Prawdziwy raj na ziemi

Data: 2012-11-25 21:22:22
Autor: Jusuf
Prawdziwy raj na ziemi
http://konflikty.wp.pl/gid,15116136,img,15116233,kat,107154,page,7,title,Zycie-codzienne-w-Korei-Polnocnej,galeria.html

Cóż za piękny raj, prawie żadnego ruchu na drogach, jak za dobrych czasów PRLu. Tylko natura i naturalne jedzenie, nie jakieś tam GMO. Tyle naturalnej przestrzeni to ja miałem w latach '60, jak się bawiłem na poligonie, gdzie teraz jest dzielnica Zabobrze III i centra handlowe. Łezka się w oku ręci i rzypomina się człowiekowi szczęśliwe dzieciństwo, jak się chodziło na własną działkę n a świerze, soczyste pomidory, albo na szaber na inne działki lub ganiało u gospodarza w zbożu, gdzie późniuej Zabobrze I się rozbudowało. Czy ludzie się tak rozmnożyli jak króliki, że taką gęścinę nam stworzono? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-25 21:31:22
Autor: Trybun
Prawdziwy raj na ziemi
W dniu 2012-11-25 21:22, Jusuf pisze:
[...]

Aż się dusza raduje widząc że jeszcze są na świecie ludzie którzy nie uczestniczą w wyścigu szczurów. Tam się żyje dla samego życia, a nie dla chęci zobaczenia miny sąsiada gdy ten zobaczy droższe buty na nogach szczurobiega.

Data: 2012-11-25 21:38:21
Autor: Jusuf
Prawdziwy raj na ziemi

Mój ojciec stroił się zawsze do kościoła. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-26 08:41:11
Autor: Trybun
Prawdziwy raj na ziemi

[...]

Sorry, ale także miał najwyraźniej ciągoty kapitalistyczne. Nie dziwię się kawalerowi który się stroi w piórka żeby olśnić potencjalną partnerkę, ale dla kogo i po co może się stroić żonaty i dzieciaty facet?

Data: 2012-11-26 09:37:48
Autor: Jusuf
Prawdziwy raj na ziemi

Przed sąsiadami chciał się pokazać. Po to służy ludziom kościół. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-26 12:09:48
Autor: Trybun
Prawdziwy raj na ziemi
W dniu 2012-11-26 09:37, Jusuf pisze:
[...]

Czyli kapitalista, jednym z motorów napędzających ten antyludzki system jest chęć pokazania że ma się więcej niż sąsiad.

Data: 2012-11-26 12:10:53
Autor: xan
Prawdziwy raj na ziemi
W dniu 26.11.2012 12:09, Trybun pisze:
[...]

Chyba w Polsce, w normalnych krajach każdego gówno obchodzi co ma sąsiad.

Data: 2012-11-26 12:26:44
Autor: Trybun
Prawdziwy raj na ziemi
W dniu 2012-11-26 12:10, xan pisze:

Czyli kapitalista, jednym z motorów napędzających ten antyludzki system
jest chęć pokazania że ma się więcej niż sąsiad.

Chyba w Polsce, w normalnych krajach każdego gówno obchodzi co ma sąsiad.

Imponowanie innym na miarę możliwości.. U nas sąsiadowi można zaimponować nowymi butami. Gdzie indziej suknią za równowartość półrocznego wynagrodzenia 100u szwaczek. Albo złotymi klamkami u auta. Gdyby nie podsycano tego pędu do imponowania innym rzeczami nabytymi w propagandzie kapitalizmu to ten system pewnie by sam zdechł bez żadnych rewolucji.

Data: 2012-11-26 12:46:09
Autor: xan
Prawdziwy raj na ziemi
W dniu 26.11.2012 12:26, Trybun pisze:
[...]

Nie spotkałem się z tym co piszesz, a byłem już w kilku krajach.

Data: 2012-11-26 13:24:03
Autor: Jusuf
Prawdziwy raj na ziemi

Nie ma takich kapitalistycznyc krajów, w Niemczech sąsiad sąsiadowi zazdrości nowszego samochodu itd. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-26 13:22:27
Autor: Jusuf
Prawdziwy raj na ziemi
"Trybun" <rg@yahuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:k8vilu$s0v$1node1.news.atman.pl...
[...]

