Prawica obałiła wyżartą, węgi erską komunę! Brawo Węgrzy! :-))

Data: 2010-04-26 08:47:14
Autor: jadrys
Prawica obałiła wyżartą, węgi erską komunę! Brawo Węgrzy! :-))
W dniu 2010-04-26 08:36, Antenka pisze:
Prawicowe "Fides" odniosło druzgoczące zwycięstwo i będzie rządzić
samodzielnie. Bardzo dobra wiadomość. Brawo Węgrzy! Gratulacje! :-))

Antenka

Ja tylko im współczuję, - nawet sobie pewnie nie zdawaja sprawy z tego co zrobili.. :-(

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-04-26 00:11:34
Autor: Antenka
On 26 Kwi, 08:47, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> Antenka

Ja tylko im współczuję, - nawet sobie pewnie nie zdawaja sprawy z tego

Gorzej już być nie mogło, jak rządziła ta komunistyczna oligarchia. A
ja im gratuluję ;-)

Pozdrawiam :-)

Antenka

P.s. Wawrzyniec Nowak naprawdę był sowieckim agentem ;-)

Data: 2010-04-26 17:37:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-26 09:11, Antenka pisze:
[...]

Też jestem za "detronizacją" byłych pseudokomuchów którzy tylko w ludzkich umysłach mają coś wspólnego z lewicą.. i dotyczy to nie tylko Węgier, ale także Polski.. :-)

A co do tego Wawrzyńca, to trochę poczytałem o nim w różnych źródłach i trudno coś stwierdzić na pewno.. Mógł wcale nie być agentem ZSRR a nawet komunistą. Samo mieszkanie z komuchem i   i wznoszenie haseł jeszcze nie oznacza komunizmu :-)

Data: 2010-04-26 10:10:26
Autor: Antenka
On 26 Kwi, 17:37, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

>>> Antenka

> Gorzej ju by nie mog o, jak rz dzi a ta komunistyczna oligarchia. A
> ja im gratuluj ;-)

> Pozdrawiam :-)

> Antenka

> P.s. Wawrzyniec Nowak naprawd by sowieckim agentem ;-)

Te jestem za "detronizacj " by ych pseudokomuch w kt rzy tylko w
ludzkich umys ach maj co wsp lnego z lewic .. i dotyczy to nie tylko
W gier, ale tak e Polski.. :-)

A co do tego Wawrzy ca, to troch poczyta em o nim w r nych r d ach i
trudno co stwierdzi na pewno.. M g wcale nie by agentem ZSRR a nawet
komunist . Samo mieszkanie z komuchem i   i wznoszenie hase jeszcze nie
oznacza komunizmu :-)

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Był!!! Każdy Ci to powie, a zwłaszcza akta jego sprawy, o ile Niemcy
ich nie spalili podczas II wojny światowej.

Antenka

P.s. Każdy poznaniczyk wie, kim był Wawrzyniec Nowak, podkreślam
prawdziwa pyra to wie. ;-)

Data: 2010-04-26 22:50:41
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-26 19:10, Antenka pisze:

[...]

No cóż, pozostaje mi tylko uwierzyć Ci na słowo :-) .. zreszta wcale nie zamierzam bronić mordercy. :-(

Aluzję oczywiście zrozumiałem :-(

Data: 2010-04-26 09:17:41
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> Antenka

Ja tylko im współczuję, - nawet sobie pewnie nie zdawaja sprawy z tego

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Bo to narod matolow, kretynie!

   AR

Data: 2010-04-26 17:38:17
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-26 09:17, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

    Bo to narod matolow, kretynie!

    AR

Nie rozmawiam z spamującym durniem.

Data: 2010-04-26 17:54:55
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

   Zrob mostek i ... ... . ...

   AR

Data: 2010-04-26 13:15:37
Autor: =heÂŽsk=
Prawica obałiła wyżartą, węgierską komun ę! Brawo Węgrzy! :-))
On Mon, 26 Apr 2010 08:47:14 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

Ja tylko im współczuję, - nawet sobie pewnie nie zdawaja sprawy z tego co zrobili.. :-(

 http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_w%C4%99gierskie_1956

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-26 14:54:45
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr3d32$i26$1news.onet.pl...
[...]

Boisz się, że są takimi debilami jak antenka?

--
stevep

Data: 2010-04-26 17:37:33
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-26 14:54, cirrus pisze:
[...]

Stefan, - bez urazy, ale gdybyś miał choć połowę Antenkowej inteligencji to nazwałbym cię mądrym..

Data: 2010-04-26 19:24:46
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr4c34$ku4$1news.onet.pl...
[...]

Nie daj Panie Boże zarówno uznania twojego jak i antenki.

--
stevep

Data: 2010-04-26 22:49:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-26 19:24, cirrus pisze:
[...]

Oj nie tak chciałem powiedzieć... Moim zdaniem ty wcale nie jesteś głupim facetem, a nawet jakby patrzeć na poziom intelektualny tej grupy, to można powiedzieć że jesteś jednym z mądrzejszych grupowiczów. Jadnak z Antenką nie masz żadnych szans pod względem intelektu.

Data: 2010-04-27 08:29:24
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr4ubd$hjm$1news.onet.pl...
[...]

Nawet nie będę próbował, nie mam szans z "intelektem" psychola.

--
stevep

Data: 2010-04-27 00:03:24
Autor: Antenka
On 27 Kwi, 08:29, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomościnews:hr4ubd$hjm$1news.onet.pl...

> [...]
> nie masz żadnych szans pod względem intelektu.

Nawet nie będę próbował, nie mam szans z "intelektem" psychola.

stevep- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Co tam mamroczesz glisto ludzka hm? Ty z każdym jednym psp-owiczem
jesteś bez szans. A teraz grzecznie wskakuj na drzewo. No już! Hop!

Antenka

Prawica obałiła wyżartą, węgi erską komunę! Brawo Węgrzy! :-))