Prawdziwi Polacy ze wsi (PSL) zdejmują krzyże....

Data: 2009-11-21 03:25:53
Autor: Tzva Adonai
Prawdziwi Polacy ze wsi (PSL) zdejmują krzyże....
Zdjąć krzyż kazał Dariusz Szewczyk, prezes Radia Łódź. Nominowany na
to stanowisko z ramienia Polskiego Stronnictwa Ludowego, obecnie
bezpartyjny. W liście, który wysłał do Andrzeja Szymańskiego, szefa
radiowej "S", zarzucił mu, że ten "(...) umieścił na ścianie klatki
schodowej krzyż - symbol religii chrześcijańskiej (katolickiej) bez
uzgodnienia z Zarządem Spółki".

W odpowiedzi Szymański nocą przewiesił tablicę i krzyż z powrotem na
stare miejsce. - Jak partyzant w nocy z wiertarką wywiercił dziury w
świeżo odmalowanej ścianie - mówi Szewczyk.

http://wyborcza.pl/1,75248,7277420,Walka_o_krzyz_w_Radiu_Lodz.html

Data: 2009-11-21 12:47:31
Autor: pluton
[...]

Rzucam haslo:

"Krzyż z Jezusem Chrystusem w każdym kiblu, nad każdym PISuarem.
Szczyjmy z Bogiem".

Nullification

Data: 2009-11-21 13:16:55
Autor: =heÂŽsk=
Prawdziwi Polacy ze wsi (PSL) zdejmujÂą krzyĹźe....
On Sat, 21 Nov 2009 12:47:31 +0100, "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl>
wrote:

Rzucam haslo:

"Krzy? z Jezusem Chrystusem w ka?dym kiblu, nad ka?dym PISuarem.
Szczyjmy z Bogiem".

 odejdz w pokoju, niech cie smrod prowadzi...

--

 HeSk

Data: 2009-11-21 13:32:37
Autor: pluton
Prawdziwi Polacy ze wsi (PSL) zdejmuj? krzyże....
> Rzucam haslo:
>
> "Krzy? z Jezusem Chrystusem w ka?dym kiblu, nad ka?dym PISuarem.
> Szczyjmy z Bogiem".

 odejdz w pokoju, niech cie smrod prowadzi...

Czy jako dobry chrzescijanin masz dla mnie jakas porade, dokad powinienem
odejsc ?

Nullification

Data: 2009-11-21 07:07:16
Autor: Mariusz Merta
do ateistycznego raju przedgrobowego w korei półno cnej

Czy jako dobry chrzescijanin masz dla mnie jakas porade, dokad powinienem
odejsc ?

ja nie jestem dobrym chrześciajninem, jestem złym chrześcijaninem
więc, życzę panu pobytu w takim kraju...
a swoją drogą, przez około 70 lat ateizmu w zsrr nie zintegrowano
Syberii wschodniej z resztą
zsrr...np. do dzisiaj nie da rady dojechać samochodem z Moskwy do
Władywostoku
albo z innej beczki, kraje ateistyczne mają problemy z papierem
toaletowym...
natomiast żadnych problemów z prasa codzienną...
znaczy się w kraju ateistycznym priorytetem jest przemówienie
przywódcy zamiast porządnego podtarcia zadka

no i na koniec, takiś pluto odważny ? to proszę wejść do dzielnicy
arabskiej i zaproponować powieszenie półksiężyca w wychodku
albo portretu chomeiniego czy też egzemplarza koranu...
pluto do budy sio... bo myszka nie da ci obiadu

Mariusz Merta

Data: 2009-11-21 16:51:28
Autor: pluton
[...]

Sadze, ze taka propozycja spotkala by sie z calkowitym niezrozumieniem,
albo nawet wywolala by zgorszenie i stanowila by obraze uczuc religijnych.
Muzulmanie i Islamisci szanuja swoje symbole religijne i umieszczaja
je w miejscach godnych, w ktorych moga tym symbolom oddawac nalezna czesc.

