Prawica obałiła wyżartą, węgierską komunę! Br awo Węgrzy! :-))

Data: 2010-04-25 23:36:14
Autor: Antenka
Prawica obałiła wyżartą, węgierską komunę! Br awo Węgrzy! :-))
Prawicowe "Fides" odniosło druzgoczące zwycięstwo i będzie rządzić
samodzielnie. Bardzo dobra wiadomość. Brawo Węgrzy! Gratulacje! :-))

Antenka

Data: 2010-04-26 00:38:38
Autor: J-23
On 26 Kwi, 08:36, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Prawicowe "Fides" odniosło druzgoczące zwycięstwo i będzie rządzić
samodzielnie. Bardzo dobra wiadomość. Brawo Węgrzy! Gratulacje! :-))

Antenka

Teraz beda budowac wiecej kosciolow, zeby Wegrzxy mieli sie gdzie
modlic o dobrobyt.

J-23 itede...

Data: 2010-04-26 11:16:43
Autor: Tomy M.
Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8e66e786-6e87-42ce-a1d9-9b893c172ff0z3g2000yqz.googlegroups.com...

Teraz beda budowac wiecej kosciolow, zeby Wegrzxy mieli sie gdzie
modlic o dobrobyt.

Uczciwiej kościoły budować ... niż domy na Florydzie.
Co wy k*rwa macie z tym DOBROBYTEM?!
 Weźcie się za robotę to będziecie mieli kasę, szlag
mnie trafia gdy widzę takich palantów, cały dzień
na PSP mordę drą ... TO SKĄD MAJĄ MIEĆ DOBROBYT?!

Tomy M.

Data: 2010-04-26 02:57:08
Autor: J-23
On 26 Kwi, 11:16, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:8e66e786-6e87-42ce-a1d9-9b893c172ff0z3g2000yqz.googlegroups.com...

> [...]

mnie trafia gdy widzę takich palantów, cały dzień
na PSP mordę drą ... TO SKĄD MAJĄ MIEĆ DOBROBYT?!

kto to "wezcie", i "palanty"?
w ramach walki o czysosc ideii, ze kazdemu wedlug zaslug, czyli wklad
za wysilek wlozony w tworzenie majatku narodowego, proponuje w trybie
pilnym rozwiazac konkordat miedzy kk a RP. A takze zniesc wszelkie
dotacje panstwowe dla tegoz kk w Polsce. Wszak oni niczego nie
dokladaj do kasy panstwa. Dodatkowo, raczej sie nie przepracowuja!

J-23 itede...

Data: 2010-04-26 08:47:14
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-26 08:36, Antenka pisze:
Prawicowe "Fides" odniosło druzgoczące zwycięstwo i będzie rządzić
samodzielnie. Bardzo dobra wiadomość. Brawo Węgrzy! Gratulacje! :-))

Antenka

Ja tylko im współczuję, - nawet sobie pewnie nie zdawaja sprawy z tego co zrobili.. :-(

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-04-26 00:11:34
Autor: Antenka
On 26 Kwi, 08:47, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> Antenka

Ja tylko im współczuję, - nawet sobie pewnie nie zdawaja sprawy z tego

Gorzej już być nie mogło, jak rządziła ta komunistyczna oligarchia. A
ja im gratuluję ;-)

Pozdrawiam :-)

Antenka

P.s. Wawrzyniec Nowak naprawdę był sowieckim agentem ;-)

Data: 2010-04-26 17:37:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-26 09:11, Antenka pisze:
[...]

Też jestem za "detronizacją" byłych pseudokomuchów którzy tylko w ludzkich umysłach mają coś wspólnego z lewicą.. i dotyczy to nie tylko Węgier, ale także Polski.. :-)

A co do tego Wawrzyńca, to trochę poczytałem o nim w różnych źródłach i trudno coś stwierdzić na pewno.. Mógł wcale nie być agentem ZSRR a nawet komunistą. Samo mieszkanie z komuchem i   i wznoszenie haseł jeszcze nie oznacza komunizmu :-)

Data: 2010-04-26 10:10:26
Autor: Antenka
On 26 Kwi, 17:37, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

>>> Antenka

> Gorzej ju by nie mog o, jak rz dzi a ta komunistyczna oligarchia. A
> ja im gratuluj ;-)

> Pozdrawiam :-)

> Antenka

> P.s. Wawrzyniec Nowak naprawd by sowieckim agentem ;-)

