Prawdziwy gospodarz

Data: 2013-07-17 20:29:43
Autor: Tuskobus
Prawdziwy gospodarz
http://fakty.interia.pl/slideshow/galerie,iId,1043229,iAId,73661,iSort,#1043233

Co si臋 kurwa z t膮 nasz膮 ukochan膮 POlsk膮 sta艂o?

Data: 2013-07-20 09:11:38
Autor: Trybun
Prawdziwy gospodarz
W dniu 2013-07-17 20:29, Tuskobus pisze:
http://fakty.interia.pl/slideshow/galerie,iId,1043229,iAId,73661,iSort,#1043233 Co si臋 kurwa z t膮 nasz膮 ukochan膮 POlsk膮 sta艂o?

Prawdziwy gospodarz nigdy by nie dopu艣ci艂 偶eby warcholstwo zacz臋艂o si臋 panoszy膰 w kraju.

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
  Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-07-20 10:41:08
Autor: Tuskobus
Prawdziwy gospodarz
W dniu 2013-07-20 09:11, Trybun pisze:
[...]

To zbrodniarz Jaruzelski dopiero wprowadzi艂 rozgardiasz, jak odsun膮艂 prawdziwego gospodarza od w艂adzy. To dopiero kiszczakowska, syjonistyczna agentura zacz臋艂a si臋 panoszy膰 i tak pozosta艂o, dzi臋ki zbrodniarzowi Jaruzelskiemu.

Jak czego艣 nie rozumiesz jadry艣, to przeczytaj kilka razy, co sam zbrodniarz na ten temat m贸wi:

Zdaniem Jaruzelskiego, "bez stanu wojennego nie wiadomo czy, kiedy i jakim kosztem dosz艂oby do historycznego porozumienia i Okr膮g艂ego Sto艂u".

Na poparcie swojej tezy genera艂 przywo艂uje s艂owa Jaros艂awa Kaczy艅skiego, zamieszczone w ksi膮偶ce "My" Teresy Tora艅skiej, w kt贸rej prezes PiS m贸wi m.in. o "Solidarno艣ci". "Ten monstrualny ruch ze wzgl臋du na sw贸j charakter i konstrukcj臋 do demokracji si臋 nie nadawa艂. [...] Gdyby "Solidarno艣膰" w 1989 roku mia艂a si艂臋 z 1981 roku, to w og贸le 偶adnego normalnego mechanizmu demokratycznego w Polsce by si臋 nie zbudowa艂o" - cytuje Jaruzelski.

Jego zdaniem Kaczy艅ski "w spos贸b oczywi艣cie niezamierzony okazuje w ten spos贸b zrozumienie dla obaw i decyzji w艂adz". "Logicznie bowiem rzecz bior膮c, stan wojenny, os艂abiaj膮c, blokuj膮c impet 'Solidarno艣ci', przyczyni艂 si臋 do tego, 偶e po kilku latach, w odmienionej sytuacji mi臋dzynarodowej, zbudowanie owych demokratycznych mechanizm贸w sta艂o si臋 mo偶liwe" - czytamy w o艣wiadczeniu. Genera艂 zaznacza, 偶e czeka na komentarz Kaczy艅skiego.

Ca艂y tekst: http://wyborcza.pl/1,75478,14267708,Jaruzelski__Ekshumuja_mnie_jak_generala_Sikorskiego.html#ixzz2Z9WwJoGQ

Data: 2013-07-21 12:00:52
Autor: Trybun
Prawdziwy gospodarz
W dniu 2013-07-20 10:41, Tuskobus pisze:
[...]

Nie zakrzyczysz fakt贸w historycznych, boukun. To za Gierka powsta艂a "S". I to Jaruzelski musia艂 przed ni膮 broni膰 Polsk臋 i Polak贸w.

Data: 2013-07-21 16:54:39
Autor: Towarzysz Gn贸j
Prawdziwy gospodarz
 To za Gierka powsta艂a "S".
| I to Jaruzelski musia艂 przed ni膮 broni膰 Polsk臋 i Polak贸w.

