Prawdziwy polski patriota narodowo-socjalistyczny

Data: 2011-03-05 09:43:58
Autor: boukun
Prawdziwy polski patriota narodowo-socjalistyczny
Data: 2011-03-05 11:21:26
Autor: Marek Czaplicki
Prawdziwy polski patriota narodowo-socjalistyczny
boukun pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 10:43 :

http://www.youtube.com/watch?v=vttl4Css8mA

skoro są "prawdziwi polscy patrioci narodowo-socjalistyczni" to muszą i być "fałszywi polscy patrioci narodowo-socjalistyczni"? jak rozpoznać który jest który, skoro obaj pier... to samo? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-05 13:26:21
Autor: boukun

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikt2r8$rhl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tylko nie boukun pisze...

Ja widzę, że gdy ja jeszcze dobrze śpię, ktoś tu za mnie nadaje...

boukun