Prawdziwy porzadek

Data: 2010-04-06 18:22:55
Autor: cyc
Prawdziwy porzadek
"Basta! Trzeba zrobić prawdziwy porządek w naszym Kościele. A papież nie
stoi i nie przygląda się" - oznajmił watykański dostojnik zapewniając o
zaangażowaniu Benedykta XVI w wyjaśnienie skandali, obejmujących kolejne
kraje.

Kardynał Kasper zaznaczył, że papież nie poprzestanie na przyjęciu dymisji
biskupów. Niemiecki purpurat zapytany o to, co czuje w obliczu informacji o
pedofilii w chłopięcym chórze kościelnym w Ratyzbonie, odparł: "wielki
smutek, głębokie rozczarowanie, ból i wielką, wielką wściekłość".

"Wobec tak ciężkich przestępstw, popełnionych na niewinnych nieletnich przez
księży i zakonników, nie ma żadnego usprawiedliwienia, żadnej tolerancji.
Winni muszą zostać skazani, a ofiary otrzymać zadośćuczynienie" - oświadczył
kard. Kasper.

Czy za slowami pojda czyny ?

Zobaczymy .

W kontekscie powyzszej wypowiedzi kardynala , natychmiast rodzi sie pytanie
do grupowych koltunow. I co wy na to ? . Czy i teraz pojdziecie reka w reke
z Rydzykiem w zaparte i dalej bedziecie bronic zboczencow - zbrodniarzy ? .
Czy i teraz bedziecie mowili , ze to wszystko nieprawda , ze to tylko wymysl
"wrogow Kosciola" i wypowiedziana przez niego Kosciolowi wojna ? .Zaklamanie
wasze i czesci kleru jest porazajace , rowniez jesli chodzi o statystyki
..Powiada abp Zycinski , ze "tylko " 2 % przypadkow pedofilii w Ameryce
dootyczy ksiezy . Inny biskup i oficjalne statystyki mowia o 4% a tak po
prawdzie i przy uwzglednieniu naturalnym w tych przypadkach wstydliwym
skrywaniu problemu przez poszkodowanych i ich rodziny ,  przyjmuje sie , ze
jest to conajmniej 2 razy wiecej . A wiec 8% a to tylko Ameryka !.Suma
skrzywdzonych dzieci , jesli jeden tylko biskup ( nie pamietam nazwiska )
mogl "zmolestowac " ok 200 ( oficjalne i udokumentowane dane ) , musi byc
przerazajaca !.Czy te 8% to malo ? a pozatym chocby bylo to tylko 0,1% to i
tak , biorac pod uwage zawod , jest o ten 0,1% za duzo a jesli do tego
uwzglednimy skrywanie przez urzednikow kosciola zbrodni i tolerowanie
dalszego jej funkcjonowania , to skandal jest nie do opisania i zadne
wytycz\ane przez polglowkow , koltunow , moherow i rydzykow  spiskowe teorie
nie zamatacza calosci lajdactwa .

cyc

Data: 2010-04-06 18:32:20
Autor: Klin
Prawdziwy porzadek
Użytkownik cyc napisał:
> [...]

>  a jesli juz jakas grupa taki autorytet uznaje , to reszta robi
>  wszystko aby go splaszczyc , zniweczyc i zochydzic".

                  Tak  Cyc komentuje siebie

Data: 2010-04-06 19:03:55
Autor: cyc
Prawdziwy porzadek

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:hpfnrq$301$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik cyc napisał:
> [...]

>  a jesli juz jakas grupa taki autorytet uznaje , to reszta robi
>  wszystko aby go splaszczyc , zniweczyc i zochydzic".

A  Ty wsrod pedofili w koloratkach szukasz autorytetow ? .

cyc

Data: 2010-04-06 19:21:34
Autor: Klin
Prawdziwy porzadek
Użytkownik cyc napisał:

A  Ty wsrod pedofili w koloratkach szukasz autorytetow ? .

cyc

    Wszystko Ci się kojarzy z pedofilią już Cię ktoś o to pytał
    zdaje się, byłeś molestowany czy tylko tak sobie marzysz
    jak ta stara babcia co ciągle spowiadała się z grzechów
    młodości to tak jej się to miło wspominało.

Data: 2010-04-07 09:51:36
Autor: cyc
Prawdziwy porzadek

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:hpfr95$mcd$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik cyc napisał:

[...]

Umiesz prowadzic sensowne dyskusje ?
Przeciez wiodacym tematem watku jest zbrodnia pedofilii wsrod ksiezy , to o czym mam pisac ? o filozofii Kanta ? .
Pozatym prezentujesz typowy dla pisowca chamski sposob interpretowania ocen adwersarza . Nie umiecie wyzbyc sie chamstwa polegajacego na odniesieniach swoich chorobliwych ocen do tego ktory nie akceptuje wasza ocene faktow ? .
Prostackie , prymitywne , chamskie i Pisowskie .

cyc

Data: 2010-04-06 19:10:58
Autor: abc
Prawdziwy porzadek
.Powiada abp Zycinski , ze "tylko " 2 % przypadkow pedofilii w Ameryce
dootyczy ksiezy .

