Prawdziwy Ksiadz

Data: 2009-08-21 11:56:58
Autor: matusm
Prawdziwy Ksiadz
Do tego jeszcze wierzy w Boga i nie  wstydzi sie zyc i pracowac wsrod owieczek,nie przszkadza mu nawet brak umiejetnosci gry   na saksofonie

===to tak na marginesie dyskusji na tut forum sprzed paru dni=====

http://wiadomosci.onet.pl/2029141,11,item.html

Ksiądz Tadeusz Isakowicz-Zaleski na celowniku banderowców. Internetowy serwis Organizacji Ukraińskich Nacjonalistów sugeruje, że jest on żydem i agentem służb specjalnych. Padają też i groźby: - Osika dla Judasza już wyrosła. I czeka.

a u nas cisza,,,,zadnych protestow tych co sie wypromowali do rzadzenia na zasadzie Kiszczakowskich  porozumien bo,,,,,,,,,,,,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-21 12:11:38
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz
matusm pisze:
Do tego jeszcze wierzy w Boga i nie  wstydzi sie zyc i pracowac wsrod owieczek,

Prawdziwy ksiądz nie podżega do nienawiści... i gdyby wierzył w Boga, to by wybaczył grzesznikom..

Data: 2009-08-21 12:21:57
Autor: ppp
Prawdziwy Ksiadz
Dnia piątek, 21 sierpnia 2009 12:11 w wiadomości h6lrss$db8$1@news.onet.pl jadrys napisał:
Prawdziwy ksiądz nie podżega do nienawiści... i gdyby wierzył w Boga, to
by wybaczył grzesznikom..

A grzesznicy do grzechu się przyznali i wyrazili skruchę, czy też wybielają się na wszystkie strony jak tylko mogą?

Data: 2009-08-21 13:27:53
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz
ppp pisze:
[...]

A przed kim by się mieli przyznać i wyznać skruchę?

Data: 2009-08-21 17:04:22
Autor: matusm
Prawdziwy Ksiadz

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h6m0bq$qol$3news.onet.pl...
ppp pisze:
[...]

Jezeli zgodnie  z wiara to przed wszystkimi ,glownie przed swoimi ofiarami
i na kolanach do Czestochowy

wiadomo ze sbecy nie  chca sie dekomunizowac bo i tak,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-21 18:19:11
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz

ppp pisze:

[...]

To jakiś absurd - jeszcze nie słyszałem o klechach spowiadających się przed wiernymi..

Data: 2009-08-21 19:58:09
Autor: matusm
Prawdziwy Ksiadz

ppp pisze:

[...]

Przyznanie sie do grzechu,żal za grzechy to nie jest spowiedz
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-21 22:40:23
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz

ppp pisze:

[...]

To wobec tego czym jest spowiedź? O ile nie przyznaniem sie do grzechu?

Data: 2009-08-22 12:01:15
Autor: matusm
Prawdziwy Ksiadz

ppp pisze:

[...]

Ja nie jestem katecheta ,mnie nie musisz sie  spowiadac,zal za grzechy tez nie do mnie
W ogolnym zrozuieniu ,o honorze nie bede pisal bo to zbyt trudne  ale tak na ogolnych
zasadach to normalny czlowiek nie czerpie przyjemniosci  z zadawania komus przykrosci
i jezeli jeszce potrafi chwile pomyslec to wie  ze jezeli komus sie naprzykrzal w jakis  sposob
 to nalezy go za to przeprosic

Jeszcze inaczej-- -- jak w piaskownicy uderzysz nawet przypadkowo inne dziecko lopatka
                             TO tez NALEZY JE PRZEPROSIC

PONIAL  sowiet????
ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-22 12:20:01
Autor: pulsar
Prawdziwy Ksiadz
matusm napisał(a):

[...]

