PrawdziwychPolaków, a na dodatek katolików nie stać na takie gesty.

Data: 2014-01-17 20:36:54
Autor: stevep
PrawdziwychPolaków, a na dodatek katolików nie stać na takie gesty.
# To są najpiękniejsze gesty, innych nie ma. Inne się nie liczą, nie  zniweczy ich żadne zaprzaństwo prawicy. 10-letni Łukasz został  wolontariuszem WOŚP. Łukasz cierpi na chorobę Leśniowskiego-Crohna, czyli  zapalenie jelit. To powoduje kolejne choroby. Ma słabą odporność, chore  nerki, nadciśnienie, musi zażywać sterydy. Łukasz dla TVN powiedział:

Twierdzę, że dla mnie już nie ma ratunku, więc chciałbym pomagać tym  innym, dla których jeszcze jest nadzieja.
Więc pomaga innym, został wolontariuszem WOŚP, Jurek Owsiak zobaczył o nim  materiał w telewizji, zachował się, jak wielki duchem człowiek, przyrzekł:

Łukasz, będziemy u ciebie jutro, jesteś w porządku gość, jesteś naprawdę  człowiek, którego chcę przytulić do serca, jesteś człowiek, dla którego  mam ogromny szacunek.
I tak się stało. Owsiak przyjechał do Szczecina. Na podwórku przy al.  Wyzwolenia, gdzie mieszka Łukasz, stanęła scena. Odbył się koncert dla  Łukasza, dla wielkiego 10-letniego bohatera.

Jurek dał Łukaszowi takie same okulary, jakie sam nosi i kurtkę lotniczą,  w jakiej występuje. Byli oficjele. Ale oni się nie liczą. Liczy się to  dobro, piękno, jakie nas wszystkich spotyka, szczególnie od Łukasza.

Dzięki takim Łukaszom chce się żyć, wierzyć, że zła nie ma, oprócz  polskiej prawicy. #
Ze strony:
http://tnij.org/r5ykd7k

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-18 07:01:14
Autor: abc
PrawdziwychPolaków, a na dodatek katolików nie stać na takie gesty.
# To są najpiękniejsze gesty, innych nie ma.

Gesty Owsiaka wskazują, że oszalał albo gra wariata. Więcej na ten temat
jest tu: http://telewizjarepublika.pl/jerzy-owsiak-oszalal,3068.html

PrawdziwychPolaków, a na dodatek katolików nie stać na takie gesty.