Prawdziwi patrioci! Jestem z wami!

Data: 2010-05-21 14:14:43
Autor: cirrus
Prawdziwi patrioci! Jestem z wami!
# W trosce o dobre samopoczucie tych komentatorów, którym nie podobają się moje poglądy, wygląd i pochodzenie spieszę z doniesieniem, że wasze modlitwy zostały wysłuchane- jestem chory! Wydaje mi się, że to grypa, ale może się mylę, gdyż równie dobrze może to być jakaś nieuleczalna przypadłość, której złapanie w pełni usatysfakcjonowałoby /ale słowo, co?/ moich napełnionych miłością bliźniego adwersarzy. Pierwszy objaw -to ból gardła, uniemożliwiający dzisiejszy występ w Superstacji.  Jest dobrze, panie Piotrze! Kara boska mi się należy, bo nie wielbiłem dostatecznie św. Lecha, mimo iż  kardynał Dziwisz przekonywał nas do tego przy pomocy krypto -reklamy, a ja, z chorym gardłem nie mogę się werbalnie do tej sugestii ustosunkować w telewizji.  Pozostał mi do dyspozycji jeno internet - i póki pobożne życzenia kierowane pod moim adresem- abym stracił ręce i głowę -nie są  przez Najwyższego wysłuchane -będę z niego korzystał. Stąd nowy felieton w "Wyskrobkach", stąd również ten wpis.
   Ale pewnie to się wkrótce zmieni, bo i ja doznam wkrótce przemiany i równie gorliwie, jak europoseł Ziobro, odżegnujący się obecnie od idei/?/ IV RP, będę zapewniał, że zawsze byłem zwolennikiem b-ci Kaczyńskich, uprzednio kasując wcześniejsze swoje wpisy, które mogłyby zdemaskować to niewątpliwe kłamstwo.  Przygotowany na zmiany jestem -nabyłem okulary i znalazłem w telewizorze kanał TV Trwam. Prawdziwi patrioci! Jestem z Wami!!!Cieszycie się?

--
stevep

Data: 2010-05-21 15:23:21
Autor: awe
Prawdziwi patrioci! Jestem z wami!
W sumie to bez znaczenia. Najwazniejsze zeby JK wygral wybory a za pare miesiecy PiS w parlamencie.
awe

Prawdziwi patrioci! Jestem z wami!