Jesteś teraz katechetą czy nie jesteś,
ale powinieneś pisać po polsku... Poproś
wnuka, niech ci wytłumaczy jak się korzysta
z klawiatury. Robisz przykrość rodakom,
tak bezczeszcząc nasz piękny język. Również
przez to maniakalne zamieszczanie kiszczakowskich
cytatów twojego byłego szefa...
Poniał milicjant...?

pulsar

Data: 2009-08-22 20:25:34
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz

ppp pisze:

[...]

Tylko nie sowiet.. Wiesz że nazywając mnie sowietem zrobiłeś mi przykrość..  Jeżeli więc jesteś "normalnym człowiekiem" to przeproś..

Data: 2009-08-21 13:54:31
Autor: Grzegorz Z.
Prawdziwy Ksiadz
Dnia Fri, 21 Aug 2009 12:11:38 +0200, jadrys napisał(a):

matusm pisze:
Do tego jeszcze wierzy w Boga i nie  wstydzi sie zyc i pracowac wsrod owieczek,

Prawdziwy ksiądz nie podżega do nienawiści... i gdyby wierzył w Boga, to by wybaczył grzesznikom..

Znaczy chodzi ci o to by Ksiądz wybaczył esbeckim konfidentom w sutannach?

Data: 2009-08-21 17:14:21
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz

matusm pisze:

[...]

Tak, jeżeli wierzy w to co głosi to powinien wybaczyć bezwarunkowo. A nie rzucać oszczerstwa, węszyć i knuć...

Data: 2009-08-21 18:32:18
Autor: Grzegorz Z.
Prawdziwy Ksiadz

matusm pisze:

[...]

Ciekawe czy Jarek i Antonio wierzą w to samo, skoro WSI nie przebaczyli.

Data: 2009-08-21 18:43:14
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz

matusm pisze:

[...]

"Jarek i Antonio" to nie klechy.. Oni mogą sobie pozwolić na komfort niewybaczania.  Natomiast księża piejący na okrągło o wybaczaniu, powinni wybaczać.

Data: 2009-08-21 18:55:51
Autor: pulsar
Prawdziwy Ksiadz
jadrys napisał(a):
"Jarek i Antonio" to nie klechy.. Oni mogą sobie pozwolić na komfort niewybaczania.  Natomiast księża piejący na okrągło o wybaczaniu, powinni wybaczać.

Sądzisz, że oni wierzą w to o czym pieją?
Pieją i potrząsają swoimi kogucimi strojami
by tumanić i doić... i tylko w to wierzą...

pulsar

Data: 2009-08-21 22:40:06
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz
pulsar pisze:
jadrys napisał(a):
[...]

Oczywiście że nie wierzą.. To są "cwane bestie", które przetrwały  ponad 2000  lat, żywiąc się ludzką naiwnością..

Data: 2009-08-21 13:53:41
Autor: Antenka
Prawdziwy Ksiadz

Oczywiście że nie wierzą.. To są "cwane bestie", które przetrwały  ponad
2000  lat, żywiąc się ludzką naiwnością..

A kto tobie, Jędrek zaszczepił taką nienawiść do Kościoła? Chyba nie
pobożna Babcia?

Antenka

Data: 2009-08-21 23:09:27
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz
Antenka pisze:
[...]

 Mój stosunek  do kościoła jest całkowicie neutralny, nie żywię do niego żadnych uczuć...  Staram się tylko go obiektywnie ocenić..
Kończę działalność na dzisiaj... Wnerwiłaś mnie na maksa "Poznanianko"..
Dobranoc

Data: 2009-08-21 14:13:06
Autor: Antenka
Prawdziwy Ksiadz

[...]

Przykro mi, że cię wnerwiłam - nawet nie wiem czym. Dobranoc
:-((

Antenka

Data: 2009-08-22 20:28:50
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz
Antenka pisze:
[...]

