Prawidłowe siodełko

Data: 2010-05-24 10:51:10
Autor: Tomasz Minkiewicz
Prawidłowe siodełko
On Mon, 24 May 2010 00:46:44 +0200
arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl> wrote:

Hejka mam pytanie o to jak wyregulować siodełko...
Zawsze po ~50km zaczynam odczuwać obtarcie końcówek nóg w okolicy kości
łonowej i nie wiem czy to złe siodełko czy jego złe ustawienie.
Jak ustawie je zbyt mocno nachylone to ześlizguje mi się tyłek i to
niewygodne.

A próbowałeś przesuwać siodło przód-tył? Ja bym sprawdził, czy siodło
nie za daleko. Skoro bolą okolice kości łonowej, to może właśnie nią
się opierasz o węższą część siodła, zamiast kościami kulszowymi w
najszerszym miejscu. Ocieranie w tym scenariuszu bardzo prawdopodobne,
bo tam prócz kości są części miękkie, które szukają ucieczki spod
ucisku.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2010-05-24 02:12:13
Autor: deyoot@gmail.com
Prawid³owe siode³ko
On 24 Maj, 10:51, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote:
On Mon, 24 May 2010 00:46:44 +0200

arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl> wrote:
> Hejka mam pytanie o to jak wyregulowaæ siode³ko...
> Zawsze po ~50km zaczynam odczuwaæ obtarcie koñcówek nóg w okolicy ko¶ci
> ³onowej i nie wiem czy to z³e siode³ko czy jego z³e ustawienie.
> Jak ustawie je zbyt mocno nachylone to ze¶lizguje mi siê ty³ek i to
> niewygodne.

A próbowa³e¶ przesuwaæ siod³o przód-ty³? Ja bym sprawdzi³, czy siod³o
nie za daleko. Skoro bol± okolice ko¶ci ³onowej, to mo¿e w³a¶nie ni±
siê opierasz o wê¿sz± czê¶æ siod³a, zamiast ko¶ciami kulszowymi w
najszerszym miejscu. Ocieranie w tym scenariuszu bardzo prawdopodobne,
bo tam prócz ko¶ci s± czê¶ci miêkkie, które szukaj± ucieczki spod
ucisku.

--
Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com>

Mo¿e siode³ko jest zbyt szerokie?

Data: 2010-05-24 11:08:49
Autor: arturbac
Prawidłowe siodełko
W dniu 2010-05-24 10:51, Tomasz Minkiewicz pisze:
A próbowałeś przesuwać siodło przód-tył? Ja bym sprawdził, czy siodło
nie za daleko.

Chyba masz racje, sprawdze.

Prawidłowe siodełko