Nie 2 procent tylko 2 promile czyli 0,2 procenta

Data: 2010-04-06 20:12:44
Autor: Klin
Prawdziwy porzadek
Użytkownik abc napisał:
.Powiada abp Zycinski , ze "tylko " 2 % przypadkow pedofilii w Ameryce
dootyczy ksiezy .

Nie 2 procent tylko 2 promile czyli 0,2 procenta

   Nawet mniej.

   Pewien nawrócony mason wysokiego stopnia w rozmowie powiedział, że to jest teraz ten wystrzał, a następny szykuje się pod hasłem homoseksualizm - zdradził na antenie toruńskiej rozgłośni o. Tadeusz Rydzyk.
Nawrócony mason, jak zauważa dziennikarz "Gazety Wyborczej" Jacek Hołub, zdradził dyrektorowi Radia Maryja, że istnieją również plany, aby zaatakować Ojca Świętego oraz celibat wśród księży.

Wypowiedź o. Rydzyka padła w kontekście pedofili wśród duchownych. Zdaniem redemptorysty nagłaśniane przypadki, których na tle wszystkich zachowań pedofiliskich jest niewiele, są efektem ataku na Kościół.

- Pan powiedział, że to jest ostatni podryg szatana, to właśnie, to szóste przykazanie, no chociażby ta pedofilia. Proszę państwa, zapamiętajcie te procenty: 210 tys. przypadków w Niemczech w ciągu 15 lat, w tym ludzi z kręgów Kościoła. Kto jest z kręgów Kościoła: nie tylko ksiądz jest związany z instytucją Kościoła, ale i nauczyciel, i woźny, i sprzątaczka, i organista, i kościelny, i kto tam jeszcze, w Niemczech to jest bardzo rozbudowane. I proszę państwa w tym ludzi z kręgów Kościoła 94 osoby. To jest 0,044 proc., no a tutaj raban nie z tej ziemi.

http://wiadomosci.onet.pl/2151231,11,o_rydzyk_nawrocony_mason_wysokiego_stopnia_wyjawil_plany_bedzie_atak_na_ojca_swietego,item.html

Data: 2010-04-07 09:53:52
Autor: cyc
Prawdziwy porzadek

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:hpfto3$fnd$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik abc napisał:
[...]

Ja o kozie  wy o powrozie !!.
Pisze o Ameryce a klamliwy Rydzyk i wy o Niemczech !.

cyc

Data: 2010-04-07 01:57:39
Autor: Hans Kloss
Prawdziwy porzadek
On 7 Kwi, 09:53, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Ja o kozie  wy o powrozie !!.
Pisze o Ameryce a klamliwy Rydzyk i wy o Niemczech !.

Przyjmij durniu do wiadomości że "problem pedofilii" wśród księży jest
celowo rozdmuchiwany i znacznie mniejszy niz problem pedofilii wśród
np. lekarzy, nauczycieli czy kobiet w wieku przekwitania. A skoro
Kościół amerykański (nota bene skrajnie, jak na amerykańskie warunki,
lewicowy i zawsze "w awangardzie sił postępu") zrobił z siebie
przechowalnię pedryli, pedofilów i innych zboków (o ile podane przez
ciebie dane są prawdziwe) to być należy jego kierownictwo zwyczajnie
rozpędzić na 4 wiatry. I nie byłby to pierwszy tego typu przypadek w
historii chrześcijaństwa, wystarczy przeczytać "Dzieje Apostolskie".
J-23

Data: 2010-04-07 12:29:32
Autor: cyc
Prawdziwy porzadek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:1bbdf3cf-69d6-4059-a962-3d1fed9aacc7z6g2000yqz.googlegroups.com...
On 7 Kwi, 09:53, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

[...]

Przyjmij durniu , ze przyjme podobna Tobie retoryke , do wiadomosci  , ze wieksza zbrodnia niz owa szerzace sie i za wszelka cene pomniejszane przez Tobie podobnychb koltunow , problemu pedofilii wsrod ksiezy , jest skrywanie go z rownoczesnych cichym przyzwoleniem na dalsze uprawianie tego procederu ..

[...]

I tylko o to chodzi !! Rozpedzic na cztery wiatry ze wszystkimi prawnynmi skutkami .
Sprowadzenie zjawiska do amerykanskiego "rynku" jest jawnym naduzyciem bo jak pokazuja zrodla , szerzy sie rowniez w innych krajach i to ze skutkiem wcale nie mniejszym . Przypomne o Irlandii , Niemczech , Austri , Francji itd. O polsce nie wspomne bo u nas koltunstwo jest tak zastraszone przez kler , ze nie ma poki co odwaznych , ktorezy chcieliby otworzyc sie i ujawnic cala prawde , ktora jak sadze bedzie rownie a moze bardziej przeraqzajaca niz w wymienionych krajach .