Zapominacie o nas towarzyszu Trybun. Kto doprowadzi艂 do powstania Solidarno艣ci? Oczywi艣cie Gierek, kt贸ry nie potrafi艂 wezwa膰 bratniej pomocy.
Dlatego nale偶a艂o zacz膮膰 od usuniecia Gierka, potem wstawi膰 kogo艣 odpowiedniego. Niestety alkoholik Kania te偶 si臋 rozklei艂 ("chcecie krwi? - to r贸bcie to sami") i dopiero genera艂 zdecydowanie pojecha艂 do Moskwy, gdzie o tak膮 pomoc poprosi艂.
Niestety by艂o ju偶 na to za p贸藕no i dlatego musia艂 radzi膰 sobie sam. Ale nie wszystkie ordery dla niego Trybunie, bo my艣my czuwali nad sytuacj膮 od samego pocz膮tku.

gru.pl

Data: 2013-07-21 19:44:52
Autor: Trybun
Prawdziwy gospodarz
W dniu 2013-07-21 16:54, Towarzysz Gn贸j pisze:
> [...]

wszystkie ordery dla niego Trybunie, bo my艣my czuwali nad sytuacj膮 od samego

Oczywi艣cie Gierek kt贸ry nie widzia艂 zagro偶enia ze strony tego ruchu. Ockn膮艂 sie pewnie dopiero gdy wp艂yw ich na sprawy kraju uniemo偶liwia艂 normalne funkcjonowanie pa艅stwa.
Pieprzysz uboczny produkcie z chlewika - sporo Polak贸w ma za z艂e Genera艂owi to 偶e nie poprosi艂 o pomoc ZSRR w t艂umieniu rebelii. Czy偶by si臋 mylili w swoich os膮dach?

Data: 2013-07-22 00:23:14
Autor: jr
Prawdziwy gospodarz

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ksh6nc$h8q$2node2.news.atman.pl...

| Oczywi艣cie Gierek kt贸ry nie widzia艂 zagro偶enia ze strony tego ruchu.

Gierek m贸g艂by za spraw膮 Solidarno艣ci dokona膰 reform PRL (na czym z reszt膮 mu zale偶a艂o - juz za jego czas贸w PRL zmierza艂 w kierunku pa艅stwowego kapitalizmu). Jak by sie to sko艅czy艂o? My艣l臋, 偶e podobnie jak przy okr膮g艂ym meblu, tyle 偶e bez takich dramatycznych podzia艂贸w w spo艂ecze艅stwie. Niestety stan wojenny trwa do dzi艣.
Poza tym gospodarka czas贸w Gierka by艂a w lepszej kondycji, nie by艂o jeszcze masowej emigracji

> [...]
| Pieprzysz uboczny produkcie z chlewika - sporo Polak贸w ma za z艂e
| Genera艂owi to 偶e nie poprosi艂 o pomoc ZSRR w t艂umieniu rebelii. Czy偶by

Powiedz mi komuchu kt贸rzy to Polacy? Wiekszo艣膰 Polak贸w chwali Jaruzelskiego w艂a艣nie za to, 偶e jakoby 'uchroni艂' Polsk臋 przed interwencj膮 ZSRR. Wynika z tego, 偶e nie wiedz膮 o tym, 偶e on sam o taka interwencj臋 prosi艂.

Data: 2013-07-20 20:22:48
Autor: Towarzysz Gn贸j
Prawdziwy gospodarz

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ksdd78$se4$1node2.news.atman.pl...

| Prawdziwy gospodarz nigdy by nie dopu艣ci艂 偶eby warcholstwo

Jaki nar贸d, taki gospodarz. M贸dlcie si臋 barany o jakiego艣 przyzwoitego zaborc臋.

Data: 2013-07-20 20:48:54
Autor: Tuskobus
Prawdziwy gospodarz
W dniu 2013-07-20 20:22, Towarzysz Gn贸j pisze:

> [...]
|
| Prawdziwy gospodarz nigdy by nie dopu艣ci艂 偶eby warcholstwo

Jaki nar贸d, taki gospodarz. M贸dlcie si臋 barany o jakiego艣 przyzwoitego zaborc臋.