Natomiast katole upychaja swoje symbole wszedzie, gdzie sie da:
w szkolach, w stacjach radiowych, w sejmach itp.
Po prostu pelna profanacja. Dlatego zaproponowalem
akcje rozwieszania krzyzy w toaletach. Jezeli katolom gowno
zalezy na swietosci ich symboli religijnych, to nie widze przeszkod
w rozwieszaniu ich byle gdzie.

Nullification

Data: 2009-11-21 19:19:20
Autor: cyc

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he928t$atl$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- pozdrawiam
Nullification

Slusznie prawisz . Problem w tym tylko , ze przemawiasz nie do " katoli " , tylko do radioamaryjnych i im podobnych  koltunow , dla ktorych religijnosc polega na uroczystym ale pod oslona nocy wieszaniu krzyza w dowolnym miejscu a zaraz potem pobicie zony i sponiewieraniu wlasnych dzieci za to , ze nie odmowily paciorka przed wyzebranym od Opieki Spolecznej posilkiem bo pieniadze na wodke musialy starczyc .
Te koltunskie umysly ni sa w stanie zrozumiec , ze ta walka o krzyze i " krzyz w kazdym kacie " jest de facto walka o ich sponiewieranie .
Katolicy wzbraniaja sie przed tak stawianymi postulatami , slusznie wierzac , ze symbol religijny ma swoje miejsce w swiatyniach w domu , jak ktos chce a nie w miejscach publicznych .
U mnie w domu np. katolickim domu krzyza nie ma , wisial za to zawsze i do tej pory wisi obraz Matki Boskiej i Jezusa . Mowiono u mnie w domu a jest to dosc powszechnie powtarzana opinia  , ze krzyz w  przynosi nieszczescie , bo w istocie  tego jest symbolem . Moze cos w tym jest i wlasnie przez te publicznie wieszane krzyze w kazdym kacie naszego kraju , ta nasza Polska taka nieszczesliwa ? .

cyc

Data: 2009-11-21 18:57:44
Autor: Konstanty Wycirowski

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:7bb7bb47-4032-4654-b83f-b868e0f0e09dr5g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

Debilku, że głupoty wypisujesz, to już wiemy. Ale mógłbyś to pisać w  języku polskim?

Data: 2009-11-21 17:02:30
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:he8mk3$rgh$1inews.gazeta.pl...
> [...]

 odejdz w pokoju, niech cie smrod prowadzi...

Czy jako dobry chrzescijanin masz dla mnie jakas porade, dokad powinienem

P.L.U.T.O.N

Niech sobie takie Heski na czole wiertarką wywiercą dziurę i potem wkręcą śrubę i krzyże tam wieszają...

boukun

Data: 2009-11-21 20:52:04
Autor: Piotr
Dnia Sat, 21 Nov 2009 13:32:37 +0100, pluton napisał(a):

Czy jako dobry chrzescijanin masz dla mnie jakas porade, dokad powinienem
odejsc ?

Ty pluto idź w pizdu... Weź ze sobą cyca i tatę Adolfa.
Piotr

Data: 2009-11-22 16:45:30
Autor: pluton
> [...]
powinienem
> odejsc ?

Ty pluto idź w pizdu... Weź ze sobą cyca i tatę Adolfa.

Wez krzyz i pierdolnij mnie na droge...

Nullification

Data: 2009-11-22 16:48:49
Autor: Piotr
Dnia Sun, 22 Nov 2009 16:45:30 +0100, pluton napisał(a):

Ty pluto idź w pizdu... Weź ze sobą cyca i tatę Adolfa.
Piotr

Wez krzyz i pierdolnij mnie na droge...

Te, pluto... Ty se idź z takimi zamówieniami do jakiegoś klubu dla
zboczków. Co za namolec jakiś...
Piotr

Data: 2009-11-21 16:57:26
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:42e05fd0-665a-4360-a128-cf3ad4eef243o10g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

I to mi się podoba, ciemnogród wyjechał do miast...

boukun

Prawdziwi Polacy ze wsi (PSL) zdejmują krzyże....