Prawdziwy porzadek

Data: 2010-04-06 18:32:20
Autor: Klin
Prawdziwy porzadek
Użytkownik cyc napisał:
...................... jesli jeden tylko biskup ( nie pamietam nazwiska )
mogl "zmolestowac " ok 200 ( oficjalne i udokumentowane dane ) , musi byc
przerazajaca !.Czy te 8% to malo ? a pozatym chocby bylo to tylko 0,1% to i
tak , biorac pod uwage zawod , jest o ten 0,1% za duzo a jesli do tego
uwzglednimy skrywanie przez urzednikow kosciola zbrodni i tolerowanie
dalszego jej funkcjonowania , to skandal jest nie do opisania i zadne
wytycz\ane przez polglowkow , koltunow , moherow i rydzykow  spiskowe teorie
nie zamatacza calosci lajdactwa .

cyc

>  a jesli juz jakas grupa taki autorytet uznaje , to reszta robi
>  wszystko aby go splaszczyc , zniweczyc i zochydzic".

                  Tak  Cyc komentuje siebie

Data: 2010-04-06 19:03:55
Autor: cyc
Prawdziwy porzadek

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:hpfnrq$301$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik cyc napisał:
> [...]

>  a jesli juz jakas grupa taki autorytet uznaje , to reszta robi
>  wszystko aby go splaszczyc , zniweczyc i zochydzic".

A  Ty wsrod pedofili w koloratkach szukasz autorytetow ? .

cyc

Data: 2010-04-06 19:21:34
Autor: Klin
Prawdziwy porzadek
Użytkownik cyc napisał:

A  Ty wsrod pedofili w koloratkach szukasz autorytetow ? .

cyc

    Wszystko Ci się kojarzy z pedofilią już Cię ktoś o to pytał
    zdaje się, byłeś molestowany czy tylko tak sobie marzysz
    jak ta stara babcia co ciągle spowiadała się z grzechów
    młodości to tak jej się to miło wspominało.

Data: 2010-04-07 09:51:36
Autor: cyc
Prawdziwy porzadek

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:hpfr95$mcd$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik cyc napisał:

[...]

Umiesz prowadzic sensowne dyskusje ?
Przeciez wiodacym tematem watku jest zbrodnia pedofilii wsrod ksiezy , to o czym mam pisac ? o filozofii Kanta ? .
Pozatym prezentujesz typowy dla pisowca chamski sposob interpretowania ocen adwersarza . Nie umiecie wyzbyc sie chamstwa polegajacego na odniesieniach swoich chorobliwych ocen do tego ktory nie akceptuje wasza ocene faktow ? .
Prostackie , prymitywne , chamskie i Pisowskie .

cyc

Prawdziwy porzadek