Prawdziwy Polak i katolik "intensywny"!

Data: 2015-03-15 15:26:39
Autor: MarkWoydak
Prawdziwy Polak i katolik "intensywny"!
"Andrzej Duda, kandydat PiS na prezydenta, gościł w sobotni wieczór w Radiu
Maryja. Wśród dzwoniących w trakcie audycji słuchaczy pojawił się Jarosław
Kaczyński, który zachwalał Dudę: - Andrzej jest człowiekiem zasad i bardzo
głębokiej wiary. Mogę powiedzieć, że wywodzi się z bardzo katolickiej i
porządnej rodziny. Jest katolikiem i to intensywnym."

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,17571267,Duda_w_Radiu_Maryja_i_nagle_telefon__Jaroslawa_z_Warszawy__.html#TRNajCzytSST

Zlot przypomina zlot partii faszystowskiej! Ktoś się obraził? No to jak
nazwiecie coś takiego:

"Te jego hasła o bezpieczeństwie, to dajmy sobie spokój. Kłamstwo na
kłamstwie. Co oni zrobili? Uważajmy na to wszystko. Prezydent Komorowski
powiedział, że podpisze in vitro, bo jest za życiem. Gdzie tu jest za
życiem? Nie słucha nawet głosu Episkopatu! - grzmiał Rydzyk."

" Ktoś chce wykorzeniać moją rolę jako ojca rodziny i męża. Ja się na to nie
zgadzam. To jest skierowane przeciwko polskiemu społeczeństwu - nawiązywał
do wypowiedzi Rydzyka."

"Inna zaproponowała krucjatę różańcową, która - jej zdaniem - przyniosła
efekt w Austrii."

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,17571761,Nalecz_u_Olejnik__Zyczylbym_panu_Kaczynskiemu_i_panu.html?lokale=local#BoxNewsLink

mw

Prawdziwy Polak i katolik "intensywny"!