Te jestem za "detronizacj " by ych pseudokomuch w kt rzy tylko w
ludzkich umys ach maj co wsp lnego z lewic .. i dotyczy to nie tylko
W gier, ale tak e Polski.. :-)

A co do tego Wawrzy ca, to troch poczyta em o nim w r nych r d ach i
trudno co stwierdzi na pewno.. M g wcale nie by agentem ZSRR a nawet
komunist . Samo mieszkanie z komuchem i   i wznoszenie hase jeszcze nie
oznacza komunizmu :-)

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Był!!! Każdy Ci to powie, a zwłaszcza akta jego sprawy, o ile Niemcy
ich nie spalili podczas II wojny światowej.

Antenka

P.s. Każdy poznaniczyk wie, kim był Wawrzyniec Nowak, podkreślam
prawdziwa pyra to wie. ;-)

Data: 2010-04-26 22:50:41
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-26 19:10, Antenka pisze:

[...]

No cóż, pozostaje mi tylko uwierzyć Ci na słowo :-) .. zreszta wcale nie zamierzam bronić mordercy. :-(

Aluzję oczywiście zrozumiałem :-(

Data: 2010-04-26 09:17:41
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> Antenka

Ja tylko im współczuję, - nawet sobie pewnie nie zdawaja sprawy z tego

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Bo to narod matolow, kretynie!

   AR

Data: 2010-04-26 17:38:17
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-26 09:17, Wlodzimierz Zabotynski pisze:

    Bo to narod matolow, kretynie!

    AR

Nie rozmawiam z spamującym durniem.

Data: 2010-04-26 17:54:55
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

   Zrob mostek i ... ... . ...

   AR

Data: 2010-04-26 13:15:37
Autor: =heÂŽsk=
Prawica obałiła wyżartą, węgierską komun ę! Brawo Węgrzy! :-))
On Mon, 26 Apr 2010 08:47:14 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

Ja tylko im współczuję, - nawet sobie pewnie nie zdawaja sprawy z tego co zrobili.. :-(

 http://pl.wikipedia.org/wiki/Powstanie_w%C4%99gierskie_1956

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-26 14:54:45
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr3d32$i26$1news.onet.pl...
[...]

Boisz się, że są takimi debilami jak antenka?

--
stevep

Data: 2010-04-26 17:37:33
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-26 14:54, cirrus pisze:
[...]

Stefan, - bez urazy, ale gdybyś miał choć połowę Antenkowej inteligencji to nazwałbym cię mądrym..

Data: 2010-04-26 19:24:46
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr4c34$ku4$1news.onet.pl...
[...]

Nie daj Panie Boże zarówno uznania twojego jak i antenki.

--
stevep

Data: 2010-04-26 22:49:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-26 19:24, cirrus pisze:
[...]

Oj nie tak chciałem powiedzieć... Moim zdaniem ty wcale nie jesteś głupim facetem, a nawet jakby patrzeć na poziom intelektualny tej grupy, to można powiedzieć że jesteś jednym z mądrzejszych grupowiczów. Jadnak z Antenką nie masz żadnych szans pod względem intelektu.

Data: 2010-04-27 08:29:24
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hr4ubd$hjm$1news.onet.pl...
[...]

Nawet nie będę próbował, nie mam szans z "intelektem" psychola.

--
stevep

Data: 2010-04-27 00:03:24
Autor: Antenka
On 27 Kwi, 08:29, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomościnews:hr4ubd$hjm$1news.onet.pl...

> [...]
> nie masz żadnych szans pod względem intelektu.

Nawet nie będę próbował, nie mam szans z "intelektem" psychola.

stevep- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Co tam mamroczesz glisto ludzka hm? Ty z każdym jednym psp-owiczem
jesteś bez szans. A teraz grzecznie wskakuj na drzewo. No już! Hop!

Antenka

Data: 2010-04-26 12:50:31
Autor: the_foe
[...]

problem w tym, ze obiecali jeszcze wiecej niz socjalisci 4 lata temu. Kazdy ma dostac prace a jak nie to zasilki, ceny maja nie isc w gore a nawet spadac, beda tanie kredyty na budowe mieszkan, budzetowka ma dostac podwyzki, deficyt ma spasc, inflacja w ryzach. Sytuacja szybko ich przerosnie

--
the_foe

Prawica obałiła wyżartą, węgierską komunę! Br awo Węgrzy! :-))