Zdradą Poznania i Wielkopolski. :-(
 Powinno Ci być bardzo przykro. :-(

Data: 2009-08-22 11:42:38
Autor: Antenka
Prawdziwy Ksiadz

Zdradą Poznania i Wielkopolski. :-(
 Powinno Ci być bardzo przykro. :-(

;-((

:-X

Data: 2009-08-22 21:20:39
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz
Antenka pisze:
Zdradą Poznania i Wielkopolski. :-(
 Powinno Ci być bardzo przykro. :-(

;-((

:-X

A cóż to? Śluby milczenia? :-D
Rozumiem że się wstydzisz tego co wczoraj napisałaś.
Wiesz - potraficie człeka załamać (Ty i Billy), Billy nazywa Lecha "dziadami", a Ty z kolei się rozwodzisz i prawisz komplementy wątpliwym urokom  niemieckiego miasta Wrocław.. :-(

Data: 2009-08-22 12:25:45
Autor: Antenka
Prawdziwy Ksiadz
On 22 Sie, 21:20, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

"dziadami", a Ty z kolei się rozwodzisz i prawisz komplementy wątpliwym
urokom  niemieckiego miasta Wrocław.. :-(

;-(((

Data: 2009-08-22 21:44:25
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz

Antenka pisze:

[...]

Jednak się wstydzisz..  To bardzo dobrze o Tobie świadczy.. Przecież wszyscy popełniamy czasem błędy w ocenach, ale nie wszyscy potrafią się do tego przyznać. A Twoje milczenie jest bardzo wymowne.

Data: 2009-08-22 13:02:42
Autor: Antenka
Prawdziwy Ksiadz

Zdradą Poznania i Wielkopolski. :-(

Nigdy nie zdradziłam mojego miasta. Nazywając mnie zdrajczynią wbileś
mi sztylet w serce. :( Jestem estetką, wrażliwą na piękno, a stary
piastowski Wrocław po restauracji starówki jest bardzo urokliwy.
Zapomniałeś, że Wrocław na długie wieki, nim dostał się w łapy
niemieckie, należał do piastów śląskich. Oczywiście wyższość Poznania
polega na tym, że to Mieszko I, a później król Bolesław Chrobry
scementowali piastowskie ziemie w jeden organizm państwowy. Nie wiem,
czy wybaczę ci tę zniewagę. :- /

 A cóż to? Śluby milczenia? :-D

Czasami milczenie jest najlepszym krzykiem :(

:-X

Antenka

Data: 2009-08-22 22:29:36
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz
Antenka pisze:
[...]

To ja nie wiem czy Ci wybaczę samo porównywanie niemieckiego Wrocławia z Poznaniem.. Nic mnie nie obchodzą jakieś stare dzieje. Na dzień dzisiejszy to Twoje miasto nie ma nawet porządnego klubu piłkarskiego, browaru produkującego dobre piwo i wielu innych rzeczy.. Nawet nie potrafią zorganizować jakiejś większej imprezy... Expo :-D

Data: 2009-08-22 13:40:06
Autor: Antenka
Prawdziwy Ksiadz
 to Twoje miasto nie ma nawet porządnego klubu piłkarskiego,
browaru produkującego dobre piwo i wielu innych rzeczy.. Nawet nie
potrafią zorganizować jakiejś większej imprezy... Expo :-D

Nie sądziłam, że jesteś taki złośliwy...To nie jest moje miasto!!! Co
mi imputujesz? Wszyscy mnie tutaj wkurzacie po
kolei...Faceci...wszystkich was do jednego wora!

Antenka

Data: 2009-08-23 20:53:36
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz
Antenka pisze:
> [...]

kolei...Faceci...wszystkich was do jednego wora!

Antenka

>  "Moim Heimat zawsze był i pozostanie Wrocław...

Moim też, bo kawałek serca tam zostawiłam :))

Antenka"

Koń to napisał?

Data: 2009-08-23 12:07:51
Autor: Antenka
Prawdziwy Ksiadz
Antenka pisze:>  to Twoje miasto nie ma nawet porządnego klubu piłkarskiego,

Tak, kopytem i zrobił tak io io io

Antenka

Data: 2009-08-23 22:41:20
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz
Antenka pisze:
> [...]

