"Prawicowcy"

Data: 2013-04-12 18:28:45
Autor: Stachu Chebel
"Prawicowcy"
A wybierajcie se dalej takie coś:

http://www.se.pl/multimedia/galeria/104794/nawet-nie-spojrza-na-zone-mariusz-antoni-kaminski/

I Lecha (którego już nie ma), i Yara ryczącego, i Bramkarza stulecia,
i Tomka 007, i Nelly co spogląda na stanie (w rozkroku) , itd,itp...
Tylko nie pierdzielcie mi tutaj o kontrprzykładach. Po prostu nie
pierdolcie głupot, tylko powiedcie serio!!  : A gdyby tak jakiś
pederasta na was zagłosował, to czy jest to dobry pederasta? Jak
chceta, od groma i trochę grupowiczów da wam tutaj linki. Tylko mi nie
pindolcie , że słowo "pederasta" jest obraźliwe..
Chceta, to pederstów wyzywajcie od gejów , czy jakoś tam z
hamerkańska... :-)))

"Prawicowcy"