Prawica to...

Data: 2013-01-24 22:13:07
Autor: khanula
Prawica to...
W dniu czwartek, 17 stycznia 2013 00:41:39 UTC+1 użytkownik Lorn napisał:
... wyjątkowo wredna "...." <-- - dopisz wedle uznania :>

Co się z nimi dzieje? Mamusię sędziego lustrować? No tak, bo wydał nie godny IV RP wyrok :> Bolszewickie metody już były.

-- Immortal silence gathers illusions inside...

prawica dla racjonalizmu jest tym czym jest ezoteryzm dla medycyny

Data: 2013-01-25 12:53:33
Autor: jr
Prawica to...

Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f52180da-06bf-436a-98a5-e8277aacbf13googlegroups.com...
[...]

Ezoteryzm moze przydac sie i w medycynie, ale kuglarstwo i szarlataneria choremu tylko szkodzi. Dowod? - lewicowe rzady.

Data: 2013-01-27 10:55:35
Autor: khanula
Prawica to...
W dniu piątek, 25 stycznia 2013 12:53:33 UTC+1 użytkownik jr napisał:
> [...]

Ezoteryzm moze przydac sie i w medycynie, ale kuglarstwo i szarlataneria choremu tylko szkodzi. Dowod? - lewicowe rzady.

OK - jak cie bedzie bolal zab, to idz do wrozki!

Data: 2013-01-27 20:24:37
Autor: jr
Prawica to...

Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fa8622cb-b285-424e-88a2-57314dfbe08fgooglegroups.com...
> [...]

choremu tylko szkodzi. Dowod? - lewicowe rzady.

  OK - jak cie bedzie bolal zab, to idz do wrozki!

Ja tam do wrozki nie chodze, ale sa tacy, ktorym to pomaga.

Prawica to...