A już ci tam kapitalista, zwykłym palaczem był, ale tak było i może nadal jest z tymi ludźmi co chodzą do kościoła, że chcą pokazać się, że mają lepiej jak inni. Choć z drugiej strony, ci co chodzą na pielgrzymki Radia Maryja są wszyscy do siebie podobni, wszyscy mają podobne moherowe berety. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-25 22:40:39
Autor: Lorn
Prawdziwy raj na ziemi
[...]

Takie życie marzy się Jarusiowi. Tylko jak już zostanie dyktatorem, to komu przekaże "ciągłość" władzy? :>

Data: 2012-11-25 23:16:31
Autor: xan
Prawdziwy raj na ziemi
W dniu 25.11.2012 21:22, Jusuf pisze:
[...]

Nic prostszego, wystarczy tam wyjechać i zamieszkać.

ps: Sprawdź sobie ile leków powstało dzięki GMO np: niektóre insuliny, szczepionki - trzeba też to oprotestować, przecież GMO to samo zło.

Data: 2012-11-25 23:58:33
Autor: Jusuf
Prawdziwy raj na ziemi
"xan" <info@activsoft.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k8u5c0$kqo$1news.icm.edu.pl...
[...]

Jak najbardziej samo zło. Co innego się leczyć, jak się jest chorym i ratować czym się da, a co innego truć żywność i tym samym siebie całe życie i ingerować w naturę. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-26 12:22:24
Autor: xan
Prawdziwy raj na ziemi
W dniu 25.11.2012 23:58, Jusuf pisze:
[...]

No właśnie dlatego twierdzę ze nie rozumiesz o co biega. Dlaczego chcesz decydować o tym co ma kto jeść ? Niech wprowadzają GMO, ja chcę tylko jednego aby takie produkty były wyraźnie oznaczone.

Dziś stajesz murem za "zdrową żywnością - ekologiczną", a prawda jest inna niż te frazesy.

Żywności "zdrowej" jako tako już nie ma, choćby poprzez opady deszczu, wody gruntowe- które niosą niekiedy syf z całego świata, spaliny samochodowe itd..

"Ekologiczna" - śmiech na sali, poczytaj dokładnie na czym polega ta ekologia, na obliczaniu ile energii oszczędzono w stosunku do "normalnej" produkcji. Kiedyś pokazywany był program czym się rózni ekologiczne kiwi od nie ekologicznego, jedyna róznica polegała na sposobie transportu kiwi z Nowej Zelandii do europy, a dokładnie chodziło o ilość spalonego paliwa przez statek, a cykl produkcyjny w obu przypadkach był taki sam (czyli chemia),a tylko jedno kiwi dostało dumnie etykietkę "ekologiczne" i cenę o 30% większą.

Nie jestem zwolennikiem GMO jak już, ale też nasi rodzimi rolnicy nie napawają zaufaniem co do jakości upraw, kiedyś był program o rolnikach nawożących swoje pola zawartością swoich szamb - oszczędzali w ten sposób na wywozie - jak myslisz kto zjadał te plony z takiego pola, i co by było zdrowsze GMO czy jedzenie takich produktów ?

Data: 2012-11-26 13:26:20
Autor: Jusuf
Prawdziwy raj na ziemi

Przy tej ustawce nie będą oznaczone, prezydenta poprawki po cichu pousuwali bandziory na obcych usługach. A poza tym, to stwarza pole do oszustw. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-26 13:59:13
Autor: xan
Prawdziwy raj na ziemi
W dniu 26.11.2012 13:26, Jusuf pisze:
[...]

byłeś przy tym ze tak łatwo oskarżasz ? Ludzi też tak szybko oceniasz, jak mają coś lepszego ?

Data: 2012-11-26 14:43:30
Autor: Jusuf
Prawdziwy raj na ziemi
"xan" <info@activsoft.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k8vp32$tbb$1news.icm.edu.pl...
[...]

Nowe brzmienie ustawy, które zostało przegłosowane już w Sejmie, zostało pozbawione wszelkich zapisów na temat genetycznie modyfikowanych organizmów - uzasadniała swój sprzeciw Huppert. - Najmocniejsze, najbogatsze kraje Europy mają u siebie zakazy genetycznie modyfikowanej żywności - podkreśliła.
Jak informuje koalicja "Polska wolna od GMO", takie zakazy wprowadzono we Francji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Włoszech, Luksemburgu, na Węgrzech, w Bułgarii i Grecji. Koalicja podkreśla też, że uwolnienie do środowiska roślin zmodyfikowanych to proces nieodwracalny, który doprowadzi do skażenia genetycznego upraw konwencjonalnych i ekologicznych.
(...)
Sejm uchwalił ustawę o nasiennictwie głosami 230 posłów PO i PSL. Przeciw opowiedziało się 202 posłów z PiS, Ruchu Palikota, SLD i Solidarnej Polski. Wśród poprawek, które nie weszły do ustawy, znalazły się wnioski opozycji, m.in. zakazujące dopuszczania do obrotu i stosowania materiału siewnego modyfikowanego genetycznie.
http://www.rp.pl/artykul/10,955227-Protest-przeciwko-GMO.html