Ju偶 si臋 wymodlili i mamy POPiS...

Data: 2013-07-21 12:00:55
Autor: Trybun
Prawdziwy gospodarz
W dniu 2013-07-20 20:22, Towarzysz Gn贸j pisze:

| Prawdziwy gospodarz nigdy by nie dopu艣ci艂 偶eby warcholstwo

Jaki nar贸d, taki gospodarz. M贸dlcie si臋 barany o jakiego艣 przyzwoitego zaborc臋.

Bo ja wiem, jednak my艣l臋 偶e przy wyborze chama i z艂odzieja lepszym wyj艣ciem jast wyb贸r swojego chama i z艂odzieja.

Data: 2013-07-21 16:41:53
Autor: Towarzysz Gn贸j
Prawdziwy gospodarz

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ksgbgl$m5q$2node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-07-20 20:22, Towarzysz Gn贸j pisze:
| > |

| Bo ja wiem, jednak my艣l臋 偶e przy wyborze chama i z艂odzieja lepszym
| wyj艣ciem jast wyb贸r swojego chama i z艂odzieja.

Uwaga godna sycylijskiego mafiozy (je艣li nie czerwonego).
Polska szlachecka upad艂a, poniewa偶 nie potrafi艂a zwalczy膰 u siebie warcholstwa. Dlatego takie cechy nalezy zwalcza膰 najpierw u siebie. Inaczej zrobi膮 to inni i... bed膮 mieli racj臋.

Data: 2013-07-21 19:44:55
Autor: Trybun
Prawdziwy gospodarz
W dniu 2013-07-21 16:41, Towarzysz Gn贸j pisze:
> [...]

Dlatego takie cechy nalezy zwalcza膰 najpierw u siebie. Inaczej zrobi膮 to inni

Taka kolej rzeczy - nie mo偶e garstka samozwa艅c贸w by膰 w艂a艣cicielem pa艅stwa.. Tylko dure艅 mo偶e nazywa膰 takich osobnik贸w "szlacht膮", czyli czym艣 co si臋 kojarzy z szlachetno艣ci膮

Data: 2013-07-22 00:09:45
Autor: jr
Prawdziwy gospodarz

U偶ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ksh6nc$h8q$1node2.news.atman.pl...
| > |

| Taka kolej rzeczy - nie mo偶e garstka samozwa艅c贸w by膰 w艂a艣cicielem
| pa艅stwa.. Tylko dure艅 mo偶e nazywa膰 takich osobnik贸w "szlacht膮"

To szlachta stanowi艂a o pa艅stwowo艣ci. Do tego trzeba by艂o by膰 wykszta艂conym,
zna膰 prawo i 艂acin臋, 偶eby sprawowa膰 urz臋dy. Ludy Rzeczypospolitej m贸wi艂y r贸偶nymi
j臋zykami i bez szlacheckiego stanu popad艂yby pod dominacj臋 kogo艣, kto takowy
stan posiada艂 (patrz historia Czech贸w, S艂owak贸w, lud贸w ba艂tyckich). Dlatego
degeneracja polskiej szlachty by艂a g艂贸wnym powodem upadku pa艅stwa.

Data: 2013-07-22 08:27:18
Autor: Tuskobus
Prawdziwy gospodarz
W dniu 2013-07-22 00:09, jr pisze:

> [...]

stan posiada艂 (patrz historia Czech贸w, S艂owak贸w, lud贸w ba艂tyckich). Dlatego
degeneracja polskiej szlachty by艂a g艂贸wnym powodem upadku pa艅stwa.

I przy tej szlachcie zostawali艣my zawsze sprzedawani lub rozbicie dzielnicowe czy zabory nam sprawiali... I tak pozosta艂o, tym razem ze szlacht膮 moj偶eszow膮...

Prawdziwy gospodarz