Prawdziwy Bóg, to Trójca Święta

Data: 2010-03-16 13:14:05
Autor: abc
Prawdziwy Bóg, to Trójca Święta
Niechrześcijańskie religie nie modlą się do prawdziwego Boga. Bowiem
prawdziwy Bóg to Trójca Święta, która objawiła się przez Jezusa Chrystusa w
starym i przede wszystkim nowym Przymierzu.

Dlatego religie odrzucające Bóstwo Chrystusa nie wierzą w prawdziwego Boga,
modląc się do istoty, która nie istnieje. Jan. 5:23: "kto nie czci Syna, nie
czci i Ojca, który go posłał".

Niesłuszny jest zarzut, jakoby mahometanie i żydzi mieli prawidłowe, choć
niedoskonałe pojęcie Boga i dlatego modlili się do prawdziwego Boga.
To dotyczyło żydów Starego Przymierza: im Trójca Święta nie była jeszcze
objawiona, dlatego nie mogli w Nią wierzyć - nie wykluczali Jej jednak.

Owo wykluczenie ma jednak miejsce u dzisiejszych żydów i mahometan: oni
wyraźnie zaprzeczają Trójcy Przenajświętszej.

Nie chcą wierzyć w Trójcę Świętą, ale modlą się do jakoby jednoosobowego
Boga. Takiego Boga jednak nie ma.

--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,
W krzyżu miłości nauka.

Data: 2010-03-16 13:17:20
Autor: wirefree
Prawdziwy Bóg, to Trójca Świę ta
A ty do kogo sie modlisz i w ktora strone ?

Data: 2010-03-16 13:23:36
Autor: abc
Prawdziwy Bóg, to Trójca Święta
A ty do kogo sie modlisz i w ktora strone ?

Modlę się do Boga w Trójcy Świętej Jedynego, zwrócony ad Orientem.

Data: 2010-03-16 14:17:17
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 16 Mar 2010 13:23:36 +0100, abc napisał(a):

A ty do kogo sie modlisz i w ktora strone ?

Modlę się do Boga w Trójcy Świętej Jedynego, zwrócony ad Orientem.

heh.... ciekawe gdzie on i jemu podobni zwracaliby się gdyby znaleźli się
na powierzchni Marsa lub na Księżycu?

W stronę Ziemi?

:)

Data: 2010-03-16 15:40:11
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-16 13:14, abc pisze:

Nie chcą wierzyć w Trójcę Świętą, ale modlą się do jakoby jednoosobowego
Boga. Takiego Boga jednak nie ma.

A co to jest ta "Trójca Święta"? Bóg w trzech postaciach?

Data: 2010-03-16 17:04:30
Autor: abc
Prawdziwy Bóg, to Trójca Święta
Nie chcą wierzyć w Trójcę Świętą, ale modlą się do jakoby jednoosobowego
Boga. Takiego Boga jednak nie ma.

A co to jest ta "Trójca Święta"? Bóg w trzech postaciach?

Bóg jest jeden jednością natury, ale w trzech rzeczowo różnych Osobach:
Ojcu, Synu i Duchu Świętym, które stanowią Trójcę Przenajświętszą.

Data: 2010-03-16 20:50:03
Autor: Kostek Wycirowski
Prawdziwy Bóg, to Trójca Święta

"abc" <abc@wp.pl> >>

Bóg jest jeden jednością natury, ale w trzech rzeczowo różnych Osobach:
Ojcu, Synu i Duchu Świętym, które stanowią Trójcę Przenajświętszą.

Nie pij tyle mszalnego, to ci się nie będzie troić!

Data: 2010-03-17 02:32:35
Autor: zbig
On 16 Mar, 17:04, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

Bóg jest jeden jednością natury, ale w trzech rzeczowo różnych Osobach:
Ojcu, Synu i Duchu Świętym, które stanowią Trójcę Przenajświętszą.

Pismo święte nie wspomina o żadnej Trójcy, a tym bardziej
przenajświętszej.
To wymysł spekulantów kościelnych.

Data: 2010-03-17 16:48:59
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-16 17:04, abc pisze:
[...]

A co wiadomo o Matce Boskiej? W miarę napływu wiadomości na temat wyznania katolickiego robi się ono dla mnie coraz bardziej zagadkowe.

Data: 2010-03-17 17:47:33
Autor: abc

Polecam stronę http://watchtower.org.pl/w_obronie_wiary-17.php

Data: 2010-03-17 17:02:28
Autor: Polok_Prawdziwy
Prawdziwy Bóg, to Trójca Święta
A co to jest ta "Trójca Święta"? Bóg w trzech postaciach?