      Antenka

 >  "Moim Heimat zawsze był i pozostanie Wrocław...

Moim też, bo kawałek serca tam zostawiłam :))

Wrocławski koń, wrocławskim kopytem. :-P

Data: 2009-08-23 13:56:45
Autor: Antenka
Prawdziwy Ksiadz
On 23 Sie, 22:41, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

>>> Antenka

> Tak, kopytem i zrobił tak io io io

> Antenka

Wrocławski koń, wrocławskim kopytem. :-P

Jadryś, koń by się  uśmiał z tego, co napisałeś. Nie zmienia to jednak
faktu, że moje serce krwawi od ciosu zadanego "zdradzieckim",
wildeckim sztyletem...:-P

Antenka

Kopyta czasami stukają Mendelsonem

Data: 2009-08-23 23:44:49
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz

Antenka pisze:

> [...]

Jadryś, koń by się  uśmiał z tego, co napisałeś. Nie zmienia to jednak
faktu, że moje serce krwawi od ciosu zadanego "zdradzieckim",

Co tam serce.  Od dzisiaj noszę przy sobie maszynkę do strzyżenia.. Jak cię kiedy spotkam, to staniesz się skin-ką. Do swojego ukochanego miasta będziesz musiała jeździć  w głęboko nasuniętym na uszy berecie..  :-P

Data: 2009-08-23 14:57:07
Autor: Antenka
Prawdziwy Ksiadz

Data: 2009-08-24 00:01:58
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz

Antenka pisze:

> [...]

cię kiedy spotkam, to staniesz się skin-ką. Do swojego ukochanego miasta
będziesz musiała jeździć  w głęboko nasuniętym na uszy berecie..  :-P

:-(

Data: 2009-08-24 00:17:47
Autor: Antenka
Prawdziwy Ksiadz
Muszę okazać wyższosć Łazarza nad Wildą i w swojej wielkiej
wspaniałomyślności darować ci tę "zdrajczynię". Ale następnym razem za
taką zniewagę "PROLETARIAT" wyleci w powietrze!  Gdzie się wtedy
będziecie zbierać komuszki, by wspominać Lenina z Poronina, no gdzie
hmm? hihi :D

Antenka

Data: 2009-08-24 09:45:16
Autor: mkarwan
Prawdziwy Ksiadz
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:541e59c4-d55f-499b-b339-0e58ce986f13s31g2000yqs.googlegroups.com...

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/e919c1aab19c63ac
Robisz z gęby cholewę?

Data: 2009-08-24 10:12:29
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz
Antenka pisze:
[...]

Ja zdrady nie wybaczam nigdy, ani Kuklińskiemu, ani Tobie.... ale Ty szczerze przeproś, to może Ci wybaczą Twoi ziomkowie -  Poznaniacy.. O ile Ty wogóle jesteś Poznanianką..

Wygryziemy Was - "moherów" i będziemy się zbierać u "ojca" Tadeusza.

Data: 2009-08-24 01:31:21
Autor: Antenka
Prawdziwy Ksiadz
On 24 Sie, 10:12, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

ile Ty wogóle jesteś Poznanianką..

Wygryziemy Was - "moherów" i będziemy się zbierać u "ojca" Tadeusza.

:D

Antenka

Data: 2009-08-22 12:36:31
Autor: Antenka
Prawdziwy Ksiadz
> ;-((

> :-X

A cóż to? Śluby milczenia? :-D

Obraziłeś mnie nazywając "zdrajczynią" :-(((

Antenka

Data: 2009-08-22 22:07:42
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz
Antenka pisze:
;-((
      :-X

A cóż to? Śluby milczenia? :-D

Obraziłeś mnie nazywając "zdrajczynią" :-(((

Antenka

A nie jesteś nią?  Zdradziłaś Poznań i Wielkopolskę.