Pan prezydent RP Komorowski w zeszłym roku podpisał veto dlatego, że nie ma kompleksowego prawa na temat GMO.
(...)
Projekt rządowy ustawy o nasiennictwie utrzymywał w mocy zakaz obrotu materiałem siewnym GMO, ponieważ Prezydent uważał, że nie można go uchylać dopóki nie będzie kompleksowego prawa zabezpieczającego nas przed GMO. W trakcie procedowania jego projektu USUNIĘTO zakaz obrotu materiałem siewnym GMO i jednocześnie ODRZUCONO poprawki mniejszości o nakazie znakowania opakowań z materiałem siewnym i zobowiązaniu hodowcy o deklarowaniu czy odmiana jest genetycznie zmodyfikowana.

Po wejściu w życie ustawy Monsanto będzie mogło legalnie sprzedawać MON 810 nawet o tym nie informując rolników.
http://www.avaaz.org/en/petition/1_milion_podpisow_przeciwko_ustawie_dopuszczajacej_obrot_zywnoscia_GMO_w_Polsce/?cIDlYbb -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-26 15:27:51
Autor: xan
Prawdziwy raj na ziemi
W dniu 26.11.2012 14:43, Jusuf pisze:
[...]

Sprawdzałeś te zapisy, czy wierzysz ślepo na słowo wyraźnej strony w konflikcie ?

[...]

a zadałeś sobie trud aby sprawdzić kogo reprezentują przeciwnicy GMO kto ich finansuje ? Bo bardzo łatwo z jednego gówna wejść w inne jeszcze większe.

Data: 2012-11-26 15:41:17
Autor: Jusuf
Prawdziwy raj na ziemi
"xan" <info@activsoft.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k8vu98$8ga$1news.icm.edu.pl...
[...]

Jest szeroko komentowane, że nie ma zabezpieczeń przed zarówno produkcją, jakm i sprzedażą GMO. Najpierw powinni stworzyć ustawę zabezpieczającą, a potem mogą próbować wdrożyć ustawę dotyczącą uprawy i handlu. Jaką naród ma teraz mieć gwarancję, że w krótkim czasie koalicji POPSL wprowadzi taką ustawę i to w zupełności po myśli polskiego narodu? Żadnej, robią z nami co chcą, tak jak w przypadku podwyższenia wieku emerytalnego.

[...]

Komu rządzący się wysługują i nas sprzedają widać gołym okiem. I to wystarczy. Tylko w USA, gdzie jest pełno tłustych grubasów jest dopuszczone GMO. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-11-26 03:38:37
Autor: Yogi
Prawdziwy raj na ziemi
Dnia Sun, 25 Nov 2012 21:22:22 +0100, Jusuf napisał(a):

http://konflikty.wp.pl/gid,15116136,img,15116233,kat,107154,page,7,title,Zycie-codzienne-w-Korei-Polnocnej,galeria.html

Cóż za piękny raj, prawie żadnego ruchu na drogach, jak za dobrych czasów PRLu.

Jak tam niemiec? Nadal w szwaben nie mają dla ciebie pracy i
starym zwyczajem walisz przed komputerem konia w takt muzyczki
bundes bundes über alles

Data: 2012-11-26 06:34:49
Autor: Wiesiaczek
Prawdziwy raj na ziemi
On Sun, 25 Nov 2012 21:22:22 +0100, Jusuf wrote:

[...]

Rozbawiły mnie komentarze do fotek typu:"Kobieta przechodzi obok popiersi "patriotów" na cmentarzu Męczenników Rewolucji. Pochowani tam zostali Koreańczycy, którzy polegli w czasie japońskiej okupacji i wojny koreańskiej."

Co autor miał na myśli biorąc patriotów w cudzysłów?

Albo "mężczyzna naprawiający rower", albo "żołnierz patrzący na most" i.t.d.

Oni tego "dziennikarza" wyciągnęli siłą z pierwszej klasy podstawówki? :)

Natomiast milicjantki super! Aż przyjemnie popatrzeć :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®