Dokładnie tak, JAMDRYSIE...!

Pseca nasa Paninka, to Marynamatkabosko, ale NIGDYNIEWYMOLESTOWANO i psesto
molestowanom wdalsym ciongu być niemoze...!

A cheba niemyślis, ze nase Ponbucki w celibatach zyjom i żodnych psyjemności
wzyciu swoim nimajom...!?

Dlotego wincyj ich jest, coby siem nawzajem gzuć mogły i troseckem psyjemności
wtym ich bycie zazywały....

Łosobiście niewolem chopuw molestować, boto i sucho.. i śmierdzonco...

Ale jak łone tak wolom, to ich sprawa...

Data: 2010-03-16 22:58:31
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

Obawiam się że katole pójdą prosta droga do piekła, o ile ono w ogole jest?!
Albowiem za sprawa kotabsów modla sie do wyimaginowago boga w trzech
osobach., a bóg jest tylko jeden.
Innymi słowy Kosciól wiedzie od wieków swoje owieczki na zatracenie.
Ale oczywiscie to nie ma zadnego znaczenia do kogo kto sie modli, czy do
kamienia czy do boga co to ma byc w 3-osobach albowiem
żadnego boga nie ma. Nie ma boga, nie ma piekła, nie ma kary. Sa za to
pazerni kotabasy wymyślajacy jakby tu w majestacie towrzonych przez siebie
dogmatów zapewnic sobie dostanie zycie i władze nad owieczkami?! Robia to
skutecznie od tysiecy lat, ale sa kraje jak np Czechy gdzie juz dawno sie na
nich wypeto pokazujac im dupe do pocałowania. W Polscxe tez tak bedzie
predzej czy później i nie pomoga zadne zaklecia ani wprowadzanie stopni z
religii do szkół
i na mature, ani wieszanie krzyzy gdzie sie tylko da. Bestia zdycha, oby jak
najszybciej.

sofu

Data: 2010-03-17 09:40:26
Autor: abc
Prawdziwy Bóg, to Trójca Święta
Obawiam się że katole pójdą prosta droga do piekła, o ile ono w ogole
jest?!

Św. Jan Maria Vianney i piekle:

Źli chrześcijanie będą kiedyś w piekle ponosili straszniejsze męczarnie, niż
niewierni... Chrześcijanom, gdy tylko dojdą do wieku, w którym mogą już
korzystać z rozumu, przyświeca niczym wspaniałe słońce pochodnia wiary. W
sposób wystarczający mogą więc poznać swoje obowiązki względem Boga,
względem samych siebie, względem bliźniego.

Jakie straszne, jakie okropne będzie piekło chrześcijan! Jak niebo oddalone
jest od ziemi, tak potępienie chrześcijanin będzie daleko cięższe od
potępienia niewiernych. Bo sprawiedliwy Bóg surowiej ukarze tego, kto
otrzymał więcej łask, ale wzgardził nimi, zamiast z nich korzystać i wiernie
służyć Panu...

Jak z trupów potopionych Egipcjan wypływa woda, tak z ust potępieńców przez
całą wieczność będą płynęły narzekania, że nie chcieli wykorzystywać Bożych
łask, że za życia znieważali Ciało i Krew Jezusową w Komunii Świętej.

Na wieki - wedle słów św. Bernarda - stać im będą przed oczyma cierpienia i
męka Jezusa Chrystusa, które zniósł także dla ich zbawienia... nie zniknie
im nigdy sprzed oczu obraz łez, które przelał Boski Zbawiciel, obraz Jego
pokuty...

Będą Go widzieli w Ogrodzie Oliwnym, gdzie krwawymi łzami opłakiwał ich
grzechy. Zobaczą go w śmiertelnej agonii, zobaczą włóczonego po ulicach
Jerozolimy. Będą słyszeli uderzenia młotów, które Go krzyżowały na Kalwarii
(...).

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2010-03-17 10:51:52
Autor: sofu

> [...]

grzechy. Zobaczą go w śmiertelnej agonii, zobaczą włóczonego po ulicach
Jerozolimy. Będą słyszeli uderzenia młotów, które Go krzyżowały na

I bardzo dobrze! Chuj im w dupę i kawał szkła!

sofu

Data: 2010-03-17 16:51:17
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-17 09:40, abc pisze:
[...]

A czy mnie niepraktykującego chrześcijanina też czekają męczarnie po śmierci?

