszy służb PRL poskarżyło się do
Trybunału w Strasburgu na ustawę dezubekizacyjną. A do polskiego sądu
- 11 tysięcy.

Zdzisław Czarnecki, prezes Stowarzyszenia Emerytów i Rencistów
Policyjnych stara się pomagać poszkodowanym osobom.

- Mamy 81-letnią panią Stefanię. Do tej pory płaciła sama za dom
opieki, bo dostawała 2,4 tys. zł. Teraz dostaje 1,4 tys., a pobyt w
domu opieki kosztuje 2 tys. - mówi Czarnecki.

Według danych Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA po przeliczeniu
średnia "esbecka" emerytura wynosi teraz 2351 zł.

- Jak oni chcą, żebym przeżył za 1,8 tys, zł miesięcznie? - skarży się
pan Zygmunt B. wieloletni pracownik Wydziału III MSW.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8173082,Dezubekizacja_do_Strasburga.html

Data: 2010-07-24 08:19:27
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-24 08:05, Tzva Adonai pisze:
[...]

I życzę im wygranej. Sprawiedliwość jest po ich stronie. Tylko najgorsza kanalia z piekła rodem może pozbawiać niewinnych, uczciwie pracujących na swoje emerytury  ludzi praw nabytych.

Data: 2010-07-24 09:40:10
Autor: zenek
W dniu 2010-07-24 08:19, jadrys pisze:
[...]

Ubek to nie czlowiek to zwykla szmata, i niech zyja za tyle co robotnicy ktorzy na nich zapierdalali a musza teraz zyc z glodowych emerytur.
Niech zobacza jak to jest .

Data: 2010-07-24 10:28:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:i2e5co$ap0$1news.onet.pl...
Ubek to nie czlowiek to zwykla szmata, i niech zyja za tyle co robotnicy ktorzy na nich zapierdalali a musza teraz zyc z glodowych emerytur.
Niech zobacza jak to jest .

A obecny ubek?

Data: 2010-07-24 12:07:20
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-24 09:40, zenek pisze:

[...]

Hitler myślał podobnie o żydach, i o nas Polakach.. W tym zaślepieniu nie zauważasz że zastosowano odpowiedzialność zbiorową..

Data: 2010-07-24 10:21:48
Autor: Chiron
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:8c94988d-c920-4b8e-b991-980d0b3c497ct10g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

Pomijając inne względy- pomyśl, co czuje człowiek (większość), którzy często mieli wysokie pensje, ale skutkiem starych/nowych portfeli mają emerytury głodowe (800-1200zł)? I on czyta: "z czego mam żyć za głupie 2351zł?".

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

Data: 2010-07-24 10:33:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:i2e7qp$ri$1news.task.gda.pl...

[...]

Wydaje mi się, że dokładnie to samo, co czuje człowiek czytając o zarobkacj np. prezesa Orlenu!

Data: 2010-07-24 11:23:13
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c4aa53c$1news.home.net.pl...

[...]

No nie. Zupełnie inaczej: tu mogą mieć mściwą satysfakcję. Problem w tym, że popierając takie działania państwa dają jego organom glejt na podobne działania w przyszłości: zapewne teraz kolej na emerytów MO, potem Min.Sprawiedliwości, potem pewno wszystkich członków PZPR...etc

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

Data: 2010-07-24 11:31:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:i2ebdt$975$1news.task.gda.pl...
[...]

A później dobiorą się tobie i mnie do dupy, bo stwierdzą, że wystarczy nam 800 zł do życia.

Data: 2010-07-24 11:53:57
Autor: Bartek
[...]

Nie wykluczone, ze takie sa zamysly tych myslacych inaczej tworcow przepisow, dla tego niby panstwa prawa.

Data: 2010-07-25 01:15:23
Autor: Jaksa
> [...]

> 2351zł?".

Wydaje mi się, że dokładnie to samo, co czuje człowiek czytając o zarobkacj

Hmm, ja np. czuje, ze to najlepszy dowod na to ze pracujac na kogos,
nigdy czlowiek nie stanie sie bogaty. To miales emerycie na mysli?

Jaksa

Data: 2010-07-24 10:31:37
Autor: Wojciech Pietruszewski
[...]

Oszczędź sobie komentarzy o prawdziwych Polakach z SB. Prawdziwi Polacy
ginęli z rąk SB.

***

[...]

Moja matka zarabia 1300zł + 400zł zasiłku ojca. Na utrzymaniu dom i 4
osoby. Ona ma 1400zł tylko dla siebie.

Komedia.

--
Wojciech Pietruszewski

PGP PUBLIC KEY http://cnetside.net/0xD386865A.asc

Data: 2010-07-24 12:10:04
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-24 10:31, Wojciech Pietruszewski pisze:

Moja matka zarabia 1300zł + 400zł zasiłku ojca. Na utrzymaniu dom i 4
osoby. Ona ma 1400zł tylko dla siebie.

I to zrabowanie SB-kom części emerytur znacznie poprawi sytuację finansową twoich rodziców?

Data: 2010-07-24 12:56:06
Autor: Wojciech Pietruszewski
W dniu 2010-07-24 12:10, jadrys pisze:
[...]

Przepraszam, czy Ty jesteś z przeszłości?

Data: 2010-07-24 13:05:48
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-24 12:56, Wojciech Pietruszewski pisze:
[...]

To nie jest odpowiedź.. Ale tak, ja trochę żyję tym starym - sprawiedliwym ustrojem.

Data: 2010-07-24 11:11:41
Autor: boukun
[...]

A pozostałe 20% trzyma polską administrację za mordę.
Widać nie dla wszystkich 3 milionów starczy miejsca w i tak mocno rozbudowanej polskiej administracji...

boukun

Data: 2010-07-24 11:15:54
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i2eb0m$j9p$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:8c94988d-c920-4b8e-b991-980d0b3c497ct10g2000yqg.googlegroups.com...
80% Żydów w Polsce pracuje za mniej niż 2 tys. zł. na miesiąc,

zapewniam, ze zaden Rzyd nie pracuje w Polsce za mniej niz 2000/miesiac
tylko Polacy moga wytrzymac takie ponizanie.

Prawdziwi Polacy skarżą się do Strasburga...