Prawica chce rehabilitacji brzozy smoleńskiej

Data: 2012-01-14 16:40:42
Autor: Marek Czaplicki
Prawica chce rehabilitacji brzozy smoleńskiej
 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 14 styczeń 2012 15:46:

Janusz Wojciechowski, europoseł PiS, pisze, że skoro biegli z Krakowa
"obalili tezę o obecności generała w kokpicie, to upada cała zbudowana na
tej tezie koncepcja katastrofy".

Należy więc wydać rozporządzenie, aby w przyszłości na pokładach samolotów rządowych generałowie zajmowali miejsca jak najbliżej ogona. Tyle wynika z tekstu. Wtedy to już żadna mgła, ani roślinność nie przeszkodzi udowodnić jacy nasi piloci są oddani sprawie.

Data: 2012-01-14 16:53:05
Autor: pluton
Prawica chce rehabilitacji brzozy smoleńskiej
Należy więc wydać rozporządzenie, aby w przyszłości na pokładach samolotów
rządowych generałowie zajmowali miejsca jak najbliżej ogona.

Ja postulowalem, zeby ich przewozic w lukach bagazowych, zakutych w kaftany
bezpieczenstwa, zakneblowanych i zamknietych w metalowych klatkach.

A wogole to po uj nam generalowie ?

Nullification

Data: 2012-01-14 17:05:34
Autor: Marek Czaplicki
pluton pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 14 styczeń 2012 16:53:

[...]

Chyba po to, żeby znający języki mogli się dogadywać z dowództwem NATO. Domaga się ktoś tego od naszych "wężykowych"?

Data: 2012-01-14 19:20:48
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jes94f$m6k$1node2.news.atman.pl...
[...]

Chyba tylko od tych, którzy wybierają się za "wielką wodę"!

Data: 2012-01-14 19:22:53
Autor: pluton
> [...]
>
> A wogole to po uj nam generalowie ?

Chyba po to, żeby znający języki mogli się dogadywać z dowództwem NATO.

Ale tobie osobiscie - potrzebny ci general ?

Nullification

Data: 2012-01-14 19:35:45
Autor: Marek Czaplicki
pluton pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 14 styczeń 2012 19:22:

> [...]

Domaga
się ktoś tego od naszych "wężykowych"?

Ale tobie osobiscie - potrzebny ci general ?

W mojej pracy i życiu? Niepotrzebny. Ale sam jestem ciekaw jak wiele mundurowi wymagają od tych niżej siebie, a jak mało wymaga się od postawionych jako dowódcy. :-)

Prawica chce rehabilitacji brzozy smoleńskiej