Data: 2010-03-17 17:54:01
Autor: abc
Prawdziwy Bóg, to Trójca Święta
A czy mnie niepraktykującego chrześcijanina też czekają męczarnie po
śmierci?

Psi pochówek (bez księdza), to nie jest kres wszystkiego. Wręcz przeciwnie.
Dusza bezbożnika też staje przed trybunałem Chrystusa, tak samo jak dusza
wierzącego.

Zaraz po śmierci każda dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sad
szczegółowy. Na sadzie szczegółowym dusza jest sądzona ze wszystkiego, a
więc z myśli, słów, uczynków i z opuszczenia dobrego; a wyrok ten zostanie
zatwierdzony na sądzie powszechnym, który jest jakby ujawnieniem na zewnatrz
wyroku na sądzie szczegółowym.

Po sądzie szczegółowym dusza, jeżeli nie będzie mieć łaski z powodu grzechu
śmiertelnego, zaraz idzie do piekła; jeżeli jest w stanie łaski, a jest
także wolna od wszystkich grzechów powszednich i od wszystkich kar
doczesnych, idzie zaraz do nieba.

Jeżeli zaś jest wprawdzie w stanie łaski, ale jeszcze ma na sobie jakiś
grzech powszedni, albo jakaś nie odpokutowana.karę doczesna dostaje się do
czyśćca, dopóki nie uczyni w zupełnosci zadość sprawiedliwości Boże

--
Extra ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia

Data: 2010-03-18 00:11:21
Autor: sofu

> [...]

grzech powszedni, albo jakaś nie odpokutowana.karę doczesna dostaje się do
czyśćca, dopóki nie uczyni w zupełnosci zadość sprawiedliwości Boże

To powiadasz, że bez ksiedza jest psi pochówek? Ciekawe?! To raczej obecność
ksiedza i jego odprawiane brewerie poganskie defekują ziemie
w której ma lezec zmarły, przez co ona staje sie niezdatna do wieczystego
spoczynku.
Co do sadu ostaecznego to wiadomo, że bedzie zupełnie inaczej.
Ateistom bedzie od razu wybaczone cokolwiek by nie zrobili, o ile sie
nawróca nawet po smierci chocby na sądzie.
Ale kto by sie wtedy nie nawócił? Wiec sie nawrócą masowo i w nagrodę
zasiadą w pobliżu Pana.
A katoli  nikt o nic nie będzie pytał, tylko od razu wsadzą ich do windy i
spuszczą na samo dno piekła.
I tam będą sobie smażąc się w smole zastanawiac sie nad tym, ki diabeł ich
opetał , że uwierzyli kotabasom, że bóg jest w trzech osobach?
I dziać sie bedzie z nimi to co napisałeś na wieki wieków.

sofu

Data: 2010-03-25 17:23:54
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-17 17:54, abc pisze:
[...]

Coś mi tu nie pasuje.. Jak można sądzić jakiegoś Aborygena, albo Papuasa z Nowej Gwinei skoro on nie znał zasad postępowania kodeksu chrześcijańskiego?  Albo tych wszystkich ludzi którzy żyli przed Chrystusem?

Data: 2010-03-25 17:37:10
Autor: ASDFG

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hog2n8$8in$1news.onet.pl...
Coś mi tu nie pasuje.. Jak można sądzić jakiegoś Aborygena, albo Papuasa z Nowej Gwinei skoro on nie znał zasad postępowania kodeksu chrześcijańskiego?  Albo tych wszystkich ludzi którzy żyli przed Chrystusem?
Nie zadawaj głupich pytań.
Masz wierzyć i chuj!

Data: 2010-03-16 23:04:53
Autor: Andrzej Adam Filip
abc: Prawdziwy Bóg, to Trójca Święta/Allach/Jahwe/Kriszna/.... [niepotrzebne skreślić]
"abc" <abc@wp.pl> pisze:
Niechrześcijańskie religie nie modlą się do prawdziwego Boga. Bowiem
prawdziwy Bóg to Trójca Święta, która objawiła się przez Jezusa Chrystusa w
starym i przede wszystkim nowym Przymierzu.

A te ciemniaki po prostu nie mogą tego zrozumieć? ;-)

Epoka zwłoki, pół środków, łagodzenia i wyciszania, przekładania na później,
zbliża się do końca. Rozpoczyna się epoka stawiania czoła konsekwencjom.
  -- Churchill, Winston (1874-1965)

Prawdziwy Bóg, to Trójca Święta