~Prawdziwy Polak

Data: 2014-03-16 23:17:08
Autor: boukun
~Prawdziwy Polak
~Prawdziwy Polak (22:43)
cieszę się że są jeszcze ludzie widzący prawdę i to co eurokołchoz robi z tym krajem Są też na tym forum agęci którzy to wyliczają ile to unia dała To pasożyty broniący tworu wraz z którym wyssysają z nas krew Też od mała słyszałem jaki to zsrr był zły i jak nas ograbił ze wszystkiego i doprowadził do ruiny Nie twierdze że wszystko było dobre ale to co robi teraz unia z nami przechodzi wszelkie pojęcie Zniszczyli wszystkie fabryki które mogły stanowić dla nich konkurencje Ursus Bizon Stocznie bo u nas się nie opłaci budować statków ,i wten sposób niemcy ,holendrzy francuzi niedość że zniszczyli konkurencje to i zyskali pracowników za połowę kasy jaką musieli by płacić swoim Huty sprzedano bo przecież nam się nie opłaci Jaki dług był za komuny a jaki teraz Jest mnóstwo przykładów jak dobroduszna jest unia Ale cieszę się że są mądrzy i trzeżwo myślący polacy na tym forum i widzą co dzieje się w tym kraju Pozdrawiam wam serdecznie i życzę wam dużo zdrowia To wy jesteście solą tej ziemi Niech propagandziści chwalą eurokołchoz Wiecie zaczynają się bać ruchów społecznych dlatego jest taka propaganda w mediach i tacy jak tron na forach Nawet politycy zaczynają widzieć co dzieję się w internecie bo słyszałem jak jeden z tych przy korycie mówił z niepokojem że śledzi fora internetowe i martwi go duża ilość poparcia dla działań putina Tylko że ja nie jestem za putinem a za wolnym wyborem który eurokołchoz zabiera nam bardziej niż zsrr Wmawiają nam że rosja jest bee a sami stosują metody o wiele bardziej podstępne Po cihu przepychają ustawy które coraz bardziej nas ograniczają i wpędzają w biedę Jeszce raz wyrazy szacunku dla tych którzy trzeżwo patrzą i nie przejmujcie się propagandą Prawda sama zacznie się bronić a ich to przeraża z tąd te ataki na was

~Prawdziwy Polak