Data: 2009-08-22 21:49:58
Autor: Grzegorz Z.
Prawdziwy Ksiadz

matusm pisze:

[...]

Dziwne. Myślałem że Dekalog i Kazanie Na Górze adresowane było nie tylko do
noszących piłujące szyję koloratki.

Data: 2009-08-22 22:13:50
Autor: jadrys
Prawdziwy Ksiadz

matusm pisze:

[...]

No niby tak, ale dla "Jarka i Antonia " prawa ziemskie są ponad dekalogiem. A w prawach ziemskich sytuacja jest jasna  - nie ma zmiłuj, oko za oko....

Data: 2009-08-21 14:09:23
Autor: boukun
Prawdziwy Ksiadz

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6lr1a$cf8$1news.onet.pl...
Do tego jeszcze wierzy w Boga i nie  wstydzi sie zyc i pracowac wsrod owieczek,nie przszkadza mu nawet brak umiejetnosci gry   na saksofonie

===to tak na marginesie dyskusji na tut forum sprzed paru dni=====

Niby mądry, ale dlaczego poszedł na księdza?

boukun

Data: 2009-08-21 15:00:55
Autor: pulsar
Prawdziwy Ksiadz
boukun napisał(a):

Niby mądry, ale dlaczego poszedł na księdza?

Właśnie dlatego, że był 'niby mądry',
'niby uczciwy', itp 'niby'... A faktem
jest, że z miłości do Boga zrobił sobie
źródło utrzymania...

pulsar

Data: 2009-08-21 17:10:27
Autor: matusm
Prawdziwy Ksiadz

Użytkownik "pulsar" <pulsar@galaktyka.eu> napisał w wiadomości news:h6m4js$gbp$1news.interia.pl...
boukun napisał(a):

Niby mądry, ale dlaczego poszedł na księdza?

Właśnie dlatego, że był 'niby mądry',
'niby uczciwy', itp 'niby'... A faktem
jest, że z miłości do Boga zrobił sobie
źródło utrzymania...sadze  Ciebie wzgledem siebie (przylowia madroscia narodowa)

Akurat Ten Ksiadz nie oszukuje i nie zabiega
o dobra doczesne ,co tak przeszkadza roznym esbeckim prlowskim pomyjom

Jest az tak madry ze to sie nie miesci niektorym we lbach chociaz nadal,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-21 17:21:22
Autor: pulsar
Prawdziwy Ksiadz
matusm napisał(a):

[...]

Pisz po polsku, hagiografie Kiszczaka...

Data: 2009-08-21 17:44:32
Autor: matusm
Prawdziwy Ksiadz

Użytkownik "pulsar" <pulsar@galaktyka.eu> napisał w wiadomości news:h6mcr6$elh$1news.interia.pl...
matusm napisał(a):

[...]

Masz problem???
Nie chcesz się dekomunizować.napisz do "Przyjaciółki"

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-21 18:29:23
Autor: pulsar
Prawdziwy Ksiadz
matusm napisał(a):

Masz problem???

Ja? problem? To ty się zapominasz w pisaniu...

Nie chcesz się dekomunizować.napisz do "Przyjaciółki"

Faktycznie sądzisz mnie względem siebie...
Pałą już nikomu przyłożyć nie możesz, to
się czepiasz inaczej...

pulsar

Data: 2009-08-21 20:03:53
Autor: matusm
Prawdziwy Ksiadz

Użytkownik "pulsar" <pulsar@galaktyka.eu> napisał w wiadomości news:h6mgqn$asg$1news.interia.pl...
matusm napisał(a):

[...]

Jak nie moge,,,jak nie mogę ????
Zawsze mogę wytrzepać dywan ,chociaż sa już firmy piorące całe dywany ale Ksiądz  Isakowicz to prawdziwy Ksiądz chociaż ciągle,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Prawdziwy Ksiadz